Τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri ανακοίνωσαν ότι απέσπασαν συμβόλαιο ύψους € 410 εκατομμυρίων για τη ναυπήγηση ενός ακόμη Πλοίου Γενικής Υποστήριξης (ΠΓΥ) κλάσης «Vulcano» για λογαριασμό του Ιταλικού Ναυτικού. Στο συμβόλαιο υπάρχει και δικαίωμα προαίρεσης για ένα ακόμη πλοίου της ίδιας κλάσης. Το πρώτο πλοίο (A-5335 «Vulcano») εντάχθηκε σε υπηρεσία το Μάρτιο του 2021) και αντικατέστησε το Α-5329 «Vesuvio» κλάσης «Stromboli» (εντάχθηκε σε υπηρεσία το 1978), ενώ το δεύτερο πλοίο αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2025 και θα αντικαταστήσει το A-5327 «Stromboli», το οποίο εντάχθηκε σε υπηρεσία το 1975. Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το δικαίωμα προαίρεσης, το τρίτο πλοίο θα αντικαταστήσει το A-5326 «Etna», όμοιο με το ΠΓΥ Α-374 «Προμηθεύς» του Πολεμικού Ναυτικού. Το ιταλικό «Etna» εντάχθηκε σε υπηρεσία το 1998.
Τα πλοία κλάσης «Vulcano» έχουν εκτόπισμα 27.200 τόνους με πλήρη φόρτο και διαστάσεις (μήκος x πλάτος) 193 x 27,2 μέτρα. Η μέγιστη ταχύτητα τους είναι 20 κόμβοι (37 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ με ταχύτητα 16 κόμβους (30 χιλιόμετρα την ώρα) η εμβέλεια είναι 7.000 ναυτικά μίλια (12.964 χιλιόμετρα) ή 30 ημέρες στη θάλασσα. Ενσωματώνει σύστημα πρόωσης CODLAD (COmbined Diesel-eLectric And Diesel), με δύο πετρελαιοκινητήρες MAN 20V32/44CR μέγιστης ισχύος 32.000 ίππων έκαστος, δυο ηλεκτροκινητήρες Marelli Motori μέγιστης ισχύος 2.000 ίππων έκαστος, τέσσερις γεννήτριες MAN 6L27/38 μέγιστης ισχύος 11.179 ίππων έκαστη, έναν εφεδρικό κινητήρα των 1.147 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες εμβόλων μέγιστης ισχύος 2.210 ίππων έκαστος και δύο προωθητές μέγιστης ισχύος 1.300 ίππων έκαστος.
Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 167 άτομα. Ο ηλεκτρονικός του εξοπλισμός αποτελείται από ραντάρ πολλαπλού ρόλου, σύστημα IFF, δύο ραντάρ πλοήγησης, ραντάρ υποβοήθησης προσγείωσης ελικοπτέρου, Link-11/16/22, δύο υπέρυθρους αισθητήρες έρευνας και ανίχνευσης IRST, σόναρ αποφυγής εμποδίων, σόναρ εντοπισμού τορπιλών, σύστημα διαχείρισης μάχης, σύστημα διαχείρισης πλοίου και ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου. Το ελικοδρόμιο και το υπόστεγο του επιτρέπει την ταυτόχρονη χρήση δύο ελικοπτέρων κατηγορίας AW-101 Merlin, CH-53K King Stallion ή MV-22 Osprey. Το πλοίο ενσωματώνει τέσσερις πλευρικού σταθμούς ανεφοδιασμού στη θάλασσα συν έναν στην πρύμνη. Επίσης ενσωματώνει δύο γερανούς ύψους 20 μέτρων και ανυψωτικής ικανότητας 30 τόνων βάρους. Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα πυροβόλο OTO Melara των 76 χιλιοστών με σύστημα Strales, δύο πυροβόλα KBA των 25 χιλιοστών, δύο ακουστικά συστήματα μεγάλης εμβέλειας MS-424 LRAS και δύο συστήματα εκτόξευσης αντιμέτρων.