Η αμερικανική Boeing ανακοίνωσε την πρώτη δοκιμή του συστήματος καταστολής υπέρυθρων IRSS (Infrared Suppression System) σε βρετανικό μεταφορικό ελικόπτερο Chinook Mk.6 (CH-47F). Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Boeing η δοκιμή ήταν απολύτως επιτυχημένη. Το IRSS ενσωματώνεται σε ελικόπτερο και συμβάλει στην προστασία του έναντι απειλών αντιαεροπορικών πυραύλων με υπέρυθρο ερευνητή. Το IRSS τροποποιεί το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων του ελικοπτέρου και μειώνει το υπέρυθρο ίχνος του, που είναι το κύριο μέσο με το οποίο οι πύραυλοι υπέρυθρων εντοπίζουν ένα ελικόπτερο και το προσβάλουν. Με τη μείωση του υπέρυθρου ίχνους καθιστά τα ελικόπτερα δύσκολα στον εντοπισμό τους από υπέρυθρους πυραύλους, είτε κατηγορίας MANPADS, είτε αέρος-αέρος. Η συνθήκη αυτή είναι σημαντική, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που το ελικόπτερο πετά εντός του αστικού ιστού ή σε ορεινές περιοχές.

Τα 30 πρώτα CH-47C Chinook (Chinook HC Mk.1) αγοράστηκαν από το Λονδίνο το 1978 με τις παραδόσεις να ξεκινά το Δεκέμβριο του 1980. Σ’ αυτά προστέθηκαν άλλα οκτώ, τα οποία παραδόθηκαν την περίοδο 1984-1986 με τους κινητήρες T55-L-712 των CH-47D. Τα 38 Chinook HC Mk.1 αναβαθμίστηκαν με νέες συνθετικές έλικες, αντί των μεταλλικών, και μετονομάστηκαν σε Chinook HC Mk.1B. Στις αρχές της δεκαετίας του 1990 το σύνολο των 38 ελικοπτέρων αναβαθμίστηκε στο επίπεδο Chinook HC Mk.2 (CH-47D), ενώ αποκτήθηκαν και τρία καινούργιας κατασκευής του ίδιου τύπου. Το 1995 αποκτήθηκαν άλλα έξι Chinook HC Mk.2A, ενισχυμένης ατράκτου για την δομική υποστήριξης συστήματος εναέριου ανεφοδιασμού. Το 2021 η Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ότι θα αποσύρει εννέα CH-47 Chinook αρχικών εκδόσεων και θα τα αντικαταστήσει, μέχρι το 2030, με 14 νέα ελικόπτερα μεγάλης μεταφορικής ικανότητας και με μεγαλύτερη εμβέλεια.