Στελέχη της υπηρεσίας DSTA (Defense Science and Technology Agency) της Σιγκαπούρης εξήγαν πως προέκυψε η σχεδίαση πλοίων MRCV (Multi Role Combat Vessel), τα οποία θα αποκτήσει η χώρα. Το πρώτο πλοίο άρχισε να ναυπηγείται τον περασμένο Μάρτιο, ενώ συνολικά η Σιγκαπούρη θα ναυπηγήσει έξι πλοία, τα οποία χαρακτηρίζονται ως «ψηφιακά», λόγω της υιοθέτησης προηγμένων συστημάτων βασισμένων στην τεχνητή νοημοσύνη και την σε πραγματικό χρόνο ανάλυση δεδομένων. Επίσης, θα έχουν τη δυνατότητα ελέγχου μη-επανδρωμένων συστημάτων (εναέριων, επιφανείας και υποβρυχίων). Τα MRCV προέκυψαν κατόπιν συγκερασμού σχεδιάσεων πλοίων από τη Νορβηγία και τη Σουηδία και συγκεκριμένα των πλοίων κλάσης «Absalon», «Iver Huitfeldt» και «Visby». Αρχικά, για το πρόγραμμα MRCV κατατέθηκαν δύο προτάσεις, μια από τη σουηδική Saab Kockums και μια από την OMT (Odense Maritime Technology) της Δανίας. Ωστόσο, η Σιγκαπούρη αποφάσισε να επιλέξει και τις δύο εταιρίες με την εντολή να αναπτύξουν ένα πλοίο που να καλύπτει της ανάγκες της. Έτσι προέκυψε η σχεδίαση MRCV.

Η πρόταση της OMT ήταν μια επιμηκυμένη έκδοση των πλοίων κλάσης «Absalon» και «Iver Huitfeldt», κάτι που ικανοποίησε τη Σιγκαπούρη στους τομείς των συστημάτων και του οπλισμού, ενώ ικανοποίησε και την απαίτηση για διάθεση χώρου για πιθανές μελλοντικές αναβαθμίσεις. Η Saab Kockums πρότεινε μια σχεδίαση βασισμένη στις κορβέτες «Visby». Συγκεκριμένα, τα MRCV υιοθέτησαν τα συστήματα μάχης και την πρόωση των «Visby». Τα πλοία MRCV θα έχουν εκτόπισμα περί τους 8.000 τόνους και πλήρωμα περί τα 80 άτομα. Ο οπλισμός τους αποτελείται από κύριο πυροβόλο των 76 χιλιοστών της Leonardo (έκδοση STRALES), αντιαεροπορικούς πυραύλους VL MICA NG και Aster-30 NT και ισραηλινούς πυραύλους κατά πλοίων Blue Spear. Ο κύριος αισθητήρας των πλοίων είναι το ραντάρ πολλαπλών λειτουργιών SeaFire της Thales. Επίσης τα πλοία θα ενσωματώνουν το ηλεκτροπτικό/υπέρυθρο σύστημα PASEO της Safran και το σύστημα εκτόξευσης αντιμέτρων NGDS.