Ο Βοηθός του Γραμματέα της Αμερικανικής Αεροπορία, Will Roper, δήλωσε, στις 23 Σεπτεμβρίου, ότι η Αμερικανική Αεροπορία εξετάζει την περίπτωση ανάπτυξης μαχητικών αεροσκαφών μεγαλύτερου μεγέθους από τα εν υπηρεσία, καθώς και τον εξοπλισμό των αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού KC-46 Pegasus. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το πρόγραμμα των KC-46 έχουν οδηγήσει τους επιτελείς της Αμερικανικής Αεροπορίας να εξετάζουν λύσεις σε ένα κεντρικό ζήτημα: Πως θα καλύψουν το κενό μεταξύ της συνολικής ικανότητα εναέριου ανεφοδιασμού και των επιχειρησιακών αναγκών-απαιτήσεων για ανεφοδιασμό εν πτήση, ειδικότερα σε επικίνδυνα θέατρα επιχειρήσεων, δηλαδή εκεί που τα KC-46 είναι περισσότερο ευάλωτα.
Τα δύο προγράμματα δεν είναι ασύνδετα μεταξύ τους. Τα μεγαλύτερα σε μέγεθος μαχητικά αεροσκάφη θα μπορούν να μεταφέρουν περισσότερο καύσιμο, άρα θα έχουν μειωμένες απαιτήσεις εναέριου ανεφοδιασμού: «Για κάθε ιπτάμενο τάνκερ που χάνουμε, ουσιαστικά χάνουμε τη δράση πολλών μαχητικών ή βομβαρδιστικών ή UAV», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Roper. Επίσης, περισσότερο καύσιμο για τα μαχητικά αεροσκάφη πρακτικά σημαίνει ότι τα ιπτάμενα τάνκερ θα μπορούν να επιχειρούν από απόσταση ασφαλείας. Από την άλλη, τα KC-46 θα μπορούσαν να αναβαθμιστούν και να αποκτήσουν την ικανότητα αυτοάμυνας, όχι μόνο παθητικής, με συστήματα αυτοπροστασίας, αλλά και ενεργητικής, με βλήματα αερομαχίας μέσου-μεγάλου βεληνεκούς.