Ο Διευθύνων Σύμβουλος της TAI (Turkish Aerospace Industries), Mehmet Demiroğlu, δήλωσε ότι το υπό ανάπτυξη μαχητικό αεροσκάφος Kaan τροποποιεί, πάλι, στοιχείο της εξωτερικής του σχεδίασης, αλλά ο στόχος της παράδοσης του πρώτου αεροσκάφους στην Τουρκική Αεροπορία το 2028 παραμένει. Η αλλαγή αφορά στη γεωμετρία των αεραγωγών, κάτι που δεν επηρεάζει τις νέες διαστάσεις (εξωτερικές) του αεροσκάφους, όπως ανακοινώθηκαν στα τέλη Ιανουαρίου, αλλά επηρεάζει την εσωτερική εργονομία και την κατανομή του βάρους του αεροσκάφους. Οι αλλαγή της γεωμετρίας των αεραγωγών κρίθηκε αναγκαία για να ενισχυθούν τα χαρακτηριστικά Stealth του αεροσκάφους. Υπενθυμίζουμε ότι στα τέλη Ιανουαρίου η TAI ανακοίνωσε αλλαγή στις διαστάσεις του δεύτερου πρωτότυπου του αεροσκάφους (P1), σε σχέση με το πρώτο πρωτότυπο (P0). Συγκεκριμένα, το P1 είναι μικρότερο σε μήκος, ενώ έχει και μικρότερο άνοιγμα φτερών.

Πιθανότατα, οι αλλαγές αυτές προήλθαν από παρατηρήσεις που προέκυψαν στις δοκιμές του P0. Το P0 έχει μήκος 21 μέτρα και άνοιγμα φτερών 14 μέτρα. Ωστόσο, το P1 παρουσιάζεται με μήκος 20,3 μέτρα και άνοιγμα φτερών 13,4 μέτρα. O Demiroğlu δήλωσε επίσης ότι δύο ακόμα πρωτότυπα αναμένεται να κατασκευαστούν στα τέλη του 2025 και στις αρχές του 2026, τα οποία θα προστεθούν στο ένα πτητικό πρωτότυπο και το ένα πρωτότυπο δοκιμών εδάφους. Με την παράδοση των δύο επιπλέον πρωτότυπων, οι πτητικές δοκιμές του Kaan θα πολλαπλασιαστούν το 2026 και το 2027, κάτι που εξυπηρετεί το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του πρώτου αεροσκάφους στην Τουρκική Αεροπορία το 2028, όπως δήλωσε ο Demiroğlu. Τα πρώτα Kaan, που θα παραδοθούν στην Τουρκική Αεροπορία, θα ενσωματώνουν τους κινητήρες F110 της General Electric. Ωστόσο, η Τουρκία θέλει να αναπτύξει δικό της κινητήρα μέχρι το 2032.