To Ιταλικό Ναυτικό ανακοίνωσε ότι παρέλαβε την 10η φρεγάτα FREMM (F-599 «Emilio Bianchi»). Πρόκειται για το τελευταίο πλοίο, της αρχικής έκδοσης FREMM, που παραλαμβάνει το Ιταλικό Ναυτικό, ενώ θα παραλάβει δύο ακόμη FREMM της βελτιωμένης έκδοσης EVO. Το F-599 «Emilio Bianchi» ανήκει στην έκδοση GP (General Purpose), δηλαδή γενικών καθηκόντων. Τα δύο τελευταία πλοία (9η και 10η φρεγάτα) ναυπηγήθηκαν για να καλύψουν το κενό της πώλησης δύο FREMM γενικών καθηκόντων στην Αίγυπτο. Το «Emilio Bianchi» άρχισε να ναυπηγείται τον Οκτώβριο του 2021 και καθελκύστηκε τον Μάιο του 2024. Οι ιταλικές φρεγάτες FREMM, κλάσης «Carlos Bergamini» έχουν ολικό μήκος 144 μέτρα, μήκος ίσαλου γραμμής 132,5 μέτρα πλάτος 19,7 μέτρα, μέσο βύθισμα 5,1 μέτρα και κοίλο 11,3 μέτρα ενώ εκτοπίζουν σε πλήρη φόρτο 6.500 τόνους.
Οι φρεγάτες έχουν σχεδιαστεί με αυξημένα χαρακτηριστικά Stealth για μείωση του ηλεκτρομαγνητικού, θερμικού και ακουστικού ίχνους. Οι γραμμές της γάστρας και της υπερκατασκευής είναι συνεχείς συνδέοντας ομαλά τα δύο μέρη αποφεύγοντας τη δημιουργία διαφορετικών όγκων και γωνιών που θα ενίσχυαν το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος ενώ παράλληλα διαθέτουν κλήση για την ανακατεύθυνση των σημάτων των αντίπαλων ραντάρ μακριά από την πηγή. Η γάστρα είναι χωρισμένη σε τρία καταστρώματα και η υπερκατασκευή σε δύο συν τη γέφυρα του πλοίου. Το προωστικό σκεύος του πλοίου είναι συνδυασμός ηλεκτροπρόωσης με αεροστρόβιλο σε σχήμα CODLAG (Combination of Diesel Electric And Gas) κατά τον οποίο η ηλεκτροπρόωση χρησιμοποιείται για τις μικρές ταχύτητες και για τις υψηλές ταχύτητες μπαίνει σε λειτουργία και ο αεροστρόβιλος.
Η μέγιστη ταχύτητα του πλοίου είναι οι 27 κόμβοι ενώ με τους ηλεκτροκινητήρες η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τους 16 κόμβους που δίνει ακτίνα πλεύσης στα 6.000 ναυτικά μίλια. Οι «Carlos Bergamini» κατασκευάζονται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις. Μία γενικών καθηκόντων (GP) και μία ανθυποβρυχιακού πολέμου (ASW). Οι διαφορές των δύο είναι κυρίως στα οπλικά συστήματα που αυτές φέρουν. Στην έκδοση γενικών καθηκόντων, στην πλώρη είναι τοποθετημένο ένα ναυτικό πυροβόλο διπλού ρόλου OTO Melala 127/64 Vulcano των 127 χιλιοστών και ακολουθούν δύο κάθετοι εκτοξευτές Sylver Α50 των οκτώ κελιών έκαστος για πυραύλους Aster-15/30. Στο μεσόστεγο βρίσκονται τοποθετημένοι οκτώ πύραυλοι κατά πλοίων Otomat Mk.2, δύο τριπλοί σταθεροί τορπιλοσωλήνες των 324 χιλιοστών και δύο πυροβόλα των 25 χιλιοστών.
Στην πρύμνη υπάρχει ελικοδρόμιο για ναυτικό ελικόπτερο NH-90. Επάνω στο υπόστεγο είναι τοποθετημένο ένα πυροβόλο OTO Melara των 76 χιλιοστών με σύστημα Strales. Τελευταία γραμμή άμυνας κατά επερχόμενων απειλών είναι τα συστήματα SLAT με δολώματα CANTO-V κατά τορπιλών και SCLAR-H με δολώματα κατά επερχόμενων πυραύλων. Η διαφορές του οπλισμού στην ανθυποβρυχιακή έκδοση εστιάζονται στην αντικατάσταση του πλωριού κύριου πυροβόλου από ένα ακόμη πυροβόλο OTO Melara των 76 χιλιοστών με σύστημα Strales και η αντικατάσταση των τεσσάρων Otomat Mk.2 από σύστημα ανθυποβρυχιακών ρουκετών MILAS. Ο κύριος αισθητήρας του πλοίου είναι το περιστρεφόμενο ραντάρ ενεργής διάταξης φάσης ΑESA Kronos Grand Naval που εκπέμπει στη ζώνη C. Το ραντάρ έχει μέγιστη εμβέλεια για στόχους αέρος στα 300 χιλιόμετρα και μπορεί να διαχειριστεί πάνω από 300 ίχνη ταυτόχρονα.
Επιπλέον για έρευνα επιφανείας υπάρχει το ραντάρ RAN-30X/12D με μέγιστη εμβέλεια στα 100 χιλιόμετρα. Επίσης διαθέτει και δύο ραντάρ ναυτιλίας GEM SPN 753G(V)10. Ένα τοποθετημένο πάνω από τη γέφυρα και ένα πάνω από το υπόστεγο του ελικοπτέρου για κάλυψη τομέα 360 μοιρών. Το ηλεκτροπτικό σύστημα ελέγχου πυρός είναι το NA-25X. Για IR παρατήρηση το πλοίο διαθέτει το σύστημα Selex ES IRST SASS τοποθετημένο πάνω από τη γέφυρα. Το Selex ES IRST SASS είναι μια μεγάλης εμβέλειας, παθητικό IRST για ναυτικές εφαρμογές, που λειτουργεί ταυτόχρονα στις φασματικές ζώνες MWIR (3-5 μm) και LWIR (8-12 μm). Είναι σε θέση να ανιχνεύει και να παρακολουθεί στόχους σε αέρα και επιφάνεια με πλήρη οριζόντια κάλυψη 360° και να παρέχει χάρτες υπέρυθρων (IR) γύρω από το πλοίο. Υποστηρίζει αξιολόγηση απειλών παρέχοντας μια στατιστική ταξινόμηση των ιχνών. Η εμβέλεια αποκάλυψης υπερβαίνει τα 100 χιλιόμετρα.
Στον τομέα του ανθυποβρυχιακού πολέμου οι Bergamini διαθέτουν το σόναρ γάστρας UMS 4110 CL με εμβέλεια 35 χιλιόμετρα και το συρόμενο μεταβλητού βάθους CAPTAS 4 (μόνο στην ανθυποβρυχιακή έκδοση) με ανεξάρτητη ρυμούλκηση, βάρους 35 τόνων και χωροταξικό αποτύπωμα στην πρύμνη 84 τετραγωνικών μέτρων. Το CAPTAS 4 έχει μέγιστη εμβέλεια αποκάλυψης στα 150 χιλιόμετρα και διασυνδέεται πλήρως με το σόναρ γάστρας του πλοίου παρέχοντας κάλυψη 360 μοιρών. Η φρεγάτα διαθέτει επικοινωνίες HF, UHF VHF και ζεύξεις δεδομένων Link-11 και Link-16 καθώς και δορυφορικές επικοινωνίες με το σύστημα Selex SHF TSN-101/X. Όσον αφορά τον ηλεκτρονικό πόλεμο διαθέτει R-ESM και C-ESM και R-ECM μέσω του συστήματος Nettuno 4100 της Eletronica. Η καρδιά του πλοίου είναι το σύστημα Athena το οποίο διαχειρίζεται όλες τις πληροφορίες και τα οπλικά συστήματα του πλοίου. Στο κέντρο πληροφοριών μάχης υπάρχουν 17+2 κονσόλες του συστήματος, μία ακόμη στη γέφυρα μία στο CPR (Command Planning Room).