Στις 28 Μαρτίου η Ινδονησία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στη ναυπήγηση δύο υποβρυχίων Scorpène EVO (Evolved). Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου της χώρας η εταιρία PT PAL προετοιμάζεται, οικονομικά και βιομηχανικά, για να ξεκινήσει το πρόγραμμα. Όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα το συνολικό κόστος του προγράμματος ανέρχεται στα $ 2,16 δισεκατομμύρια (ναυπήγηση, όπλα, υποστήριξη), ενώ τα δύο υποβρύχια θα πρέπει να έχουν παραδοθεί εντός 96 μηνών. Παράλληλα, η Γαλλία ενέκρινε την πώληση στην Ινδονησία πυραύλων κατά πλοίων SM-39 Exocet και μη-επανδρωμένων υποβρύχιων οχημάτων, για χρήση από τα υποβρύχια. Η χρηματοδότηση του προγράμματος θα γίνει μέσω δανείου. Το μη-επανδρωμένο υποβρύχιο όχημα, που θα συνοδεύει το κάθε υποβρύχιο θα μπορεί να εκτελέσει αποστολές όπως συλλογή πληροφοριών, επιτήρησης, αναγνώρισης, υποστήριξης ειδικών επιχειρήσεων κ.ά.
To Scorpene EVO παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023 και ενσωματώνει συσσωρευτές Ιόντων-Λιθίου. Η χρήση των συγκεκριμένων συσσωρευτών επιτρέπει στο υποβρύχιο μεγαλύτερη διάρκεια παραμονής στη θάλασσα. Το Scorpene EVO μπορεί να παραμένει στη θάλασσα για 80 ημέρες, εκ των οποίων οι 78 υπό την επιφάνεια, ή μπορεί να ταξιδεύει σε απόσταση άνω των 8.000 ναυτικών μιλίων (13.216 χιλιόμετρα). Επίσης, η χρήση συσσωρευτών Ιόντων-Λιθίου επιτρέπει την μεγαλύτερη μέγιστη ταχύτητα και ταχύτητα πλεύσης. Ένα άλλο πλεονέκτημα των συσσωρευτών Ιόντων-Λιθίου είναι και το χαμηλότερο κόστος χρήσης και υποστήριξης, σε σχέση με τα συστήματα AIP. Να σημειωθεί ότι συγκριτικά με τους συσσωρευτές Μολύβδου-Οξέως οι Ιόντων-Λιθίου έχουν 40% περισσότερη διάρκεια ζωής.