Η αμερικανική Oshkosh και η ισραηλινή Elbit ενσωμάτωσαν τον όλμο των 120 χιλιοστών SPEAR στο τακτικό όχημα JLTV (Joint Light Tactical Vehicle), το οποίο αντικαθιστά τα HMMWV (High Mobility Multi-mission Wheeled Vehicle) στον Αμερικανικό Στρατό και τους Πεζοναύτες, από το 2016. Υπενθυμίζουμε ότι σε πρώτη οι συνολικές απαιτήσεις αφορούν σε 58.190 JLTV, εκ των οποίων 9.091 για τους Πεζοναύτες και 49.099 για το Στρατό, μέχρι το 2040. Ο όλμος SPEAR ενσωματώνει σύστημα μείωσης της οπισθοδρόμησης από τους 30+ τόνους στους 12-15 τόνους. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στον SPEAR να ενσωματώνεται σε τακτικά οχήματα. Ο SPEAR συνοδεύεται από ψηφιακά συστήματα σκόπευσης και πλοήγησης, έτσι ώστε να μπορεί να στοχεύει αυτόνομα, χωρίς τη χρήση άλλων συστημάτων. Το μέγιστο βεληνεκές του όλμου είναι 10 χιλιόμετρα.

Comments

  1. Το JLTV είναι φοβερό όχημα. Ιδού ευκαιρία για να βαπτίσουν κάτι «εθνικό» σε σχέση με κάτι αστεία που διαβάζουμε πως θέλουν κάποιοι να παράξει η ΕΑΒ

    1. Οι χώρες που κάνουν ισότιμες συμμαχίες αγοράζουν από τους συμμάχους τους αυτά που χρειάζονται αυτές. Οι χώρες πελάτες αγοράζουν από τους «συμμάχους» τους αυτά που θέλουν να τους πουλήσουν αυτοί. Όπως MMSC, SandCat, Tavor. Ότι δεν προχωράει στη διεθνή αγορά το παίρνουμε εμείς για να στηρίζουμε τις αποτυχημένες σειρές προϊόντων τους.
      Με την εξαγορά της ΕΛΒΟ θεωρείται πλέον δεδομένο ότι θα φορτωθούμε το SandCat σε μεγάλους αριθμούς. Για τα υπόλοιπα θεωρητικά υπάρχει ακόμα ελπίδα να τα γλυτώσουμε.

        1. @C.p.
          Σε όχημα που χρησημοποιεί σασί του εμπορίου όλα να τα περιμένεις όταν του προσθέτεις συστήματα για τα οποία δεν είναι σχεδιασμένο και φτιαγμένο.
          Εγώ πάντως θα προτιμούσα ένα έτοιμο δοκιμασμένο σύστημα του είδους με χαμηλή σιλουέτα,αντί για τα ψηλά Oshkosh και Sandcat.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *