Η νέα Αμερικανίδα πρέσβης στον ΟΗΕ τάχθηκε υπέρ της διζωνικής-δικοινοτικής λύσης στο Κυπριακό, αντί της διχοτόμηση, που θέλουν οι Τούρκοι, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Υπουργός Εξωτερικών της χώρας. Παράλληλα εξέφρασε την αντίθεση της στο άνοιγμα της περίκλειστης πόλης των Βαρωσίων, δηλώνοντας ότι οι ΗΠΑ ανησυχούν για αυτή τη μονομερή απόφαση.

Comments

  1. Α, ωραια, εχουμε την υποστηριξη των «συμμαχων» μας των Αμερικανων ….. (σαρκασμος)

    Πιο φιλοτουρκικη τοποθετηση απο τους αμερικανους ΔΕΝ γινοταν να ειπωθει !!!

    αναλυση απο του Κυπριους, για το τι πραμγατικα επιδιωκει η μογγολια…χμ συγνωμη η τουρκια…..
    Δηλαδη ΔΗΘΕΝ αναζητει την διχοτομηση κι των δυο κρατων αλλα στην πραγματικοτητα θα ΔΗΘΕΝ συμβιβαστει οταν ΔΗΘΕΝ θα πιεστει απο την USA για να δειξει ποσο ανεκτικη κι δικαιοι ειναι – με την διχοτομηση που τωρα ΠΡΟΩΘΟΥΝ κι οι ΔΗΘΕΝ συμμαχοι μας οι αμεριΚΛΑΝΟΙ…….

    Απολασευτε Κολπο Γκροσο….
    » …/….
    Συνεπικουρούμενη τόσο από τη Μ. Βρετανία όσο και από τις ΗΠΑ πέτυχε κατά παράβαση της Συνθήκης της Λωζάνης του 1923 με τις συμφωνίες Ζυρίχης – Λονδίνου να επιστρέψει νόμιμα στην Κύπρο, σε εδάφη που κατείχε η Οθωμανική αυτοκρατορία και τέθηκαν εκτός των συνόρων της.

    Ακολούθησε η φάση του σχεδιασμού για τη διάλυση της Κυπριακής Δημοκρατίας. Σε αυτό αποσκοπούσε το τουρκικό πραξικόπημα του Δεκεμβρίου του 1963. Μετά την αποτυχία του ενώ στο προσκήνιο συνέχισε να προβάλλει τη διχοτόμηση, στο παρασκήνιο προωθούσε τη λύση της Διζωνικής Δικοινοτικής Ομοσπονδίας με περιεχόμενο αυτό που διεκδικεί σήμερα και που δυστυχώς η πλειοψηφία των πολιτικών κομμάτων αποδέχεται.

    Η επιβεβαίωση του παραπάνω προκύπτει από την προσεκτική ανάγνωση:
    των προτάσεων που η Τουρκία υπόβαλε στον πρώτο μεσολαβητή του ΟΗΕ για το Κυπριακό Γκάλο Πλάζα το Δεκέμβριο του 1964. Καλό θα ήταν επιπρόσθετα να μελετηθούν και τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε ο Γκάλο Πλάζα αναφορικά τις τουρκικές προτάσεις.

    των πρακτικών της συνάντησης των ΥΠΕΞ Ελλάδας Ιωάννη Τούμπα (κυβέρνηση αποστατών) και Τουρκίας Ιχσάν Σαμπρί Τσαγκλαγιανγκίλ στις 17 Δεκεμβρίου 1967 στο Παρίσι, καθώς και

    των πρακτικών της συνάντησης του Έβρου στις 9 και 10 Σεπτεμβρίου 1967 μεταξύ της χούντας των Αθηνών (Γεώργιος Παπαδόπουλος) και της Τουρκικής Κυβέρνησης (Πρωθυπουργός Ντεμιρέλ).

    Η Τουρκία κατά τρόπο σαφή απέρριπτε τόσο τη διχοτόμηση όσο και τη διπλή ένωση. Διεκδικούσε Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία με πολιτική ισότητα των δύο ζωνών σε όλα τα θέματα.

    Σήμερα μετά το πολιτικό και στρατιωτικό πλεονέκτημα που απέκτησε με την προδοσία του 1974 και την κατάληψη του 37% του κυπριακού εδάφους προβάλλει τον εκβιασμό των δύο κρατών. Κύριος στόχος όμως είναι η ΔΔΟ. Με τα δύο κράτη θα ελέγχει μόνο το τμήμα που θα βρίσκεται υπό τον έλεγχο των Τουρκοκυπρίων. Με τη ΔΔΟ θα ελέγχει το αντίστοιχο Τουρκοκυπριακό τμήμα και δια μέσω αυτού στη βάση της «πολιτικής ισότητας» ολόκληρη την επικράτεια. Το κέρδος για την Τουρκία θα είναι διπλό εάν όχι πολλαπλό. Τα δύο κράτη για την Τουρκία είναι το εναλλακτικό σενάριο σε περίπτωση κατά την οποία δεν κατορθώσει να επιβάλει τον κύριο της στόχο που είναι η ΔΔΟ. «

    Πως τα ειπε κι μια αλλη ψυχη απο το Βημα της Βουλης;;;;
    Ααα, ναι……
    » «Θέλω να ευχαριστήσω την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τη βοήθειά τους» IMIA 1996 – 3 ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΟΙ αξιωματικοι

    thanks ameriKa….

    1. Πολύ καλός αγαπητέ φίλε.
      Επίσης η Τουρκία στο τέλος θα κρατήσει και τα στρατεύματα κατοχής εντός της Κύπρου βαφτιζοντας λύση την ΔΔΟ.
      Οποιαδήποτε ελληνική κυβέρνηση στην Ελλάδα η` Κύπρο δεχθεί ΔΔΟ,θα έχει το αιώνιο ανάθεμα της ιστορίας. ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΝΩΣΗ

      1. Ακριβως ! Αυτη ηταν κι ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ η μονη λυση του τουρκικου προβληματος.
        (ΔΕΝ υπαρχει Κυπριακο προβλημα, ΥΠΑΡΧΕΙ ομως τουρκικο προβλημα)

        Με τετοια κινηση Γεωστρατηγικης σημασιας – ισαξια με την κατασταση το Status Quo που προυπηρχε πριν την καταστροφη τους Ελληνισμου απο τα πατρια εδαφη της Σμυρνης, Ποντου κι Πολης μας – ο Ελληνισμος θα ελεγχει ΠΛΗΡΕΣ το Αιγαιο συν την πτερυγα της Ανατολικης Μεσογειου !

        Ενωσις εννοειται και επικυρωνεται ΜΟΝΟ με ενα πληρες – Αερος κι Θαλλασσης – Εθνικο Ενιαιο Δογμα. Οπου θα εχει την δικη του Αρχηγεια/Διευθυνση εντος της ιεραρχιας μεταξυ των ΕΦΚυπρου & ΕΔ Ελλαδος.

        Δηλαδη ενα Στραγειο Ελληνικων Ενοπλων Δυναμεων Ανατολικης Μεσογειου.

        υ.γ.
        Το μονο θετικο, μπορω να υποθεσω, με τις συζητησεις βλεπε πενταμερες/τρειμερες/δυμερες κι οτι αλλο σκαρφιστουν οι κατα φαντασια συμμαχοι μας, ειναι πως ροκανιζουμε χρονο ως δυο Ελληνικα κρατη, μεχρι το επιπεδο εξοπλισμου, συντονισμου – ΚΥΡΙΩΣ σε πληροφοριες κι οπλικο/αμυντικο υλικο – μαζι κι ισχυ πυρος φτασει σε τετοιο ειπεδο οπου η τουρκια θα μπει σε τετοιο υπαρξιακο διλημμα εαν θα τολμησει να βαλει σε πραξει το «casus belli» της κι οποιες αλλες λεκτικες «φοβερες» εχει πεταξει κατα καιρους.
        Η Θουκυδιδια αρχη που εξεφρασαν τελεια οι Λατινοι – «Si Vis Pacem Para Bellum».

        Θελω κι ευχομαι πως κατι τετοιο υπαρχει βαθια μεσα στο μυαλο των ειδικων, επιτελουντων στις ΕΔ των δυο κρατικων συνιστωσων του Ελληνισμου, βλεπε Κυπρος μας κι Μητροπολιτικο Ελλαδικο κρατος.

        με αυτην την ελπιδα, κρατιεμαι για να μην αποκαλεσω συλληβδην ΟΛΟ το πολιτικο σωμα μαζι και την αρχουσα αξιωματικη ταξη στις ΕΔ ενα τεραστιο, «ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ».

    2. καλα τα λες. συμφωνω. Αν θελουν απο αυριο κιολας οι Αμερικανοι, Ο ερντογανακος φευγει νυχτα απο την Κυπρο. Αυτο ειναι το μονο σιγουρο. Αλλα γιατι να κατηγοραμε μονο τους Τουρκους?? Οι Αγγλοι δεν εχουν κατοχικες βασεις εκει? ΟΛΟΙ ΕΞΩ ΛΟΙΠΟΝ. ΜΟΝΟ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΣΟΙ ΗΤΑΝ ΤΟ 1974 με προτζεκτιον πληθυσμου στο σημερα. Οσον για το τελευταιο υπονοουμενο, εισαι λαθος. Δεν διεταξε ο Σημιτης να παει ΕΝΑ ΑΟΠΛΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ στα Ιμια. Η στρατιωτικη ηγεσια εχει την ευθυνη. Επρεπε να βρεθει αυτος που εδωσε διαταγη να παει αυτο το μη καταλληλο ελικοπτερο στην πρωτη γραμμη και να δικαστει. Οπως τοτε με το φιασκο στα Πατησια, που ενας ρουμανος αιματοκυλησε μια οικογενεια και παραλιγο να σκοτωθει και ο αρχηγος της ΕΛΑΣ στο συμβαν. Δεν φταιει ο εισαγγελεας που εδωσε το ΟΚ να γινει η επιχειρηση.

  2. Η ταπεινή μου άποψη, και ας με κατηγορήσουν, είναι ότι η Τουρκία μας έκανε μια πολύ καλή πάσα στο θέμα της λύσης δύο κρατών στην Κύπρο.

    Έπρεπε να πούμε ότι θέλουμε εδαφικά ανταλλάγματα και μετά να πουν ναι να τελειώνουν. Θα σύμφερε τους Κύπριους, θα σύμφερε την Τουρκία και θα ήταν ντεμί έως κακό για τους Τουρκοκύπριους.

    Και εξηγούμαι:

    -Πριν λίγες δεκαετίες η Ελλάδα είχε πληθυσμό 10 εκατομύρια και η Τουρκία 35 εκατομύρια. Μέσα σε αυτό το σχετικά μικρό διάστημα, εμείς εξακολουθούμε να είμαστε 10 εκατομμύρια (μαζί με τους μετανάστες που αυξάνουν σταδιακά σε ποσοστό και μειώνονται οι γηγενείς Έλληνες) και η Τουρκία έχει περάσει τα 85 εκατ και πάει για 100 εκατ. Τριπλασιάζεται σχεδόν ο πληθυσμός της μέσα σε 50 χρόνια!

    -Φανταστείτε τώρα μια εννιαία Κύπρο, που σήμερα θα έχει έστω 500 χιλ Ελληνοκύπριους και 150-200 χιλ Τουρκοκύπριους (και εποίκους). Σε 30 χρόνια, αριθμητικά θα είναι το ίδιο, σε 50 χρόνια οι Τουρκοκύπριοι θα είναι περισσότεροι, σε 70 χρόνια οι Έλληνες θα είναι 30% και οι Τουρκοκύπριοι θα είναι το 70%. Όπερ σε 30-50 χρόνια θα έχουμε χάσει και εμείς και οι Ελληνοκύπριοι το νησί.

    Η μόνη λύση είναι να χωρίσουν τα τσανάκια τους, και αν γίνουν και 2 εκατομύρια οι Τουρκοκύπριοι, απλά θα είναι ο ένας πάνω στον άλλο στην άλλη πλευρά του νησιού, ενώ στην δική μας θα επέλθει σχετική καθαρότητα. Επίσης αν δεν μπει στην ΕΕ το Τουρκοκυπριακό κομμάτι αλλά εξομαλυνθούν οι σχέσεις, οι Κύπριοι μπορούν να επενδύουν χοντρά εκεί, και ουσιαστικά να έχουν οικονομικά και το άλλο μισό.

    Δεν ξέρω, καταλαβαίνω ότι πολλοί θεωρούν εντελώς λανθασμένη αυτή την άποψη, αλλά ποτέ δεν έχω καταλάβει που στηρίζεται με επιχειρήματα αυτή η αντίθεση, εκτός από διάφορα επιχειρήματα που μοιάζουν να είναι περισσότερο ιδεολογικά και στο πλαίσιο του Politically correct, και καθόλου στο πρακτικό πλαίσιο και τι βλέπουν να επιφέρει αυτή η άποψή τους σε 30-50 χρόνια.

    1. Αγαπητέ φίλε,εξαρτάται πως βλέπει κανείς την Κύπρο.για κάποιους από εμάς είναι εθνικο έδαφος,ποτισμένο με το αίμα του Αυξεντίου,του Παλληκαρίδης,του Καραολή του Δημητρίου,του σταυριανακου και χιλιάδων άλλων ηρώων του έθνους.ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΓΓΟΛΟΥΣ.ΑΝ ΣΚΕΦΤΌΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΡΑΦΑΛ,ΤΙΣ ΦΡΕΓΑΤΕΣ,ΤΟΥΣ ΜΕΤΕΟΡ.

      1. Αγαπητέ C.p με κάθε σεβασμό, αλλά το έδαφος παραδόθηκε στους Μογγολους το 1974. Χάσαμε, τέλος. Τα όπλα που αναφέρεις τα αποκτάμε για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο, αλλά στην Κύπρο το καλύτερο που θα μπορούσε να συμβεί είναι η αναγνώριση έναντι ανταλλαγμάτων (εδαφών, αναγνώριση ΑΟΖ κλπ). Οι Τ/Κ ενώ έκαναν προσπάθειες, καπελώθηκαν απροκάλυπτα από την Άγκυρα με νοθεία στις τελευταίες εκλογές. Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο, καμία ιδέα για ανακατάληψη των κατεχομένων ούτε στην Ελλάδα, ούτε στην Κύπρο και οι αριθμοί (δημογραφια) δεν λένε ψέμματα. Η ΔΔΟ (ένα σύστημα άκρως ρατσιστικό και αντιδημοκρατικό) θα είναι η ταφόπλακα του Κυπριακού Ελληνισμού.

        1. @Ameinias,

          Αγαπητε αυτο το ειδος σκεψης ονομαζεται αποδοχη της καταστασης που εχει επιβληθει απο ξενο/εξωτερικο παραγοντα.

          αυτο που ονομαζουν στην κοινωνιολογικη επιστημη, αγγλιστη, ντεντερμινιστικο. Τετοιου ειδους σκεψης ειναι αποδοχη της Ηττας !

          ΔΕΝ εχουμε τετοιο δικαιωμα να μην δεχτουμε τις ιστορικες μας ευθυνες και να απωλεσου με τις παν-αρχαιες υποχρεωσεις μας ως Εθνος κι ως Γενος.

          Οπως ευστοχα εγραψε ο προηγουμενος σχολιαστης, εχουν δωσει την ζωη τους Ελληνες μεσα στις ΧΙΛΙΕΤΙΕΣ ωστε αυτα τα εδαφη να παραμεινουν παντα Πατρια Εδαφη των Ελληνων.

          Εμεις τωρα θα δεχτουμε να γινουν ξενα εδαφη;;; Αυτο ειναι ΑΜΑΡΤΙΑ κατα των πεσοντων του Γενους μας κι το Ιερο Αιμα που εχει χυθει !

          Ακομα διινουμε τον ΙΔΙΟ ορκο με τους προγονους μας, Αθηναιους Οπλιτες!

          » Ού καταισχυνώ όπλα τά ιερά,

          ούδ’ εγκαταλείψω τόν παραστάτην,

          ότω άν στοιχήσω.

          Αμυνώ δέ καί υπέρ ιερών καί οσίων,

          καί μόνος καί μετά πολλών.

          Τήν πατρίδα δέ ούκ ελάσσω παραδώσω,

          πλείω δέ καί αρείω

          όσης άν παραδέξωμαι.

          Καί ευηκοήσω τών αεί κραινόντων εμφρόνως,

          καί τοίς θεσμοίς τοίς ιδρυμένοις πείσομαι,

          καί ούς τινας άν άλλους τό πλήθος ιδρύσεται ομοφρόνως.

          Καί άν τις αναιρή τούς θεσμούς

          ή μή πείθηται, ούκ επιτρέψω.

          Αμυνώ δέ καί μόνος καί μετά πάντων.

          Καί ιερά τά πάτρια τιμήσω. «

        2. Αγαπητέ φίλε,το έδαφος παραδόθηκε από την Γ’ελληνικη δημοκρατία.εκτοτε το πιο επτασφράγιστο μυστικό είναι ο φάκελος της Κύπρου!το ότι έγινε αυτό το έγκλημα δεν σημαίνει ότι θα το αποδεχθούν όσοι έχουν εθνική συνείδηση.θυμιζω ότι οι ισραηλινοί το 67μ.χ. εκδιώχθηκαν από την Ιουδαία,ποτέ όμως δεν το αποδέχθηκαν ,έτσι ήρθε η μέρα που πήραν πίσω την Ιερουσαλήμ. Τέλος τα Ραφαλ, τα μετεορ, τις φρεγάτες κ.α. τα αποκτούμε για να μπορέσουμε να υπερασπίσουμε τα δίκαια του Ελληνισμού και τα σύνορα του,που βρίσκονται στις ακτές της Κυρήνειας.

      2. Εγώ αυτό που θίγω είναι ότι αν δεν παραδώσουμε πχ το 25-30% του νησιού για να είναι δύο κράτη, ένα τουρκικό και ένα ελληνικό, σε 50 χρόνια θα υπάρχει ένα κράτος, η Κύπρος, η οποία όμως θα είναι τουρκική χωρίς να πέσει σφαίρα, μόνο και μόνο λόγω του υψηλότατου ρυθμού γεννήσεων.

        Οπότε ναι μεν είναι Κυπριακό και το υπόλοιπο τώρα τουρκοκρατούμενο μέρος, αλλά το θέμα είναι οι πολίτες της ενωμένης και αδιαίρετης πλέον Κύπρου, τι εθνικότητας θα είναι? Θα ονομάζονται Κύπριοι, αλλά θα είναι όπως το Αζερμπαϊτζάν που θα λένε δύο κράτη ένα έθνος.

        Οπότε εκεί να σε δω τι θα κάνουμε. Καλό το politically correct ενωμένη και αδιαίρετη, αλλά που θα μας οδηγήσει αυτό?

    2. Διαφωνώ και θα σου μιλήσω και εγώ απολύτως ρεαλιστικά. Χίλιες φορές η διατήρηση του υπάρχοντος status quo πάρα οποιαδηποτε λύση και εξηγουμαι:

      Στην πράξη τώρα υπάρχουν δύο κράτη στην Κύπρο, τουλάχιστον το ένα έχει διεθνη αναγνωριση επι του συνολου των εδαφων (οπως το Αζερμπαιτζαν στο Καραμπαχ) ενω το αλλο ειναι διεθνως απομονομενο και νομικα παρανομο.

      Τι εχουμε να κερδισουμε απο μια λυση;
      -Θα αποσύρουν τον κατοχικό στρατό ή το δικαιωμα επεμβασης της Τουρκιας ως εγγυητριας δυναμης; Οχι, η Τουρκια στο Γκραν Μοντανα δεν δεχοταν τετοιους ορους!

      -Θα μπουμε μήπως σε καποιο διεθνη οργανισμό; Όχι! Καταφεραμε και βαλαμε την Κυπρο στην ΕΕ χωρις λύση!

      -Θα παρουμε πισω τα εδαφη μας μήπως ή περιουσίες; Όχι! Το μονο που συζητηθηκε ειναι να μας δωσουν πισω ενα 5-7% των εδαφων, αντε και την Αμμόχωστο αλλα η συντριπτικη πλειοψηφία των κατεχόμενων θα μεινει υπο Τουρκοκύριακο έλεγχο στα πλαισια του διζωνικου ομοσπονδου κρατους!

      Αυτα που θελουμε, εδαφη, αποσυρση στρατευματων, επανενωση του νησιου κερδιχονται μονο με πόλεμο!

      Τουλαχιστον τωρα αν και διχοτομημενο το νησι οι Τουρκοι δεν εχουν διεθνη αναγνωριση!
      Με λυση και ουσιαστικα δεν θα κερδισουμε τιποτα και το νησι θα παραμενει ουσιαστικα διχοτομημενο αλλα και θα εχουμε δωρισει στους Τουρκοκυπριους διεθνη αναγνωριση! Γιατί; Ας τους αφήσουμε απομωνομενους! Αξιζει για ενα 5% των εδαφων να αποποιηθουμε των δικαιωματων μας και να δωσουμε στους Τουρκοκυπριους νομιμοποίηση; Χιλιες φορες η υπαρχουσα κατασταση!

      Και διαφωνω για την μακροχρονια προβλεψη της εξελιξης της καταστασης που εκανες. Οι Τουρκοκυπριοι δεν εχουν τον ιδιο ρυθμο γεννησεων με τους Τουρκους. Καλυτερα το υπαρχον satus quo και ποιος ξερει μεσα σε 60χρονια πολλα κοσμοιστορικα γεγονοτα γινονται. Μπορει καποια στιγμη το ισοζυγιο ισχυος να αντράει υπερ μας. Οταν γινει αυτο τουλαχιστον να μην εχουμε αποποιηθει των δικαιωματων μας.

      1. Με ΔΔΟ η Κύπρος ολόκληρη θα γίνει Τουρκική χωρίς να πέσει τουφεκιά. Με λύση δύο κρατών ΚΑΙ εδάφη θα πάρεις πίσω και κάποιοι από τους πρόσφυγες θα επιτρέψουν και ο Ελληνισμός της Κύπρου θα εξασφαλιστεί. Στο πιο κοντινό σχήμα λύσης που φτάσαμε, (σχέδιο Αναν), οι πρόνοιες ήταν τόσο αντιδημοκρατικες και ρατσιστικές που εγγυώνταν τον έλεγχο της Τουρκίας σε κάθε πτυχή της πολιτικής ζωής. Η μη λύση είναι προτιμότερη, αλλά είμαστε σίγουροι ότι ο διεθνής παράγων δεν θα αναγνωρίζει εσαεί το ψευδοκράτος; Τεσπα, ας γίνουμε αστακός και βλέπουμε…

  3. Όπως τους συμφέρει αλλάζουν στάση και άποψη οι ΗΠΑ στα επικοινωνιακά.
    Ξέχασαν ότι οι ίδιοι ενθάρρυναν την Άγκυρα να εισβάλει στο νησί και σήμερα το παίζουν Πόντιος Πιλάτος στον ΟΗΕ.

  4. Μονον Σχέδιο Ατσεσον …..επι Παπανδρεου….μέ μόνον μία στρατιωτική βαση της Τουρκίας στήν Κύπρο για πενήντα χρόνια…οπου μετα θα διαλυετο ..κατι οπως το Χονγκ Κονγκ…έπρεπε να είχε γίνει…..τότε οι ΗΠΑ ηταν υπερ της Ελλαδος…και η Τουρκία δέν θα μπορούσε να είχε δυνατες αντιρήσεις. Κατι παρόμοιο έπρεπε να γίνει και με τις Βρετανικες βασεις. Η Βρετανια τότε ήταν ακόμη μεγαλη δυναμη.
    Ολόκληρη η Κύπρος θα ήταν σήμερα Ελληνικη ή Τουρκο Λυβικη συμφωνια δέν θα υπήρξε

    1. THE ANDERSON PLAN WAS CORECT IF WAS ACSEPTED NOW THE TRKS WEEL GONE AND THE TURK MINORITY WEEL BY LIKE FREE THRACE STATUS

      EVEN KISINGER WARNS BONANOS AND ARAPAKIS ADMIRAL 4 DAYS BEAFOR JULY CYPRUS INVATION

      UK DESTROIDS CYPRUS: SEE PALESTAIN/CASMYR ETS
      AND REMEMBER HOW UK HELLOS FLIGHIT OVER CYPRUS AND DIVITED THE ISLAND
      BY SEEN FLAGS IN THE GROUND EXEPT PILLA VIL.(NO FLAG)

      REMEMBER THE LIMASOL BATTLE
      REMEMBER UK PLANES WITH TRK S/N SINCES
      REMEMBER THE EMBARGO
      REMEMBER THE SOVIETS ROLE
      REMEBER 1960 SITUATION IN PRLIAMENT
      AND HOU CARAMANLES LEFT BEACOSE HEE FAILD TO OVERTHROS THE PALACE
      REMEBER THE COUP BY GENERALS IN B MK NAOUSSA AND HOW COLLONELS OUT RUN THIEME
      REMEMBER THE ALWMOST CIVYL WAR BY A BOY KING IN THESSALONIKI KING KONSTANTINE
      REMEMBER THE PAPADOPOLOS NUCK PROGRAM
      (DIMOKRETOS INSTALATION IN ATHENS)
      REMEBER THE SIX DAY WAR AND SUDA REFUSSAL
      = IOANIDES CUP BY POLYTECHNION
      AND CYPRUS IS FAR BY CARAMANLES
      REMEBER PAPADREOU JR. & MITSOTACES SR. ROLE IN APOSTASIA
      REMEBER PAPANDREOU SR. IN VARKIZA DEAL AND CIVIL WAR….

      AKA JUNTAS FAULT
      JUNTA DESTROID CYPRUS
      AND DEMOCRASY DID EVERITHIG TO KEAP IT THAT WAY

        1. PS EVEN THECONSTITOUTION OF CYPRUS IS MADE BY UK
          IF IT WASEND FOUR UK THE CYPRUS WEAL BE LONG AGO A GREEK PROVINCE

          WAY COES LIKE FRNCH FORMER COLLONYS:
          THIERE IS ADEFENCE DEAL HOU ALLOWS THE FRANCE
          (IN THIESE CASE UK TO MILITARY INTERVINE CYPRUS IN CASE OF TRUBBLE/LIKE FRANCE IN EAST AFRICA OR LEBANON MACRONS WARNING AGENST LEB GOVERMENT AFTER THE BEIRUT DESASTER BY THE BLAST IN 2020)

          REMEMBER THE UK NAVAL GROOP CARIER IN CYPRUS BLOCADE IN 1974 IVISIBLE CV AND WAY GREEK F4 & SUBS DONT DESTROIDS THE TURKS CARAMANLES ORDER…
          …REMEMBER…

  5. Οπότε καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι εδώ θεωρείται ότι το καλύτερο είναι είτε ι διαιώνιση της τωρινής κατάστασης (που είναι στρουθοκαμηλισμός του τύπου δεν ξέρω τι λύση θέλω) ή λύση του τύπου πάμε και κατακτάνε την υπόλοιπη Κύπρο (ονειρική ουτοπία), είτε ενώνεται όλη η Κύπρος (όπου στο αρνητικό που αναφέρω ότι σε 50 χρόνια με την πληθυσμιακή αλλαγή οι Τούρκοι θα είναι πλειοψηφία, θα έχουνε κυβεβρνών κόμμα, τον πρόεδρο τα πάντα όλα δικά τους, λέτε ότι από την μία δεν γεννάνε τόσο πολύ και ότι κάτι μυστηριακό και διαστημικό θα γίνει ως τότε).

    Οι Τούρκοι, επειδή γεννάνε πολύ, και επειδή οι Ευρωπαίοι γενικά όχι, λειτουργούν σαν virus σε ευρωπαική κοινωνία, την διαλύουν και κατακτούν από μέσα. Η μόνη λύση είναι από το να έχει ένα μιξ ανθρώπων στο 100% της χώρας, καλύτερα να έχεις το 75% και πεντακάθαρο. Όπου υπάρχει ένα κράτος με δύο εθνικά γκρουπς μέσα, στο τέλος δεν κατέληξε καλά.

    Σέβομαι την αγάπη σας για την πατρίδα και την Κύπρο, σέβονται και την αγάπη σας για το δίκαιο και το μίσος για την αδικία, αλλά μπορεί κάποιος να μου πει ρεαλιστικά αν το βάλει σε μια προσομοίωση το όποιο σενάριό του, που καταλήγει σε 50 χρόνια? Όχι ρομαντικές ιδέες και ιδεοληψίες, προτείνω να γίνει αυτό, και με βάση αυτό σε 10 χρόνια είναι πιθανό να είναι έτσ, σε 20 αλλιώς σε 40 αλλιώτικα. Το να κάνουμε εισβολή και να μηδενίσουμε τους τούρκους αποκλείεται, άρα σε όλα τα σενάρια υπάρχουν οι σημερινοί τούρκοι, και απλά οι δύο μεριές εξελίσσονται.

    Για μένα η καλύτερη λύση είναι 2 κράτη ΑΛΛΑ ΚΑΙ ταυτόχρονα οι Τουρκοκύπριοι να μην μπορέσουν να μπουν ποτέ στην ΕΕ, για να μην αποκτήσουν δικαίωμα να κατακλύσουν την νότια κύπρο έτσι και αλλιώς. Η ΕΕ το καταλαβαίνει αυτό για την Τουρκία για αυτό αποφάσισε ότι θα μείνει για πάντα εκτός ΕΕ, έτσι η ΒΚ θα πρέπει να μείνει εκτός ΕΕ.

    Δεν είμαι δογματικός, δεν μου αρέσει ηθικά αυτή η λύση γιατί επιβραβεύει την εισβολή κτλ, μπορεί να κάνω και λάθος στον τρόπο σκέψης, αλλά μέχρι στιγμής μου φαίνεται η μόνη ρεαλιστική ιδεα/λύση και φυσικά θα ήμουν δεκτικός να με πείσει κάποιος με σωστά επιχειρήματα ότι κάτι άλλο είναι καλύτερο και πιο ρεαλιστικό, αλλά δεν το βλέπω

    1. Άψογος… με τα δύο Κράτη μπορούμε να εξασφαλισουμε σοβαρά ανταλλάγματα… και το πιο βασικό την συνέχεια της παρουσίας του Ελληνισμού στην Κύπρο… σε κάθε άλλη περίπτωση θα μιλάμε για άλλη μια χαμένη πατρίδα… επαναλαμβάνω ότι ξεκινήσαμε με μια Τουρκική βάση και οι «πατριώτες» των αγώνων και των όρκων που χειρίστηκαν το Κυπριακό τους έφεραν στο 38%!!!Και θέλουν και ΔΔΟ να πάρουν οι Τούρκοι τον έλεγχο και του ελεύθερου τμήματος. Παράνοια! Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη μας με τπτ!!!

    2. @agnostosependytis
      Ρε φίλε γιατί διακομωδείς τα επιχειρήματα μου? Δεν σου είπα απλά ότι οι Τουρκοκύπριοι δεν γεννάν τόσο πολύ ούτε ότι περιμένω να γίνει κάτι μυστηριακό στα επόμενα χρόνια. Απλά είναι τέρμα άστοχο να τρέξουμε σε επίσημη λύση δύο κρατών ΤΩΡΑ με το σκεπτικό ότι σε 50 χρόνια η πληθυσμιακή κατανομή θα είναι τόσο κατά μας!
      Καταρχάς σου είπα ότι λανθασμένα εφαρμόζεις το μοντέλο της δημογραφικής αύξησης των ηπειρωτικών Τούρκων στους Τουρκοκύπριους. Οι Τουρκοκύπριοι κοινωνικοπολιτιστικα είναι πολύ πιο κοσμικοί από τους Τούρκους της φανατικούς σουνίτες μουσουλμάνους της ανατολίας και για αυτό ο δείκτης γεννήσεων τους είναι περίπου ίδιος με των Ελληνοκυπρίων! Δες πόσο αυξήθηκαν οι Τουροκύπριοι από το 74 μέχρι σήμερα και πες μου αν ειχαν την ίδια ραγδαία αύξηση με τους ανατολίτες Τούρκους! Το γεγονός αυτό το ξέρουν οι Τούρκοι και για αυτό στέλνουν εποίκους! Την παρουσία των εποίκων είναι αυτή που θα πρέπει να καταγγείλουμε.

      Επίσης δεν περιμένω ούτε βασίζομαι σε κάτι μυστηριακό στα επόμενα χρόνια. Αλλά 50 χρόνια είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ χρόνος για τα γεωπολιτικά δεδομένα. Εδώ πριν μόλις 10 χρόνια ο κόσμος ήταν τελείως διαφορετικός! Ποιος φανταζόταν πριν 10χρόνια ότι ο παντοδύναμος Καντάφι και η Λυβύη που ήταν από τις πιο σταθερές χώρες της περιοχής θα πέσει σε αυτό το χάος, ποιος φανταζόταν ότι η Συρία και ο παντοδύναμος Ασσαντ θα χάσουν την Γη κάτω από τα πόδια τους, ότι θα εμφανιστεί ο ΙΣΙΣ που θα απειλήσει την ίδια την κρατική ύπαρξη του Ιρακ και της Συρίας για 6 ολοκληρα χρόνια, ότι οι Κούρδοι της Συρίας θα φτιάξουν την Ροζάβα, ότι οι Ρώσσοι θα προσαρτήσουν την Κριμαία και το ζάπλουτο Ντοντετσκ της Ουκρανίας το 2021 θα είναι μια έρημη πόλη στα χέρια Ρώσσων ανταρτών? Ειναι απλά άστοχο, να τρέξουμε για μια λύση τώρα με το σκεπτικό ότι σε 50 χρόνια το ισοζύγιο θα είναι κατά μας. Είναι πολύ προτιμότερο να παραμείνουμε στο υπάρχον status quo το οποίο προς το παρόν είναι το καλύτερο δυνατό.

      Και όχι η μη λύση δεν είναι στρουθοκαμυλισμός του τύπου δεν ξέρω τι λύση θέλω, όπως λες! Είναι απλά η πολύ ρεαλιστική αναγνώριση ότι η συντήρηση του υπάρχοντος status quo είναι πιο συμφέρουσα για την χώρα από τις λύσεις που προτείνονται! Η μη-λύση είναι και αυτή μορφή λύσης! Είναι αυτό ακριβώς που κάνει το Ισραήλ με το Παλαιστινιακό, βλέπεις να καίγεται για λύση? Έχουν καταλάβει ότι το υπάρχον status-quo είναι το πιο συμφέρον για αυτούς και απλά το συντηρούν, κατεβαίνοντας σε οποιεσδήποτε συνομιλίες για την λύση του προσχηματικά, χωρίς να καίγονται για οποιαδήποτε λύση.

      Kαι τέλος, και τώρα στην πράξη δύο κράτη έχουμε στην Κύπρο. Το μεγάλο πλεονέκτημα μας, είναι ότι το Τουρκικό στερείται διεθνούς νομιμότητας. Γιατί να τρέξουμε για λύση τώρα και να τους νομιμοποιήσουμε χωρίς να ούτε να κερδίσουμε κάτι ουσιαστικό άλλα ούτε κάτι να μας πιέζει ουσιωδώς, μόνο και μόνο με το σκεπτικό ότι σε 50 χρόνια η πληθυσμιακή πλάστιγα θα είναι κατά μας? Από μόνο του το επιχειρημα σου δεν αρκεί, γιατί πολύ απλά σου ξαναλέω που ξέρεις τι θα έχει γίνει σε 50χρόνια?

  6. Δύο κρατη μέ τό ποσοστό πού κατέχουν παρανόμως οί τούρκοι δέν πρόκειται να γίνει. Ας επιστρέψουν όσοι Ελληνες εκδιώχθηκαν από τήν γή τους πρώτα. Ας φύγουν όσους έφερε παρανομα η τουρκία από τήν ενδοχώρα για να αλλαξει τόν πληθυσμό μέ τα δισ εκκατομυριον ευρω χρήματα πού δινει η Ευρώπη….μετεπειτα μια βαση τουρκικη αρκει…και ένωση Ελλαδος Κυπρου …εστω σε συνομοσπονδια…οι τουρκοκυπιοι θα προστατευονται μεσω της ΕΕ …συμφωνια για ενα αλφα ποσοστό 10% των εισπραξεων οικοπεδων φυσικου αεριου να πηγαινει στην τουρκια …τελειωνει το θέμα συνεκμεταλευσεως…ένα αλλο ποσοστό στήν Αγγλια και το Ηνωμενο βασιλειο πλεον διατηρει επι ναυλωση χψ χρονων μονον μια βαση. Αλλωστε με τα οπλκα συστηματα του σημερα μια αρκεί

  7. Μην αγχονεσθε για τους κομπαρους, το εχουν τριπορτο (γαλλια, αγγλια, ρωσια) και με ισχυρο back-up (ισραηλ). Αν πιστευουν πως το συμφερον τους ειναι η ΔΔΟ τοτε αυτο θα επιλεξουν, πραγμα που το θεωρω απιθανο. Εμεις τι κανουμε ειναι το θεμα

  8. Οι Ελληνες σε Ελλάδα Κύπρο είχαμε μία μοναδική ευκαιρία να γίνουμε ενιαίο κράτος με την παραλαβή των S-300.Μας φοβέρησαν ΗΠΑ,Ισράηλ,ευρωπαίοι,Τουρκία να μην εγκατασταθούν οι S-300στην Κύπρο ενω οι ρώσοι μας διαβεβαίωναν ότι κανείς δεν θα εμποδίσει την εγκατάστασή τους στην Κύπρο.Δυστυχως δειλιασαμε και μεταφέραμε τους S-300 στην Κρήτη.Αυτό είναι μεγάλο στρατηγικό λάθος καί το πληρώνουμε.Και θα πληρώσουμε και άλλο πολύ πρόσφατο στρατηγικό λάθος.Δεν συμφωνήσαμε στην παράδοση αεροσκαφών rafale στην κύπρο

    1. SA 2O A /S300PMU 1 DEAL WAS

      SA20A TO CYPRUS(GREECE) AND BUK M2 TO CYPRUS

      AND THE GREEK GOV REMOVE(HOW SOUTABLE 4 GREECE) THIEME JUST TO SEEN LIKE A PEACE LOVING STATE

      WHAT A NICE GYS WHAT RESPONSABILLITY

      …COME ON MAN…

      I LIVE IN AMERICA NOT ON MARS…

      SOURSE WIKILEAKS

      AFTER ALL IS 2021 NOT 1965 THIER IS NO CLASIFIED

      LIKE THE OLD SAYNG: THIER IS NO SAFE PLANE LEARN TO SKY DIVE…

  9. LIKE GREEK NUCK STATUS

    GREECE NPT MEMBER STATUS: YES
    GREECE SING THE TREATY: YES 1958
    GREECE HOSTIG NUCKS BY ALLIANCE BLOCK:YES
    GREECE DOMESTICK NUCK CAP. PROD: 2/Y IN 1996 TODAY…
    GREECE REASURCH FASILITYS:3
    GREECE REAL STATUS;UNKNOW

    …PEACE IS ROWNG WEAN IS BAD FOR YOU…(MINE)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *