Στις 31 Μαρτίου ο Βρετανός Υπουργός Αμυντικών Εξοπλισμών Jeremy Quin παρουσίασε τις λεπτομέρειες των βιομηχανικών οφελών που θα έχει η Φινλανδία αν και εφόσον επιλέξει το EuroFighter ως νέο της μαχητικό. Όπως δήλωσε ο Βρετανός Υπουργός η Φινλανδία θα προσκληθεί να συμμετάσχει στο πρόγραμμα ανάπτυξης του ραντάρ τεχνολογίας AESA (Active Electronically Scanned Array) ECRS Mk.2 (European Common Radar System Mark.2). Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο με την υπογραφή σύμβασης ύψους £ 317 εκατομμυρίων μεταξύ της Leonardo και της Μεγάλης Βρετανίας. Επίσης οι κινητήρες EJ-200 θα κατασκευαστούν στην Φινλανδία, ενώ με την ολοκλήρωση του φινλανδικού προγράμματος η γραμμή παραγωγής στη Φινλανδία και παραμείνει ενεργή ως δεύτερη πηγή παραγωγής των EJ-200.
Υπενθυμίζουμε ότι εντός του Απριλίου η Φινλανδία θα παραλάβει από τις εταιρίες τις τελικές και βέλτιστες προσφορές τους (BAFO : Best And Final Offer) για το πρόγραμμα HX (η τελική απόφαση θα ληφθεί εντός του 2021). Ενδιαφέρον για το πρόγραμμα HX έχουν εκφράσει η αμερικανική Boeing με το F/A-18 Super Hornet, η γαλλική Dassault με το Rafale, η Airbus με το Eurofighter, η αμερικανική Lockheed Martin με το F-35 και η σουηδική Saab με το JAS-39 Gripen. Το πρόγραμμα αφορά στην προμήθεια 64 αεροσκαφών συν την υποστήριξη, τα όπλα, τις υποδομές και την εκπαίδευση, προς αντικατάσταση των 55 εν υπηρεσία F/A-18C/D Hornet, με προϋπολογισμό € 9,4 δισεκατομμύρια. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε το 2018. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, τα νέα αεροσκάφη θα πρέπει να έχουν ενταχθεί σε υπηρεσία από το 2025 και μετά.