Με τέσσερα UAV Anka-S ενισχύθηκε πρόσφατα η Τουρκική Πολεμική Αεροπορία. Πρόκειται για την έκδοση δορυφορικά ελεγχόμενη πτήσης του τουρκικής σχεδίασης και ανάπτυξης UAV Anka κατηγορίας MALE (Medium Altitude Long Endurance) της ΤΑΙ (Turkish Aerospace Industries). Στην έκδοση Anka-S το όχημα μπορεί να ελέγχεται από μεγάλη απόσταση μέσω δορυφόρου. Το σχετικό συμβόλαιο, το οποίο υπογράφηκε το 2013, αφορά στην προμήθεια δέκα Anka-S και 12 επίγειων σταθμών διοίκησης και ελέγχου έναντι του ποσού των $ 290.000.000.
Τα πρώτα δύο Anka-S παραδόθηκαν τον Μάρτιο του 2017, ενώ άλλα τέσσερα παραδόθηκαν πριν λίγες ημέρες. Τα τελευταία τέσσερα Anka-S θα παραδοθούν το 2018. Μέχρι την έλευση και πλήρη ένταξη σε υπηρεσία των 10 Anka-S η Τουρκική Πολεμική Αεροπορία επιχειρεί τέσσερα Anka-A, εκ των οποίων δύο έχουν χαθεί τον Δεκέμβριο του 2013 και τον Οκτώβριο του 2016 αντίστοιχα. Τα Anka-S προορίζονται για αποστολές αναγνώρισης και φωτογράφησης (θα ενταχθούν στην 173η Μοίρα αντικαθιστώντας τα R/F-4E Phantom II).
Η ανάπτυξη του Anka-A ξεκίνησε το 2004, ενώ η πρώτη δοκιμαστική του πτήση πραγματοποιήθηκε το 2010. Το 2012 ξεκίνησε η ανάπτυξη της βελτιωμένης έκδοσης Anka-A+ η οποία μπορεί να φέρει ρουκέτες τύπου Cirit. Το 2015 ξεκίνησε η ανάπτυξη της έκδοσης Anka Block.B με δυνατότητα μεταφοράς πληθώρας αισθητήρων όπως ηλεκτροπτικά συστήματα, συστήματα θερμικής απεικόνισης, αποστασιόμετρα και καταδείκτες λέιζερ, ραντάρ συνθετικής απεικόνισης, καταδείκτες κινούμενων στόχων στο έδαφος κ.ά.
Για το μέλλον έχει προγραμματιστεί η ανάπτυξη της έκδοσης Anka-TP κατηγορίας HALE (High Altitude Long Endurance) με δυνατότητα μεταφοράς φορτίου βάρους 1.000-1.500 κιλών σε υψόμετρο 40.000+ ποδών και με μέγιστη ταχύτητα 370-465 χιλιόμετρα την ώρα.