Επιβεβαιώθηκαν τελικά οι πληροφορίες, που είδαν το φως της δημοσιότητας στις αρχές Μαρτίου, σχετικά με συμφωνία Τουρκίας και Νότιας Κορέας για τους κινητήρες των τουρκικών αρμάτων μάχης. Σύμφωνα με την τουρκική εφημερίδα «Yeni Safak», στις 22 Οκτωβρίου, ο Τούρκος και ο Νοτιοκορεάτης Υπουργός Εξωτερικών υπέγραψαν σχετική συμφωνία. Η συμφωνία αφορά στον κινητήρα DV27K των 1.500 ίππων (της Doosan) και σε συστήματα μετάδοσης της κίνησης της S&T Dynamics. Η αρχική επιλογή της Τουρκίας ήταν οι κινητήρες της MTU και τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης της Renk, μέχρι την ανάπτυξη τουρκικών συστημάτων, αλλά το γερμανικό εμπάργκο όπλων, λόγω της εμπλοκής της Τουρκίας στη Συρία, άφησε τα Altay χωρίς κινητήρα και σύστημα μετάδοσης της κίνησης και με μεγάλη χρονική καθυστέρηση στην ένταξη τους σε υπηρεσία. Πλέον τα νοτιοκορεατικά συστήματα θα πρέπει να ενσωματωθούν στα Altay και να γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές, εργοστασιακές και πεδίου, μια διαδικασία που θα διαρκέσει τουλάχιστον 6-12 μήνες.
Επίσης, δεν είναι βέβαιο ότι το σύστημα μετάδοσης της κίνησης θα αποδειχθεί αξιόπιστο, δεδομένου ότι το Δεκέμβριο του 2020 η Νότιος Κορέα ανακοίνωσε την απόφαση της να εφοδιάσει τα υπό προμήθεια άρματα μάχης K2 Black Panther με γερμανικής προέλευσης συστήματα μετάδοσης της κίνησης, λόγω της αδυναμίας ανάπτυξης εγχώριου συστήματος. Η απόφαση αυτή ήρθε μετά από προσπάθεια 15 ετών στον τομέα η οποία όμως δεν τελεσφόρησε και έτσι η χώρα στρέφεται στα συστήματα της γερμανικής Renk. Ακόμα κι αν οι δοκιμές πετύχουν, τότε θα χρειαστούν 18-24 μήνες για την παραγωγή του πρώτου άρματος μάχης. Συνεπώς μιλάμε για μια περίοδο τριών ετών περίπου, μέχρι την έναρξη της μαζικής ένταξης των Altay στον Τουρκικό Στρατό και πάντα υπό την προϋπόθεση ότι οι δοκιμές θα ολοκληρωθούν εντός χρονοδιαγράμματος και χωρίς να σημειωθούν αστοχίες. Είναι αυτονόητο ότι αν υπάρξουν αστοχίες, τότε το χρονοδιάγραμμα θα επιβαρυνθεί ακόμα περισσότερο.