Η τουρκική Meteksan έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με το ραντάρ ελέγχου πυρός Mildar, το οποίο προορίζεται για το υπό ανάπτυξη επιθετικό ελικόπτερο ATAK-2. Το Mildar θα είναι τοποθετημένο πάνω από το κύριο στροφείο, όπως είναι το Longbow των AH-64 Apache και θα έχει μέγιστο βεληνεκές 27 χιλιόμετρα. Επίσης, στη διαμόρφωση ακολουθίας του ανάγλυφου του εδάφους, το Mildar θα έχει μέγιστο βεληνεκές 2,5 χιλιόμετρα. Το ραντάρ θα έχει την ικανότητα εντοπισμού και ανίχνευσης 150 στόχων ταυτόχρονα.
To σχετικό συμβόλαιο ανάπτυξης του ATAK-2 υπογράφηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, μεταξύ της Προεδρίας Αμυντικής Βιομηχανίας (SSB) και της (Turkish Aerospace Industries). Ανεπίσημα το πρόγραμμα είχε ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2017, όταν η TAI ανακοίνωσε την έναρξη του προγράμματος σχεδίασης ΑΤΑΚ-2, το οποίο αναμένεται να είναι μια μεγαλύτερης και βαρύτερης έκδοσης του T-129, με μέγιστο βάρος απογείωσης 8 τόνους.
Προκειμένου να μειωθεί το κόστος και ο χρόνος ανάπτυξης το ATAK-2 ορισμένα υπό-συστήματα θα προέρχονται τόσο από το ATAK όσο και από το υπό ανάπτυξη μεταφορική ελικόπτερο T-625, όπως οι έλικες και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης. Η υιοθέτηση κοινών συστημάτων δεν θα μειώσει μόνο το κόστος ανάπτυξης του ΑΤΑΚ-2, αλλά θα ενισχύσει την ομοιογένεια, άρα θα απλοποιήσει και θα μειώσει τις απαιτήσεις και τις δαπάνες τεχνικής υποστήριξης.
Στόχος της Τουρκίας είναι η ένταξη του ATAK-2 σε υπηρεσία το 2024. Συνολικά οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις, κυρίως ο Στρατός και η Χωροφυλακή, έχουν εκφράσει ανάγκες για 100 επιθετικά ελικόπτερα. Τα 59 θα είναι T-129, βάση του σχετικού συμβολαίου που είναι εν ισχύ, ενώ τα υπόλοιπα 41, πιθανότατα θα είναι ATAK-2.
Σύμφωνα με την «Daily Sabah» με την είσοδο του ΑΤΑΚ-2 σε υπηρεσία η Τουρκικής Αεροπορίας Στρατού θα διαθέτει «ολοκληρωμένη επιχειρησιακή ικανότητα» με τα ελικόπτερα ΑΤΑΚ-2, σε ρόλο προσβολών σε βάθος και τα T-129 ATAΚ σε ρόλο παροχής αντιαρματικών και πυρών υποστήριξης σε τακτικό επίπεδο.