Το NATO ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβάσεις, με την Airbus, τη Leonardo και τη Lockheed Martin, για το πρόγραμμα νέου μεταφορικού ελικοπτέρου NGRC (Next Generation Rotorcraft Capability), στο οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα. Οι συμβάσεις αφορούν στη μελέτη πιθανών αντιλήψεων ελικοπτέρων με την ενσωμάτωση κορυφαίων τεχνολογιών και νέων υλικών, καθώς και τη χρήση ψηφιακών εργαλείων σχεδίασης.
Με την υπογραφή των συγκεκριμένων συμβάσεων ξεκινά η Φάση Αντίληψης 5 του προγράμματος. Κάθε σύμβαση είναι αξίας € 5,7 εκατομμυρίων και διάρκειας 13 μηνών. Η ευρωπαϊκή Airbus συνεργάζεται με την Collins Aerospace, την Raytheon και την MBDA. Η Lockheed Martin συνεργάζεται με την BAE Systems, την ELT Group, την ESG Elektroniksystem-und Logistik, την GE Aerospace, την ΕΑΒ (Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία), την Kongsberg, την Liebherr-Aerospace Lindenberg, την MAGroup, την Malloy Aeronautics, τη SAFRAN, τη Rheinmetall και την TERMA.
Η Leonardo Helicopters συνεργάζεται με την Bell, την General Electric, την Hensoldt, την Leonardo DRS, την MBDA Italia, την NLR, την Rolls Royce και τη Safran. Στο πρόγραμμα NGRC συμμετέχουν η Ελλάδα, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ολλανδία και η Μεγάλη Βρετανία. Το πρόγραμμα αποφασίστηκε το Νοέμβριο του 2020 και έχει ως στόχο να αναπτύξει ένα κοινό ελικόπτερο (νέα σχεδίαση), το οποίο θα είναι διαθέσιμο την περίοδο 2035-2040, σε διάφορες εκδόσεις (μεταφορών, ειδικών επιχειρήσεων, διακομιδής τραυματιών και ασθενών, έρευνας και διάσωσης μάχης, ανθυποβρυχιακού πολέμου κ.ά.).