Η Textron Aviation ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμβόλαιο για την προμήθεια δύο (2) αεροσκαφών Beechcraft King Air 350C προς το ελληνικό Υπουργείο Υγείας, σε ρόλο διακομιδής ασθενών. Στην έκδοση αυτή τα αεροσκάφη ενσωματώνουν δύο (2) κλίνες (σύστημα Spectrum Aeromed) και τον απαραίτητο ιατρικό εξοπλισμό για την ασφαλή μεταφορά και υποστήριξη του ασθενούς.

Comments

  1. Προκειται για απιθανο σκανδαλο.
    Θυμαται κανεις τα ελικοπτερα Α109 του ΕΚΑΒ; Μπορουσαμε να παραγγειλουμε εναν απο τους καλους τυπους ελικοπτερων που ηδη υπηρετουν στις Ενοπλες Δυναμεις (πχ Super Puma στην ΠΑ, Sikorsky S70 στο ΠΝ) σε νοσοκομειακη διαμορφωση. Ομως οοοοοχιι, το Κρατος να φορτωθει νεο τυπο, για να παρουν τις μιζες τους στο κλεφτο-ΠΑΣΟΚ. Αποτελεσμα: Τα Α109 απεδειχθησαν ακαταλληλα, απο τα 5 που αγοραστηκαν εχουν πεσει τα 2 σε θανατηφορα δυστυχηματα, και τα αλλα 3 ειναι καθηλωμενα εδω και χρονια.

    Τα ιδια και τωρα.
    Κατ΄αρχην δεν χρειαζεται να αγοραστουν τετοια πραγματα! Υπαρχουν πλεον πολυ καλες ιδιωτικες εταιρειες ιατρικων αεροδιακομιδων σημερα στην Ελλαδα, οι οποιες εχουν τετοια αεροσκαφη, και με τις οποιες θα μπορουσε να συμβληθει το ελληνικο Δημοσιο. Δεν τα ξερει αυτα η «φιλελευθερη» Κυβερνηση του Κουλού; Το κοστος ειναι τις ταξης των 7000 ευρω αν α εροδιακομιδη, αλλα μπορει να μειωθει αν τους δοθει αρκετο μεταφορικο εργο, και επιπλεον μη νομιζετε οτι η ωρα πτησης με ενα κρατικο ασεροσκαφος θα κοστιζει πολυ λιγοτερο.

    Αν παρ’ ολα αυτα χρειαζεται να εχει και το Κρατος, μπορει να μετασκευασει σε νοσοκομειακα με ελαχιστο κοστος, πχ 1 ελικοπτερο ΝΗ-90, 1 Super Puma, και 1 αεροσκαφος C27. Στο κατω κατω εν καιρω πολεμου θα χρειαστουν και διακομιδες τραυματιων. Υπενθυμιζω οτι και τα 3 χρειαζονται επειγοντως ανταλλακτικα και συμβαση FOS, και ο Κουλός δεν εχει κανει απολυτως τιποτα.

    1. Ξέχασες το σκάνδαλο στην ιστορία των Piaggio P-180 Avanti για την Ελλάδα που δεν προχώρησε σε παραλαβή. Ενώ στην Πολωνία για παράδειγμα πετάνε σε αυτό τον ρόλο.

      Άσε που φαίνεται να έχουμε και ένα σοβαρότατο θέμα στους κανόνες ασφαλείας της JAA για την ασφαλή λειτουργεία των αεροπορικών μέσων.

      https://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+WQ+E-2003-1822+0+DOC+XML+V0//EL

      1. Τα Α109 ειναι μικρα ελικοπτερα, δεν ειναι για δυσκολες καιρικες συνθηκες.
        Ποιά ειναι παντος καιρου και πετουν μερα νυχτα ; Τα συγχρονα αεροσκαφη των Ενοπλων Δυναμεων. (Super Puma, C27, ΝΗ90, Sikorsky S70) Τι επρεπε να κανει πρωτα ο Κούλης, να μεριμνησει για τη συντηρηση και διαθεσιμοτητα αυτων, ή να τρεχει αγοραζει νεα;

        1. Καλό είναι να γνωρίζουμε και δύο πράγματα πριν έχουμε εκφράζουμε και άποψη με σθένος βρίζοντας.
          Αν εξαιρέσει κανείς ότι φορτώνονται πάλι στην ΠΑ μια χαρά είναι οι κινήσεις, που είναι ούτως ή άλλως είναι δωρεά, όπως και η επισκευή 2-3 παλαιότερων ελικοπτέρων του ΕΚΑΒ.

    2. Η λύση των ιδιωτικών εταιριών που θα συνεργάζονταν το EKAB μάλλον κολλάει στο κόστος. Οπότε τα φορτώνουν όταν στις ένοπλες δυνάμεις και ξεμπερδεύουν.
      Από να κόβουν βόλτες τα C-130 θα αναλάβουν τώρα τα Beechcraft King Air 350C με το 1/5 του κόστους, κάτι ειναι και αυτό.
      Αν βάλεις κανείς ότι ένας μέσος ετήσιος αριθμός αεροδιακομιδών των αεροσκαφών είναι 1100 ώρες… αντιλαμβάνεται κανείς γιατί τάξης εξοικονόμηση μιλάμε…

  2. Κάποτε είχε αγοράσει και ο δήμος Πάρου ένα αεροσκάφος αεροδιακομιδών. Τι απέγινε; Ο ιδιωτικός τομέας στην Ελλάδα δεν είναι ικανός να κρατήσει την εθνική οδο ανοιχτή με 5 πόντους χιόνι. Καλό είναι τέτοιου είδους εγχειρήματα με ειδικά αεροσκάφη όπως πυροσβεστικά και ασθενοφόρα να έχουν μια κεντρική διοίκηση και τεχνική υποστήριξη.
    Όταν ο Κουλης ιδιωτικοποιήσει το ΕΤΕΑΕΠ ας ιδιωτικοποιήσει και τα παρελκόμενα. Αλλά οι τύποι αυτοί είναι απίθανοι. Δεν έχουν σχέδιο, είναι ανεπάγγελτοι και κυβερνάνε με το ένστικτο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *