Το OA-1K SkyRaider II, είναι ένα ελαφρύ στρατιωτικό αεροσκάφος, διθέσιο και μονοκινητήριο, το οποίο αναπτύχθηκε από την Air Tractor και την L3Harris για λογαριασμό της Αμερικανικής Αεροπορίας. Το αεροσκάφος βασίζεται στο AT-802U SkyWarden της Air Tractor, το οποίο είναι η στρατιωτική έκδοση του πολιτικού AT-802 (χρησιμοποιείται για πυρόσβεση και ψεκασμούς καλλιεργειών). Σε υπηρεσία, το OA-1K SkyRaider II θα χρησιμοποιηθεί σε αποστολές αντιμετώπισης ανταρτοπόλεμου, εγγύς υποστήριξης, συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης. Το αεροσκάφος αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Armed Overwatch» της Διοίκησης Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ (SOCOM : US Special Operations Command). Το πρόγραμμα «Armed Overwatch» αφορά στην απόκτηση ενός νέου, ελαφρού αεροσκάφους, υποστήριξης ειδικών επιχειρήσεων. Η αρχική απαίτηση ήταν για 75 αεροσκάφη, αλλά τον Μάρτιο του 2023 ο αριθμός μειώθηκε στα 62 αεροσκάφη. Σε υπηρεσία, τα OA-1K SkyRaider II θα αντικαταστήσουν τα U-28 Draco, τα οποία εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2006 και βασίζονται στο PC-12 της ελβετικής Pilatus.

Το OA-1K SkyRaider II επιλέχθηκε τον Αύγουστο του 2022, έναντι των AT-6E Wolverine της Beechcraft, MC-145B Wily Coyote της Sierra Nevada, Bronco II των Leidos, Paramount USA και Vertex Aerospace, το A-29 των Sierra Nevada και Embraer και το MC-208 Guardian της MAG Aerospace. Τον Ιούνιο του 2024, παραδόθηκαν δύο (2) AT-802U για εκπαίδευση, ενώ το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής παραδόθηκε τον Απρίλιο του 2025. Για τον στρατιωτικό του ρόλο το OA-1K SkyRaider II έχει ενισχυθεί δομικά με συνθετική θωράκιση, ιδιαίτερα στον κινητήρα και το πιλοτήριο. Επιπλέον, το πιλοτήριο είναι κατασκευασμένο από χαλύβδινο πλαίσιο, αλλά δεν ενσωματώνει εκτινασσόμενα καθίσματα. Οι δεξαμενές και οι αγωγοί καυσίμου έχουν ενισχυμένο επίπεδο προστασίας και σύστημα ταχείας απόρριψης καυσίμου. Τα βασικά πτητικά όργανα και βοηθήματα είναι διαθέσιμα και στους δύο (2) χειριστές. Οι τροχοί του αεροσκάφους υποστηρίζουν την απογείωση/προσγείωση του σε πρόχειρα οργανωμένους διαδρόμους. Το OA-1K SkyRaider II μπορεί να αποσυναρμολογηθεί εντός έξι (6) ωρών, να μεταφερθεί στο χώρο ενδιαφέροντος από μεταφορικό αεροσκάφος C-17 Globemaster III και να συναρμολογηθεί εντός 12 ωρών.

Το ολικό μήκος του αεροσκάφους είναι 11,4 μέτρα, το ύψος του τέσσερα (4) μέτρα και το άνοιγμα φτερών ανέρχεται στα 18,06 μέτρα. Το βάρος (κενό) του αεροσκάφους είναι τα 3.554 κιλά, ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στα 7.257 κιλά. Το συνολικά μεταφερόμενο καύσιμο είναι 2.800 λίτρα, εκ των οποίων τα 1.400 λίτρα είναι αποθηκευμένα στις πτέρυγες και τα υπόλοιπα 1.400 λίτρα είναι αποθηκευμένα στην άτρακτο. Με αυτήν την ποσότητα καυσίμου το OA-1K SkyRaider II μπορεί να πετά για οκτώ (8) ώρες συνεχόμενα το μέγιστο. Ως προς την εμβέλεια, μπορεί να πετάξει σε μέγιστη απόσταση 2.413 χιλιομέτρων, με πτήση σε υψόμετρο 8.000 ποδιών (2.438 μέτρα). Το αεροσκάφος ενσωματώνει έναν (1) κινητήρα PT6A-67F της Pratt & Whitney, μέγιστης ισχύος 1.600 ίππων, και πεντάφυλλη έλικα τιτανίου της Hartzell Propeller. Η μέγιστη ταχύτητα του αεροσκάφους ανέρχεται στα 394 χιλιόμετρα την ώρα, στα 10.000 πόδια (3.048 μέτρα) και χωρίς οπλισμό. Η τυπική ταχύτητα πτήσης είναι τα 333 χιλιόμετρα την ώρα, στα 10.000 πόδια με οπλισμό. Στο μέγιστο βάρος απογείωσης, η ταχύτητα απώλειας στήριξης ανέρχεται στα 169 χιλιόμετρα την ώρα.

Το OA-1K SkyRaider II έχει συνολικά δέκα (10) σταθμούς ανάρτησης οπλισμού, δύο (2) στην άτρακτο και οκτώ (8) στις πτέρυγες (τέσσερις ανά πτέρυγα). Στους σταθμούς ανάρτησης το αεροσκάφος μπορεί να μεταφέρει ατρακτίδια LAU-131, των επτά (7) θέσεων, για κατευθυνόμενες ρουκέτες AGR-20 APKWS II (Advanced Precision Kill Weapon System), κατευθυνόμενους πυραύλους AGM-114 Hellfire II και κατευθυνόμενες βόμβες GBU-12 Paveway II. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός του αεροσκάφους αποτελείται από ηλεκτροπτικούς/υπέρυθρους αισθητήρες MX-15 και MX-20 της Wescam, από σύστημα προειδοποίησης επερχόμενου πυραύλους AN/AAR-47 και από σύστημα εκτόξευσης αναλώσιμων αυτοπροστασίας AN/ALE-47. Το OA-1K SkyRaider II μπορεί να επιχειρεί αυτόνομα ή σε δίκτυο, μαζί με άλλα φίλια μέσα. Για τον λόγο αυτό ενσωματώνει πλούσιο εξοπλισμό επικοινωνιών, όπως συστήματα δορυφορικών επικοινωνιών (Ku, UHF), συστήματα επικοινωνιών MANET (Mobile Ad hoc NETwork), συμβατά με τεχνολογία ATAK (Android Team Awareness Kit), συστήματα επικοινωνιών VHF/UHF/VHF/FM και σύστημα ζεύξης δεδομένων Link-16.