Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «MSPO 2024» η κοινοπραξία PGZ-MIECZNIK, η οποία υλοποιεί το πρόγραμμα ναυπήγησης των τριών φρεγατών Arrowhead-140PL (κλάση «Miecznik») του Πολωνικού Ναυτικού, έδωσε στη δημοσιότητα νέα στοιχεία για την πρόοδο του προγράμματος και τις τελευταίες αλλαγές στη σχεδίαση των πλοίων. Αρχικά, όπως ανακοινώθηκε, το πρόγραμμα υλοποιείται σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και το πρώτο μεγάλο δομικό στοιχείο (Block), βάρους 300 τόνων, έχει κατασκευαστεί. Το επόμενο μεγάλο δομικό στοιχείο αναμένεται να είναι έτοιμο το πρώτο τετράμηνο του 2025, το δομικό στοιχείο της πρύμνης θα είναι έτοιμο τον Ιούνιο του 2025, ενώ υπό κατασκευή είναι και το δομικό στοιχεί της πλώρης. Η καθέλκυση του πρώτου πλοίου αναμένεται το δεύτερο τετράμηνο του 2026, όποτε και το πλοίο θα είναι έτοιμο σε ποσοστό 95%. Ως προς τις αλλαγές στη σχεδίαση, οι τέσσερις κεραίες του ραντάρ Sea Master SM-410 της Thales έχουν μετακινηθεί από τον εμπρός ιστό σε μικρότερο ιστό πάνω από το υπόστεγο. Ο λόγος της αλλαγής θέσης ήταν διότι στον εμπρός ιστό οι κεραίες άφηναν νεκρούς τομείς. Επίσης, στο ίδιο σημείο μετακινήθηκαν κεραίες επικοινωνιών, οι οποίες βρίσκονταν στον κεντρικό ιστό, οι κεραίες των συστημάτων RESM/CESM και το ηλεκτροπτικό σύστημα ZGS-35K (η ίδια χωροταξική λύση έχει επιλεγεί στις ισραηλινές κορβέτες Saar-6, στις γερμανικές φρεγάτες F-125 και στις φρεγάτες ASWF της Ολλανδίας και του Βελγίου). Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι αυτή της αντικατάστασης των σουηδικών πυραύλων κατά πλοίων RBS-15 Mk.3E από τους νορβηγικούς NSM Block.1A (συνολικά το πλοίο θα έχει οκτώ πυραύλους κατά πλοίων, ενώ εξετάζεται και η περίπτωση αύξησης του αριθμού στους 16 πυραύλους.