H αμερικανική Lockheed Martin ανακοίνωσε ότι πραγματοποίησε πτητικές δοκιμές δύο νέων εκδόσεων του πυραύλου CMMT (Common Multi-Mission Truck), της έκδοσης CMMT-D και της έκδοσης CMMT-X. Οι δοκιμές, όπως και η ανάπτυξη του πυραύλου CMMT, έγιναν στο πλαίσιο απαίτησης της Αμερικανικής Αεροπορίας για έναν νέο πύραυλο προσβολής, με σπονδυλωτή σχεδίαση και χαμηλό κόστος. Στην περίπτωση του CMMT-D (διολίσθησης) ο πύραυλος αφέθηκε από ελικόπτερο και από ύψος 14.500 ποδιών. Μετά την εκτόξευση ο πύραυλος ανέπτυξε επιτυχώς τα πτερύγια του και κινήθηκε προς τον χώρο ενδιαφέροντος χωρίς τη χρήση κινητήρα. Ο CMMT-X, που ενσωματώνει κινητήρα, εκτοξεύτηκε από μαχητικό αεροσκάφος. O CMMT είναι υποηχητικός πύραυλος, μεγάλου βεληνεκούς, σπονδυλωτής σχεδίασης και μικρού κόστους.

Σχεδιάστηκε ως μια οικονομική λύση για να καλύψει την ανάγκη των ΗΠΑ να διατηρούν μεγάλο απόθεμα πυρομαχικών μεγάλου βεληνεκούς, χωρίς όμως μεγάλη οικονομική επιβάρυνση. Ο CMMT μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με την επιχειρησιακή ανάγκη (εναλλαγή του ερευνητή, της πολεμικής κεφαλής και του κινητήρα). Έχει μέγιστο βεληνεκές περί τα 800 χιλιόμετρα και κόστος ανά μονάδα περί τα $ 150.000. Σύμφωνα με την Lockheed Martin ο CMMT βρίσκεται μεταξύ των φθηνών πυραύλων διολίσθησης μεγάλου βεληνεκούς και των ακριβότερων πυραύλων AGM-158 JASSM (Joint Air-to-Surface Standoff Missile), το κόστος του οποίου ξεπερνά τα $ 1,5 εκατομμύρια ανά μονάδα. Σύμφωνα πάντα με τη Lockheed Martin, η παραγωγή του CMMT θα είναι της τάξεως των 2.500 πυραύλων το έτος.