Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «ILA 2024» η MBDA Deutschland ανακοίνωσε ότι στο εγγύς μέλλον οι πολλαπλοί εκτοξευτές EuroPULS (έκδοση των ισραηλινών εκτοξευτών PULS) θα μπορούν να χρησιμοποιούν τους υπό ανάπτυξη ευρωπαϊκούς πυραύλους JFS-M (Joint Fire Support Missile) μέγιστου βεληνεκούς 500 χιλιομέτρων. Το σύστημα EuroPULS αναπτύχθηκε από την KNDS σε συνεργασία με την ισραηλινή Elbit Systems, στο πλαίσιο σχετικής συμφωνία που υπογράφηκε στη διεθνή έκθεση «DSEI 2023». Το EuroPULS ενσωματώνει στοιχεία από το πυροβόλο RCH-155. Σε γερμανική υπηρεσία το EuroPULS θα αντικαταστήσει τα MARS-2 (M-270 MLRS), ενώ σε γαλλική υπηρεσία τα LRU (M-270 MLRS).

Το πρωτότυπο EuroPULS αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2024, ενώ η Πλήρη Επιχειρησιακή Ικανότητα του συστήματος είναι προγραμματισμένη για το 2027. To EuroPULS, όπως και το PULS, μπορεί να χρησιμοποιήσει  διαφορετικά πυρομαχικά ανάλογα με τις επιχειρησιακές απαιτήσεις: Δύο κάλαθους με 18 σωλήνες έκαστος για ρουκέτες Accular των 122 χιλιοστών, μέγιστου βεληνεκούς 35 χιλιομέτρων, ή με 10 σωλήνες έκαστος για ρουκέτες Accular των 160 χιλιοστών, μέγιστου βεληνεκούς 40 χιλιομέτρων. Επίσης μπορεί να δεχθεί δύο κάλαθους των δύο θέσεων έκαστος για πυραύλους EXTRA, μέγιστου βεληνεκούς 150 χιλιομέτρων, ή δύο κάλαθους μιας θέσης έκαστος για πυραύλους Predator Hawk, μέγιστου βεληνεκούς 300 χιλιομέτρων.

Πέραν αυτών το σύστημα μπορεί να εκτοξεύσει τα περιφερόμενα πυρομαχικά SkyStriker, μέγιστου βεληνεκούς 100 χιλιομέτρων, τα κατευθυνόμενα πυρομαχικά GLSDB (Ground Launched Small Diameter Bomb), μέγιστου βεληνεκούς 150 χιλιομέτρων και τους πυραύλους κατά πλοίων NSM (Naval Strike Missile), μέγιστου βεληνεκούς άνω των 250 χιλιομέτρων. Με την προσθήκη των πυραύλων JFS-M τα συστήματα θα μπορούν να προσβάλουν στόχους σε αποστάσεις έως και 500 χιλιόμετρα. Η ανάπτυξη του JFS-M ξεκίνησε το 2021. Ενσωματώνει μονοκόμματη πολεμική κεφαλή βάρους 80 κιλών, ενώ η ταχύτητα πλεύσης του θα κυμαίνεται μεταξύ Mach 0,5 και Mach 0,9. Το σύστημα καθοδήγησής τους θα είναι συνδυασμός GNSS (ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα ναυτιλίας) και INS, ενώ παράλληλα θα αξιοποιηθεί και σύστημα σύγκρισης-παραβολής απεικονίσεων (ψηφιακών φωτογραφιών) της ευρύτερης περιοχής του στόχου.

Οι απεικονίσεις αυτές που θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το σύστημα σχεδίασης αποστολής του JFS-M για τη σύνθεση μίας τρισδιάστατης απεικόνισης της περιοχής του στόχου, αλλά και του εδαφικού ανάγλυφου της διαδρομής του όπλου προς το στόχο ή τους στόχους που έχουν επιλεγεί, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα. Αυτή η ολοκληρωμένη τρισδιάστατη απεικόνιση θα μπορεί να εισαχθεί στο σύστημα ναυτιλίας του JFS-M για την καθοδήγησή του μέχρι το στόχο. Αυτό πρακτικά επιτρέπει στο βλήμα σε περιβάλλον άρνησης GPS να επιχειρεί με ακρίβεια και φονική αποτελεσματικότητα. Επιπροσθέτως ένα αδιαφιλονίκητο πλεονέκτημα του παραπάνω βλήματος είναι πως δύναται να προσβάλει και κινούμενους στόχους με ταυτόχρονη ανανέωση των δεδομένων του στόχου (πορεία και ταχύτητα) μέσω ζεύξης δεδομένων από κάποιο άλλο μέσο (UAV ή δορυφόρο).

To ίδιο σύστημα θα χρησιμοποιείται για την σχεδίαση διαδρομών οι οποίες θα τροφοδοτούν τα συστήματα καθοδήγησης πολλών JFS-M τα οποία θα κατευθύνονται στον ίδιο στόχο (MMSI : Multiple Missile Simultaneous Impact). Σκοπός είναι ο κορεσμός της εχθρικής αεράμυνας μέσω της επίθεσης από πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις, ενώ μέσω του συστήματος σχεδίασης αποστολής μπορούν να αποφευχθούν και περιοχές στις οποίες είναι γνωστό ότι υπάρχει πυκνό αντιαεροπορικό/αντιπυραυλικό δίκτυο. Πρόβλεψη υπάρχει ήδη για την ανάπτυξη εκτοξευτών JFS-M από μονάδες επιφανείας, αλλά και για την ανάπτυξη αερομεταφερόμενης έκδοσης. Επίσης, το JFS-M θα μπει σε παραγωγή σε αρκετές διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμένο είτε με ηλεκτροπτικούς αισθητήρες (τηλεοπτικό ΕΟ ημέρας και υπέρυθρο IR), είτε ακόμα και με παθητικό ηλεκτρομαγνητικό και με μικρότερη πολεμική κεφαλή για την καταστροφή ραντάρ του αντιπάλου.