Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ινδικού τύπου η Ρωσία προτείνει στην Ινδία το μαχητικό αεροσκάφος Su-57E με πρόσβαση της Ινδίας στους πηγαίους κώδικες του αεροσκάφους. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα η προτεινόμενη έκδοση του Su-57E ενσωματώνει τεχνολογίες που είναι συμβατές με το πρόγραμμα «Super-30» της χώρας για τον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος στόλου Su-30MKI, συμπεριλαμβανομένου ενός ραντάρ τεχνολογίας AESA βασισμένου στο νιτρίδιο του γαλλίου (GaN) και ενός υπολογιστή αποστολής που αναπτύχθηκε από ινδικές αμυντικές εταιρείες. Το πρόγραμμα «Super-30», που πραγματοποιείται σε συνεργασία με την HAL (Hindustan Aeronautics Limited) και την ρωσική UAC (United Aircraft Corporation), στοχεύει στη μετατροπή 150-20 Su-30MKI σε μαχητικά αεροσκάφη «4,5++ γενιάς» με προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, ραντάρ και συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου. Αυτή η προσέγγιση είναι σύμφωνη με τον στόχο της Ινδίας να μειώσει την εξωτερική εξάρτηση στην άμυνα, στο πλαίσιο της πολιτικής της «Atmanirbhar Bharat» («Αυτοδύναμη Ινδία»).
Τα εγχώρια όπλα που αναμένεται να ενσωματωθούν στο Su-57E περιλαμβάνουν τους πυραύλους αέρος-αέρος Astra Mk.1 και Mk.2, τους πυραύλους αντί-ραντάρ Rudram και τα προηγμένα πυρομαχικά αέρος-εδάφους που αναπτύχθηκαν από την DRDO. Η απόφαση της Ρωσίας να παραχωρήσει πρόσβαση στην αρχιτεκτονική λογισμικού αποτελεί άμεση απάντηση στο ζήτημα πρόσβασης της Ινδίας στον πηγαίο κώδικα των Rafale. Στα μέσα Μαΐου δημοσιεύματα του ινδικού τύπου ανέφεραν ότι η Γαλλία αρνήθηκε να δώσει στη χώρα τους πηγαίους κώδικες, τους οποίους ζήτησε η Ινδία για την ενσωμάτωση εγχώριας σχεδίασης όπλων στα μαχητικά αεροσκάφη Rafale. Η Dassault Aviation δεν έκανε πίσω, παρά την επιμονή της Ινδίας. Η Ινδία θέλει να ενσωματώσει εγχώριους πυραύλους, βόμβες και ηλεκτρονικά συστήματα στα Rafale που διαθέτει. Ωστόσο, οι πηγαίοι κώδικες, που απαιτούνταν για την επίτευξη αυτής της ενσωμάτωσης, δεν ήταν διαθέσιμοι για την Ινδία. Η Dassault Aviation αρνήθηκε κατηγορηματικά να μοιραστεί με την Ινδία τους πηγαίους κώδικες, οι οποίοι ελέγχουν τα συστήματα του αεροσκάφους.
Η γαλλική πλευρά υποστήριξε ότι οι πηγαίοι κώδικες είναι απόρρητοι, για λόγους εθνικής ασφαλείας, αλλά και για στρατηγικούς λόγους. Η Dassault Aviation παρέχει υποστήριξη στην Ινδία για την ενσωμάτωση όπλων εγχώριας προέλευσης στα Rafale, αλλά αρνείται πεισματικά να δώσει τους πηγαίους κώδικες. Η γαλλική άρνηση δικαιολογήθηκε με το επιχείρημα ότι αυτοί οι κώδικες είναι αποτέλεσμα δεκαετιών μελετών, έρευνας και ανάπτυξης και ότι η παραχώρηση τους σε τρίτους θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο την απόδοση και την ασφάλεια των γαλλικών αεροσκαφών. Επιπλέον, η Γαλλία έχει εκφράσει την ανησυχία της ότι οι πηγαίοι κώδικες θα μπορούσαν να πέσουν σε εχθρικά χέρια. Το Su-57 έχει μήκος 20 μέτρα, άνοιγμα φτερών 14,5 μέτρα και ύψος 5,8 μέτρα. Το μέγιστο βάρος απογείωσης ανέρχεται στους 37 τόνους, επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 2.500 χιλιόμετρα την ώρα και αυτονομία 2.500 χιλιόμετρα. Μπορεί να πετά σε μέγιστο ύψος 20 χιλιομέτρων.