Τα γερμανικά ναυπηγεία TKMS (Thyssenkrupp Marine Systems) ανακοίνωσαν ότι συμφώνησαν να επισπεύσουν τη ναυπήγηση των πλοίων. Το πρόγραμμα των φρεγατών F-127 είναι κοινό μεταξύ της Γερμανίας και της Ολλανδίας. Η Γερμανία θέλει τις F-127 ως αντικαταστάτες των F-124 (κλάσης «Sachsen») ενώ η Ολλανδία τις θέλει για την αντικατάσταση των LCF. Οι TKMS και NVL Group προσφέρουν τη σχεδίαση MEKO A-400 AMD και ανακοίνωσαν ότι μπορούν να ξεκινήσουν τη ναυπήγηση τους εντός του 2025. Η φρεγάτα MEKO A-400 AMD θα έχει εκτόπισμα 10.000 τόνους, μήκος περί τα 160 μέτρα, πλάτος περί τα 21 μέτρα και βύθισμα περί τα 5,5 μέτρα. Το πλοίο θα ενσωματώνει δύο αεροστρόβιλους και δύο πετρελαιοκινητήρες και θα επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 32 κόμβους (59 χιλιόμετρα την ώρα). Η τυπική του εμβέλεια θα είναι 4.000 ναυτικά μίλια (7.408 χιλιόμετρα) ή 30 ημέρες συνεχούς παρουσίας στη θάλασσα. Το σύστημα διαχείρισης μάχης θα είναι το AEGIS με κύριο ραντάρ το AN/SPY-6. Το πλοίο θα έχει και δευτερεύον ραντάρ ζώνης συχνοτήτων «X». Σε επίπεδο οπλισμού η MEKO A-400 AMD θα ενσωματώνει 64 κάθετα κελιά Mk.41 VLS, εκ των οποίων 32 στην πλώρη και 32 πίσω από τη γέφυρα. Επίσης θα ενσωματώνει και πυραύλους κατά πλοίων NSM, δύο αντιπυραυλικά συστήματα RAM, κύριο πυροβόλο των 127 χιλιοστών, τηλεχειριζόμενους σταθμούς οπλισμού, δύο όπλα λέιζερ. Να σημειωθεί ότι η TKMS ξεκαθαρίζει ότι η συγκεκριμένη διαμόρφωση δεν είναι η τελικά, αλλά είναι η πρόταση-βάση των ναυπηγείων προς το Γερμανικό Ναυτικό, το οποία θα αποφασίσει την οριστική διαμόρφωση των φρεγατών F-127.