Το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό ανακοίνωσε ότι σύντομα θα υπογράψει συμβόλαιο με την Boeing για την παράλληλη εφαρμογή δύο προγραμμάτων επί του στόλου των F/A-18E/F Super Hornet: Ενός προγράμματος επέκτασης ζωής (SLM : Service-Life Modification) και ενός προγράμματος αναβάθμισης τους στο επίπεδο Block.3. Και τα δύο προγράμματα αναμένεται να ξεκινήσουν το 2019 με 15 αεροσκάφη και θα συνεχιστούν το 2020 με 30 αεροσκάφη.
Το πρόγραμμα SLM θα αποδώσει στο Αμερικανικό Ναυτικό αεροσκάφη με αυξημένο όριο επιχειρησιακής ζωής και αυξημένα ποσοστά διαθεσιμότητας. Οι εργασίες που θα πραγματοποιηθούν αφορούν στην εργοστασιακή επιθεώρηση, αντικατάσταση φθαρμένων μερών και γενική συντήρηση με αποκατάσταση των εργοστασιακών προδιαγραφών των αεροσκαφών.
Το πρόγραμμα αναβάθμισης στο επίπεδο Block.3 περιλαμβάνει βελτιώσεις, οι οποίες θα προσδώσουν στο F/A-18 Super Hornet αυξημένες επιχειρησιακές ικανότητες και δυνατότητες. Στην έκδοση Block.3 τα F/A-18 Super Hornet θα ενσωματώνουν σύμμορφες δεξαμενές καυσίμων (CFT : Conformal Fuel Tanks). Η χρήση των CFT θα αυξήσει η εμβέλεια του αεροσκάφους, ενώ θα μειώσει την οπισθέλκουσα που παράγουν οι εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου. Επίσης θα απελευθερώσει δύο σταθμούς ανάρτησης για επιπλέον όπλα. Σύμφωνα με την Boeing οι CFT, σε σχέση με τις συμβατικές εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου, θα αυξήσουν την εμβέλεια του F/A-18 Super Hornet κατά 280 χιλιόμετρα περίπου.
Επίσης, στη διαμόρφωση Block.3 τα F/A-18 Super Hornet θα ενσωματώνουν το βελτιωμένο υπέρυθρο σύστημα εντοπισμού IRST Block.2 (Infra-Red Search and Track), το οποίο αυξάνει σε μεγάλο βαθμό της ανάλυση (resolution) πολλαπλών στόχων, συνεπώς επιτρέπει την ευκρινέστερη αναγνώριση των στόχων σε μεγαλύτερες αποστάσεις. Θα διαθέτουν και νέο ηλεκτρονικό υπολογιστής και σύστημα ζεύξης δεδομένων, δηλαδή θα έχουν τη δυνατότητα ανταλλαγής και διαβίβασης μεγάλου όγκου δεδομένων, ταχύτερα, τόσο με τα EA-18 Growler όσο και με τα E-2D Advanced Hawkeyes, μέσω του δικτύου TTNT (Tactical Targeting Network Technology).
Βελτιώσεις θα υπάρξουν και στην αεροδυναμική του αεροσκάφους, οι οποίες αναμένεται να μειώσουν τη διατομή ραντάρ του αεροσκάφους (RCS : Radar Cross Section), με κυριότερη βελτίωση την επανασχεδίαση του ρύγχους. Τέλος, τα F/A-18 Block.3 Super Hornet θα ενσωματώνουν νέο ψηφιακό cockpit της ισραηλινής Elbit με HUD (Head-Up Display) χαμηλού σχεδιαστικού προφίλ και διαστάσεων και μία ευρεία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης διαστάσεων 10 x 19, με αυξημένες δυνατότητες απεικόνισης και επεξεργασίας δεδομένων με τη βοήθεια προηγμένων εφαρμογών και παραγωγής υψηλής ανάλυσης εικόνας και ήχου.