Ο Alberto Cutillo δήλωσε επίσης ότι τα Υπουργείο Εξωτερικών και Άμυνας της Ιταλίας έχουν εγκρίνει την πώληση, αλλά οι διαπραγματεύσεις συνεχίζονται και δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Υπενθυμίζουμε ότι πρόκειται για τα πλοία «Spartaco Schergat» και «Emilio Bianchi», ενώ το κόστος αγοράς είναι της τάξεως των € 1,2 δις.

Αξιοσημείωτο είναι το ότι το πρώτο πλοίο ναυπηγήθηκε τον Φεβρουάριο του 2017, ενώ το δεύτερο τον Ιανουάριο του 2018. Πρόκειται δηλαδή για νέα πλοία. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η ιταλική τράπεζα «Cassa Depositi e Prestiti» έχει συμφωνήσει στη χρηματοδότηση του προγράμματος.

Comments

    1. Ο άλλος έχει πρόγραμμα,κ κυβερνήτη που έχει @@@@.
      Η Αίγυπτος αμέσως μόλις στάθηκε στα πόδια τη τρύπησε κ έβγαλε αέριο σε περιοχές που δεν υπάρχει κάποιος να της δημιουργήσει θέμα.
      Εμείς γιατί τόσα χρόνια δεν βάζουμε τρυπάνια σε Πατραϊκό, Αιτωλοακαρνανία, Γιάννενα κ γενικά Ιόνιο που κανείς δεν μπορεί να μας σταματήσει;;;
      Άσε που έχει εξασφαλίσει την στήριξη από ΗΑΕ κ Σαουδική Αραβία κ αγοράζει ότι χρειάζεται.
      Δίνει σε όλους τους μεγάλους κατασκευαστές όπλων(Αμερική, Γαλλία, Ρωσία, Γερμανία,Ιταλία) δουλειά κ όλοι θέλουν να έχουν πάρε δώσε μαζί τους.Αλλα πάντα με πρόγραμμα κ πάντα με συμφωνίες που έχουν κέρδη για την τοπική βιομηχανία.
      Δεν κάνει τον ζητιάνο, πληρώνει κ κάνει αγορές κ συμφωνίες παίρνοντας κ κατασκευή στην Αίγυπτο.
      Ακόμα κ οι συμφωνίες για την δωρεάν παραχώρηση μεταχειρισμένου υλικού από την Αμερική είναι έξυπνες κ μελετημένες.
      Δεν ζητάει 200-300 κομμάτια όταν οι Αμερικάνοι έχουν διαθέσιμα 2-3000.
      Ζητά 1500-2000 κ για να στοκαρει κ να έχει ανταλλακτικά κ για να συμφέρει την Αμερική να της δώσει όσα ζητά μιας κ οι εργασίες για να έρθουν σε λειτουργική κατάσταση κ αναβάθμιση αν χρειαστεί γίνονται στην Αμερική με μεγάλο κέρδος για την Αμερικανικη βιομηχανία, ειδικά όταν μιλάμε για υλικό που πάει για απόσυρση.

    2. Αυτό το τελευτελευταιο με ιταλική χρηματοδότηση Γιατί δεν το εξέτασε κάνεις από τους δικούς μας και για το δικό μας ναυτικό….???Και αν όχι για freem για Doha ??? παντός τα θερμά μου συγχαρητήρια για την Αίγυπτο…4 gowind ,4 mekoa200,2 italy fremm και μια France fremm ,ΌΛΑ ΜΕ ΔΑΝΙΟ.ΚΑΙ ΌΛΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΎ.ΣΕ ΛΊΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΦΤΙΆΧΝΟΥΝ ΈΝΑΝ ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΟ ΣΤΌΛΟ,και εμείς ακόμα ….ΘΑ…και πάλι τα θερμά μου συγχαρητήρια στους Αιγυπτίους

      1. Φίλε κάνουν κινήσεις εύκολα γιατί έχουν λεφτά (βγάζουν κ πουλούν αέριο)ή μπορούν να παρέχουν εγγυήσεις (έχουν από πίσω ΗΑΕ κ Σαουδική Αραβία) ότι τα δάνεια θα πληρωθούν στην ώρα τους.
        Εμείς τι έχουμε;;;;
        Τα κοιτάσματα μας δεν τα αξιοποιούμε, λεφτα να μας δανείσουν δεν θέλουν γιατί χρωστάμε ήδη πάρα πολλά.
        Κ ακόμα κ όταν χώρες μας προσφέρουν χρηματοδότηση (αν δεν κάνω λάθος πριν κάποια χρόνια ήταν η τα ΗΑΕ ή η Σαουδική Αραβία)για να φτιάξουμε φρεγάτες εμείς δεν δεχόμαστε.

  1. Κατά τα άλλα η κυβέρνηση και τα φιλοκυβερνητικά αμυντικά site έλεγαν πως δεν αξιόλογες προτάσεις που να ενδιαφέρουν το Πολεμικό Ναυτικό.

    Δύο ολοκαίνουργιες Ιταλικές φρεγάτες FREMM με εκτόπισμα 6.700 και κόστος 1,2 δις ευρώ.

    Δύο φρεγάτες Belharra με εκτόπισμα 4.400 που «διαπραγματεύεται» η κυβέρνηση με κόστος πάνω από 2 δις ευρώ!
    Φαίνεται πως οι μίζες αυξήθηκαν κατά πολύ από την εποχή του Τσοχατζόπουλου.

    Δεν υπάρχει σωτηρία σε αυτό το ελληνόφωνο κρατίδιο.

    Οι Ελληνόφωνοι να μην μιλάνε για τριτοκοσμικές χώρες γιατί της ξεπέρασαν όλες και με διαφορά.

    1. 1.2 δις χωρις οπλα,ηλεκτρονικά,μηχανές…κ.α. Μόνο το σκαρί.με τα όπλα,fos κ.α. τα πλοία θα φτάσουν το 1.6-1.8 ,μπορει και 2 δις.ΜΗΝ ΤΑ ΣΥΝΧΕΟΥΜΕ.ΕΜΕΙΣ ΜΕ 2 ΔΙΣ θα πάρουμε καλύτερα ρανταρ,μικρότερο εκτόπισμα στις φρεδμγατες ,και προστασία……

  2. Η Ελλαδα πρεπει οπωσδηποτε να ανοιξει το πουγγι και να φτιαξει ισχυρες Ενοπλες Δυναμεις,δεν γινεται διαφορετικα,βλεπουμε τι γινεται γυρω μας και φυσικα πρεπει να κινηθουμε γρηγορα,να βρουμε ενδιαμεσες λυσεις μεχρι να ρθουνε τα καινουρια οπλα,δεν μπορουμε να αφηνουμε το χρονο να κυλαει..

  3. Εγώ επιμένω ότι αυτές οι λύσεις δεν είναι για το ΠΝ που χρειάζεται αντικαταστήσει όλες τις κύριες μονάδες. Δεδομένου και οι ΜΕΚΟ που έμειναν χωρίς ΕΜΖ πιάνουν τα 30 χρόνια.

  4. Να μην ξεχνάμε! Ο Σίσι έχει προτείνει την δημιουργία κοινού στόλου για την υπεράσπιση κοινών συμφερόντων στην Αν. Μεσόγειο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *