H τουρκική TEI ανάρτησε στην ιστοσελίδα της τον κινητήρα TF35000, ο οποίος προορίζεται για το υπό ανάπτυξη τουρκικό μαχητικό αεροσκάφος Kaan. Ο κινητήρας αναπτύσσεται από την TEI σε συνεργασία με την TRMotor. Η ανάρτηση του κινητήρα στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρία σηματοδοτεί την πρόοδο του προγράμματος και ότι το πρόγραμμα βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης των δοκιμών. Σήμερα, τα Kaan πετούν με αμερικανικούς κινητήρες F110-GE-129, μέγιστης ισχύος 29.000 λιβρών. Ο κινητήρας TF35000 παράγει μέγιστη ισχύ 35.000 λίβρες. Οι τουρκικοί κινητήρες δεν θα εξοπλίζουν τα πρώτα Kaan που θα παραλάβει η Τουρκία, αλλά θα ενσωματωθούν στις επόμενες εκδόσεις, όταν ολοκληρωθεί η ανάπτυξη τους, περί το 2032. Υπενθυμίζουμε ότι τον Δεκέμβριο του 2023 η Τουρκία ζήτησε από τις ΗΠΑ άδεια παραγωγής κινητήρων F110-GE-129 για τα Kaan.
Ως προς τα αεροσκάφη, η τελευταία εξέλιξη ήρθε στις αρχές Μάϊου και αφορά σε νέα αλλαγή στη σχεδίαση των αεροσκαφών. Συγκεκριμένα, η αλλαγή αφορά στη γεωμετρία των αεραγωγών, κάτι που δεν επηρεάζει τις διαστάσεις (εξωτερικές) του αεροσκάφους, αλλά επηρεάζει την εσωτερική εργονομία και την κατανομή του βάρους του. Οι αλλαγή της γεωμετρίας των αεραγωγών κρίθηκε αναγκαία για να ενισχυθούν τα χαρακτηριστικά Stealth του αεροσκάφους. Στα τέλη Ιανουαρίου του 2025 η TAI ανακοίνωσε αλλαγή στις διαστάσεις του δεύτερου πρωτότυπου του αεροσκάφους (P1), σε σχέση με το πρώτο πρωτότυπο (P0). Συγκεκριμένα, το P1 είναι μικρότερο σε μήκος, ενώ έχει και μικρότερο άνοιγμα φτερών. Πιθανότατα, οι αλλαγές αυτές προήλθαν από παρατηρήσεις που προέκυψαν στις δοκιμές του P0. Το P0 έχει μήκος 21 μέτρα και άνοιγμα φτερών 14 μέτρα. Ωστόσο, το P1 παρουσιάζεται με μήκος 20,3 μέτρα και άνοιγμα φτερών 13,4 μέτρα.