Τα τελευταία τρία Su-35S παραδόθηκαν στη Ρωσική Πολεμική Αεροπορία, σύμφωνα με ανακοίνωση του ρωσικού Υπουργείου Άμυνας. Με την παράδοση των τριών αεροσκαφών ολοκληρώθηκε το πενταετές πρόγραμμα για την προμήθεια 50 Su-35S, τα οποία οι Ρώσοι χαρακτηρίζουν ως αεροσκάφη 4++ γενιάς. Η ανακοίνωση αναφέρει επίσης ότι εντός του 2020 ή τις αρχές του 2021 θα υπογραφεί νέα σύμβαση για την προμήθεια επιπλέον Su-35S βελτιωμένης έκδοσης με ισχυρότερο κινητήρα, ικανότερο ραντάρ και ηλεκτρονικά. Σχεδιαστικά, το Su-35 προέρχεται από το Su-27. Το πειραματικό πρωτότυπο αναπτύχθηκε το 1985 και οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν το 1988.

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του αεροσκάφους έγινε το 1992, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης Farnborough International Air Show. Μέχρι το 1994 είχαν κατασκευαστεί 11 πρωτότυπα. Ωστόσο, το 1996 το πρόγραμμα Su-35 ενσωματώθηκε σε ένα νέο, το οποίο ονομάστηκε Su-37 Flanker-F. Αργότερα, το πρόγραμμα Su-37 Flanker-F μετονομάστηκε εκ νέου σε Su-35. Σε σχέση με το Su-27, το Su-35 ενσωματώνει μεγαλύτερες πτέρυγες (κύριες και ουραίες), φέρει δύο επιπλέον πτερύγια τύπου canard, ενώ φέρει και ισχυρότερους κινητήρες. Επίσης, το εξωτερικό του αεροσκάφους είναι πλέον κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και από κράμα αλουμινίου-λιθίου.

Άλλες διαφορές είναι η ενσωμάτωση νέου ραντάρ παθητικής ηλεκτρονικής διάταξης φάσης, νέο ψηφιακό σύστημα ελέγχου fly-by-wire και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα νέας γενιάς. Οι διαστάσεις του είναι (μήκος πτερυγίων x μήκος x ύψος) 15,15 μέτρα x 22,2 μέτρα x 6,43 μέτρα, ενώ το εμβαδόν των κύριων πτερυγίων είναι 62 τετραγωνικά μέτρα. Το βάρος του είναι 17.500 κιλά (κενό) ή 34.000 κιλά (μέγιστο βάρος απογείωσης) ή 25.700 κιλά βάρος χωρίς να υπολογιστούν τα καύσιμα. Η μέγιστη ταχύτητα του αεροσκάφους είναι τα 2.450 km/h, ενώ η μέγιστη επιχειρησιακή εμβέλεια είναι 4.000 km. Η ανώτατη επιχειρησιακή οροφή είναι τα 18.000 πόδια (5.486 μέτρα) και ο μέγιστος ρυθμός ανόδου είναι 230 μέτρα το δευτερόλεπτο.

Ο κύριος εξοπλισμός του Su-35 είναι ένα μονόκαννο πυροβόλο τύπου GSh-30 των 30 x 164mm. To πυροβόλο λειτουργεί με τη μέθοδο της εκτόνωσης αερίων και ζυγίζει 46 κιλά. Επιτυγχάνει μέγιστο ρυθμό βολής 1.800 φυσίγγια το λεπτό, αν και η αναχορηγία του αεροσκάφους είναι 150 φυσίγγια, έκαστο βάρους 400 γραμμαρίων. Η ταχύτητα εξόδου του φυσιγγίου από το πυροβόλο είναι της τάξεως των 860 μέτρων το δευτερόλεπτο. Συνολικά έχει 14 σταθμούς ανάρτησης οπλισμού για φορτίου έως 8.000 κιλά (βλήματα αέρος-αέρος, βλήματα αέρος-εδάφους, βόμβες και ατρακτίδια).