Το Αιγυπτιακό Ναυτικό ανακοίνωσε ότι στις 5 Ιουνίου η τρίτη κορβέτα GoWind-2500 ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες θαλάσσιες δοκιμές. Το 2014 η Αίγυπτος υπέγραψε σύμβαση για τη ναυπήγηση τεσσάρων κορβετών GoWind-2500 με δικαίωμα προαίρεσης για δύο ακόμη πλοία. Ένα πλοίο ναυπηγήθηκε στη Γαλλία, ενώ τα υπόλοιπα τρία ναυπηγούνται στην Αίγυπτο, με μεταφορά τεχνογνωσίας. Η ναυπήγηση της πρώτης κορβέτας («El Fateh») ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2015, καθελκύστηκε το Σεπτέμβριο του 2016 και εντάχθηκε σε υπηρεσία το Σεπτέμβριο του 2017. Το δεύτερο πλοίο («Port Said») άρχισε να ναυπηγείται τον Απρίλιο του 2016, καθελκύστηκε το Σεπτέμβριο του 2018 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2021. Το τρίτο πλοίο καθελκύστηκε τον Μάιο του 2019 και το τέταρτο και τελευταίο τον Μάιο του 2020.
Το εκτόπισμα των πλοίων είναι 2.500 τόνοι και ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CODAD με δύο πετρελαιοκινητήρες της MTU και ισάριθμους ηλεκτροκινητήρες. Η μέγιστη ταχύτητα που επιτυγχάνουν είναι 28 κόμβοι (52 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ με ταχύτητα πλεύσης 15 κόμβους (28 χιλιόμετρα την ώρα) η εμβέλεια τους ανέρχεται στα 3.700 χιλιόμετρα. Τα πλοία απαιτούν πλήρωμα 65 ατόμων με δυνατότητα φιλοξενίας 15 ατόμων των ειδικών δυνάμεων. Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα κύριο πυροβόλο των 76 χιλιοστών της OTO Melara, δύο τηλεχειριζόμενους πύργους Narwhal με πυροβόλο των 20 χιλιοστών, 16 βλήματα αντιαεροπορικής άμυνας MICA VL, οκτώ βλήματα κατά πλοίων MM-40 Block.3 Exocet και δύο τριπλούς εκτοξευτές τορπιλών MU-90 Impact. Το ελικοδρόμιο μπορεί να φιλοξενήσει ελικόπτερο βάρους 10 τόνων ή UAV τύπου S-100 CamCopter.