Ο Αμερικανικός Στρατός ανακοίνωσε ότι το τεχνικό πρόβλημα που παρουσίασαν τα M2A4 Bradley, η νεότερη έκδοση του τεθωρακισμένου οχήματος, διορθώθηκε και από την 1η Φεβρουαρίου οι παραδόσεις εκτελούνται κανονικά. Το τεχνικό πρόβλημα είχε να κάνει με τα τοξικά αέρια από τις μπαταρίες του οχήματος, οι οποίες δεν ήταν συμβατές με το νέο φορτιστή των M2A4. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη διάρκεια προγραμματισμένων δοκιμών αξιολόγησης της συγκεκριμένης έκδοσης το 2021. Η συλλογή αναβάθμισης M2A4 προέβλεπε την αλλαγή του φορτιστή μπαταριών του πύργου, αλλά δεν πρόβλεψε για νέες μπαταρίες. Επιπρόσθετα, ο νέος φορτιστής δεν ενσωματώνει ρυθμιστή τάσης, με αποτέλεσμα οι παλιές μπαταρίες να υπερθερμαίνονται και να παράγουν τοξικά αέρια.
Η ανάπτυξη της έκδοσης M2A4 κρίθηκε απολύτως αναγκαία από τον Αμερικανικό Στρατό, καθώς η προσθήκη επιπλέον θωράκισης στο όχημα οδήγησε σε συμβιβασμούς στην εργονομία, το βάρος, και την ισχύ του. Το πρόγραμμα M2A4, το οποίο ξεκίνησε το 2012, αφορά στην αποκατάσταση των κινηματικών επιδόσεων του οχήματος και της ικανότητας του να διαχειρίζεται και να υποστηρίζει το επιπλέον βάρος (η αύξηση του συνολικού βάρους επιβάρυνε τις αναρτήσεις, χαμήλωσε το όχημα και το έκανε ευάλωτο σε προσβολές από αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς). Η λύση που υιοθετήθηκε ήταν η εγκατάσταση ελαφρύτερων ερπυστριών, νέων αναρτήσεων με μεγαλύτερη ικανότητα απορρόφησης κραδασμών, νέου συστήματος υποστήριξης των αναρτήσεων και νέες, βαρύτερες ράβδους στρέψης.
Επιπλέον, υιοθετήθηκε και νέος, ισχυρότερος κινητήρας, νέο σύστημα μετάδοσης της κίνησης και νέο σύστημα διαχείρισης της ισχύος για την ομαλότερη και αποτελεσματικότερη διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας. Στόχος του Αμερικανικού Στρατού είναι η αναβάθμιση των 1.800 περίπου M2/M3 Bradley που διαθέτει, στο επίπεδο M2A4, μέχρι το 2025 και μετά να υπάρξει πρόγραμμα εν συνεχεία αναβάθμισης στο επίπεδο M2A5. Σε επίπεδο προστασίας το M2A4 διατηρεί στις προηγούμενες προσθήκες, δηλαδή τη συλλογή επιβίωσης σε αστικό περιβάλλον (BUSK : Bradley Urban Survivability Kits), τη θωράκιση BRAT : Bradley Reactive Armor Tiles) και την επιπρόσθετη θωράκιση που υιοθετήθηκε στον πόλεμο του Ιράκ. Επιπλέον, τα M2A4 ενσωματώνουν βελτιωμένο σύστημα όρασης για τον οδηγό, βελτιωμένο λογισμικό για το σύστημα διοίκησης μάχης FBCB2 (Force XXI Battle Command Bridge and Below) κ.ά.
Η ανάπτυξη της έκδοσης M2A5 άρχισε τον Ιανουάριο του 2018. Οι τομείς στους οποίους θα δώσει προσοχή είναι η εσωτερική εργονομία, μέσω της επιμήκυνσης του οχήματος κατά 20% περίπου, για τη φιλοξενία Ομάδας Πεζικού εννέα ατόμων, στην επιπλέον θωράκιση και την εγκατάσταση ενεργητικού συστήματος αυτοπροστασίας και στην υιοθέτηση ισχυρότερου πυροβόλου των 30 χιλιοστών με αυξημένο βεληνεκές κατά 30%. Ο νέος οπλισμός θα συνοδευτεί και από την υιοθέτηση νέου πύργου, επί του οποίου θα εγκατασταθεί και τηλεχειριζόμενος πύργος με πολυβόλο των 5,56 χιλιοστών. Επίσης τα οχήματα θα ενσωματώνουν νέα ηλεκτρονικά συστήματα, σκοπευτικά και συστήματα επικοινωνιών.