Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της BrahMos Aerospace, Sudhir Kumar Mishra, η βελτιωμένη έκδοση του βλήματος κατά πλοίων BrahMos, μέγιστου βεληνεκούς 500 χιλιομέτρων, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές και πλέον βρίσκεται στην τελική φάση ολοκλήρωσης του προγράμματος. Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν από αεροσκάφος Su-30MKI.

Comments

  1. Απορώ που η Ελλάδα δεν έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τις συγκεκριμμένες επάκτιες συστοιχίες τύπου brahmos.
    Εγκατεστημένα δύο συστήματα το ένα σε περιοχή της κεντρικής Έυβοιας καλύπτει όλο τον θαλλάσιο χώρο του Αιγαίο ακόμα και ανατολικά της Ρόδου και στα δυτικά και τα Ιόνια νησιά και ακόμα και αρκετά νοτίως της Κρήτης. Το δε δεύτερο σε περιοχή της Ρόδου καλύπτει μεγάλο μέρος της Ανατολικής Μεσογείου και την μισή περίπου κυπριακή ΑΟΖ. Η τεχνολογία είναι εδώ και φωνάζει πως υπάρχουν λύσεις και απορώ γιατί δεν γίνονται οι όποιες κινήσεις. Πιο πιθανό βλέπω να κινηθούν οι Τούρκοι παρά εμείς και να έχουν δημιουργήσει και εναέρια και θαλάσσια άρνηση περιοχής σε περιοχές άμεσου ζωτικού μας ενδιαφέροντος και χώρου.

    1. Εγώ απορώ που δεν έχουμε προχωρήσει γενικότερα σε συνεργασία και συμπαραγωγή με την Ινδία στον τομέα βαλλιστικών συστημάτων. Όπως και οτι δεν έχουμε «εκμεταλλευτεί» την στενή αμυντική συνεργασία Τουρκίας-Πακιστάν!

      1. Nαι γρήγορα να τρέξουμε να συνεργαστούμε με τους άχρηστους Ινδούς που δεν μπορούν να φτιάξουν ούτε ένα ελικοφόρο εκπαιδευτικό αεροπλάνο της προκοπής, (βλέπε ΗΤΤ-40) που τα καινούργια ελικόπτερα τους πέφτουν σαν μύγες λόγω κακοτεχνιών στην κατασκευή τους (βλέπε Dhruv) που ξεκινήσαν κάποτε να φτιάξουν δικά τους άρματα μάχης (βλέπε Arjun) αντιαρματικά όπλα (Nag) αντιαεροπορικούς πυραύλους κτλ και μετά από κάποιες αρχικές παραγγελίες τους (π.χ για 124 άρματα Arjun) διαπίστωσαν τι πατάτες έφτιαξαν και τελικά το γύρισαν σε μαζικές αγορές όπλων από άλλες χώρες (π.χ άρματα Τ-90 από Ρωσία) κτλ κτλ κτλ.
        Μην τυχόν δεν τρέξουμε να κάνουμε συμπαραγωγή (σε ποια ελληνικά εργοστάσια ?) και να αγοράσουμε τους αδοκίμαστους πυραύλους των άχρηστων ινδών ε ?

    2. Υπάρχει πάντοτε το πρόβλημα της ανίχνευσης και επιτυχούς αναγνώρισης σε τέτοιες αποστάσεις
      Αντί να επενδύσουμε σε networked UAV/C3/target to shooter πήγαμε και τα σκάσαμε stj η LM για τα P3
      Για τη ανατολική Μεσόγειο στήνεται ένα Over The Horizon Radar στη ανατολική Κρήτη
      με τους Ισραηλινούς
      Πάλι δεν νομίζω πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί για στοχοποιιηση σε τέτοιες αποστασeis
      Το Brahmos δουλεύει με υγρά καύσιμα οποτε έχει αρκετούς περιορισμούς για λόγους ασφαλειας και αρκετό χρόνο προετοιμασίας για βολή
      Σίγουρα πάντως με επάκτιες μπορεί να κλείσει το Αιγαίο αρκετά φθηνότερα από μια φρεγάτα και με μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης

      1. To ναυτικό ήθελε επανδρωμένα αεροπλάνα ναυτικής περιπολίας.
        Οι επάκτιες συστοιχίες πυραύλων είναι για να συνεπικουρούν το υπόλοιπο ναυτικό και όχι για να αντικαταστήσουν έτσι κάποια πλοία του. Και, οι επάκτιες συστοιχίες δεν μπορούν να κάνουν ανθυποβρυχιακό πόλεμο, δεν μπορούν να συνοδέψουν πλοία του στόλου προς τα νησιά (π.χ τα αρματαγωγά) δεν μπορούν να καταρρίψουν αεροπλάνα, και πολλά άλλα.
        Είναι πολύ επιφανειακό το επιχείρημα του ,,να κλείσουμε,, το Αιγαίο με επάκτιες και όποιες άλλες συστοιχίες αντί με πλοία κτλ.

        1. Υπάρχει πράγματι εκτεταμένη αναφορά του ναυτικού που υποστηρίζει τη λύση των P-3

          Με τον εκσυχρονισμό τους εάν και όταν παραδοθούν μπορούν να κάνουν επιτήρηση επιφανειας κάτι που θα μπορούσε να γίνει από UAV η από οικονομικότερη πλατφόρμα
          Το ναυτικό θέλει ριζική αλλαγή κουλτούρας νοοτροπίας :
          Όταν βασίζονται σε δωρεές για να αλλάξουν τις γεννήτριες στα S πάνε και ιδρύουν διοίκηση ναυτικής αεροπορίας:
          Θέσεις και θεσούλες και εκπαίδευση ναυτικών για πιλότους και πολυκινητήρια
          Δεν στέκουν οι κινήσεις αυτές από τέχνο οικονομικής άποψης!
          deixnvoun μεγάλο πρόβλημα
          Επί των επάκτιωνl
          Έγραψα πως μπορούν να κάνουν άρνηση περιοχής στο αιγαίο πολύ οικονομικότερα από φρεγάτες
          Δεν έγραψα πως μπορούν να κάνουν τις άλλες αποστολές που γραφεις
          Και σαφώς μια κινούμενη συστοιχία έχει μεγαλύτερες ελπίδες απόκρυψης και επιβίωσης από μια φρεγάτα στο αιγαίο
          Λεφτά για πλοία και ιπταμενους ναυτaiους δεν υπάρχουν και κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν

          1. H επιτήρηση της ΑΟΖ (βλέπε και Ανατολική Μεσόγειο) δεν συμφέρει να γίνει με ελικοφόρα UAV που πετούν με μέγιστη ταχύτητα 220 χλμ την ώρα αλλά συμφέρει να γίνεται με αεροπλάνα που πετούν με μέγιστη ταχύτητα 600 χλμ. Και μάλιστα πιο συγκεκριμένα το Π.Ν ήθελε το βραζιλιάνικο τζετ Ρ-99 που πετάει με μέγιστη ταχύτητα 900 χλμ την ώρα. Με τέτοια αεροπλάνα καλύπτει κανείς αποστάσεις γρήγορα τις αποστάσεις στο Αιγαίο και στην Μεσόγειο, και όχι με τα μη επανδρωμένα αεροπλανάκια που πετάνε με 200 χλμ την ώρα. Επίσης αυτοί που είναι σε εμπορικά πλοία, ταχύπλοα σκάφη κτλ δεν φοβούνται την ύπαρξη μη επανδρωμένων αεροπλάνων από πάνω τους, συγκριτικά με αυτά που είναι επανδρωμένα.
            Επίσης τα UAV μέσης κατηγορίας (MALE UAV) δεν είναι φτηνά στην αγορά όπως πολλοί πιστεύουν. Κάποιες χώρες που αγόρασαν μερικά από το Ισραήλ, αυτά μαζί με τους σταθμούς ελέγχου εδάφους, (αυτοί κοστίζουν τα πιο πολλά λεφτά) κτλ παρελκόμενα τους κόστισαν 300+ εκατ. δολ.

        2. »To ναυτικό ήθελε επανδρωμένα αεροπλάνα ναυτικής περιπολίας.»
          Εμ βεβαια. γιατι πως αλλιως θα μπορουσαμε να »την λεμε» στους Ικαρους;

          ΥΓ: Πουλαδα-Γυαλι-Φορμα Αντι-G

    3. Kαι στην τελική γιατί να μην δούμε του κινέζικους βαλλιστικούς πυραύλων εναντίον πλοίων ? Που εγκατεστημένοι, υπό πλήρη ασφάλεια, στην Κέρκυρα θα βυθίζουν άνετα τα τουρκικά πλοία που θα βγαίνουν από τα Δαρδανέλια.
      Πέρα την πλάκα…, και ότι δεν είμαστε τόσο large όσο οι κινέζοι…
      Το σκεπτικό σου δεν στέκει με τίποτα και είναι καθαρά καφενειακού επιπέδου. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά ενώ δεν είναι να συνεργαστεί κανείς με τους άχρηστους Ινδούς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *