Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ουκρανικού τύπου η εταιρία παραγωγής κινητήρων ελικοπτέρων και αεροσκαφών Motor Sich θέλει να πωλήσει το 50% των μετοχών της σε τουρκική εταιρία, την οποία τα δημοσιεύματα δεν κατονομάζουν. Οι κινητήρες της Motor Sich εξοπλίζουν αεροσκάφη της Antonov και ελικόπτερα της σειράς «Mi» και «Ka». Σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα το θέμα συζήτησαν οι Πρόεδροι των δύο χωρών, στην πρόσφατη συνάντηση τους στην Τουρκία. Το ενδιαφέρον της Τουρκίας ίσως έχει να κάνει με τους κινητήρες των επιθετικών ελικοπτέρων T-129, για τους κινητήρες των οποίων οι ΗΠΑ δεν δίνουν την έγκριση τους, με αποτέλεσμα θα κινδυνεύουν οι εξαγωγές.

Comments

  1. Όποιος θέλει λύση βρίσκει.οι Τούρκοι εργάζονται μεθοδικά και ο,τι τους αρνείται η Δύση το βρίσκει αλλού και μάλιστα φτηνότερα.εμεις βέβαια είμαστε, σταθεροί άνθρωποι, οι βασιλείς του τίποτα,εραστές του διεθνούς δικαίου και του ευρωπαϊκού κεκτημένου . Ε,ρε τι μας περιμένει!!!

  2. Ωραίο παραμύθι αλλά κι αυτό στο τέλος έχει μεγάλο δράκο ο οποίος βγάζει πραγματικές φλόγες και λέγεται Κίνα.
    Σε άλλο μου πόστ σε αυτόν τον ιστότοπο είχα αναλύσει διεξοδικά όλο το παιχνίδι που κρύβεται και σημασία της Motor Sich παγκοσμίως όπως και την εταιρικό και βιομηχανικό εγκλωβισμό της από την Κινα εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία.

    Όποια τέτοια απόφαση πρέπει να φέρει την σύμφωνη γνώμη και υπογραφή της Κίνα γιατί αλλιώς η μεν οικονομία της Ουκρανίας θα διαλυθεί χωρίς τα ομόλογα που αγοράζει το Πεκινο αλλά και το σιτάρι που φεύγει για εκεί και όχι για την αδελφή Ευρωπη η οποία φυσικά δεν θέλει να διαταράξει τις αγροτο-εμπορικες συμφωνίες με τα μ΄λελη της.

    1. @ Paradox
      +1
      Κρίμα που είναι αδύνατον να ψάξει κανείς για παλιές αναρτήσεις.

      Να πω αυτά που ξέρω, έτσι και για τους άλλους.
      Η Motor Sich ήταν το διαμάντι της ΕΣΣΔ σε αεροστροβίλους (για ελικόπτερα, πλοία κλπ). Με την πορτοκαλί επανάσταση οι Ουκρανοί επέβαλαν κυρώσεις στην Ρωσία με αποτέλεσμα οι Ρώσοι να έχουν τρομερό πρόβλημα. Αναγκάστηκαν να φτιάξουν δική τους εταιρία και να αναπτύξουν αεροστροβίλους απ την αρχή.

      Φυσικά η Motor Sich καταστράφηκε αφού έχασε τον βασικό πελάτη της , κι οι δυτικοί υποστηρικτές της Ουκρανίας δεν έβαλαν πλάτη καθότι έχουν τις δικές τους εταιρίες αεροστροβίλων. Οι Κινέζοι που κι αυτοί χρειάζονται αεροστροβίλους της προκοπής την σώσανε αγοράζοντας νομίζω το 41%, αλλά οι Ουκρανοί μετά απο πιέσεις των Αμερικανών τις μαζέψανε ή θα τις μαζέψουν τις μετοχές (εθνικοποίηση) για λόγους «εθνικής ασφάλειας».

      Γενικά την Ουκρανία οι δυτικοί την χρησιμοποιούν πραγματικά σαν …. τέλος πάντων να το πω ευγενικά την εκμεταλλεύονται για να έχουν ένα αγκάθι να σρίβουν στα πλευρά της Ρωσίας, αλλά ενώ την διαλύσανε στερώντας της την Ρωσική αγορά οικονομικά δεν βοήθησαν καθόλου, και τώρα θέλουν να την αποκόψουν κι απ την Κίνα. Βασικά την ρίχνουν στην αγκαλιά της Τουρκίας. Πολύ άτυχη χώρα.

  3. Από τη Γαλλία βγαίνει ότι, η εταιρεία αυτή, δεν κατασκευάζει ακριβώς κινητήρες, αλλά τούρμπο και συναρμολογεί άλλων εταιρειών και έτσι η Τ, δεν θα λύσει το πρόβλημά της, ενώ και η εταιρεία δεν θα λύσει το δικό της πρόβλημα με αυτό που θέλουν να κάνουν οι δίπλα.
    https://www.meta-defense.fr/2021/04/15/lindustrie-turque-pourrait-acquerir-50-du-motoriste-ukrainien-motor-sich/

    1. Αγαπητοί φίλοι σέβομαι τα όσα γράφεται.τωρα αν οι Τούρκοι καταφέρουν να πουλήσουν το ε/Π στο Πακιστάν με κινητήρα από την εταιρία τότε έχετε άδικο,αν χάσουν το συμβόλαιο, εξαιτίας του κινητήρα σημαίνει ότι έχετε δίκαιο.εγω πιστεύω ότι δεν θα το χάσουν.δεν μένει παρά να το δούμε.εξαμηνη παραταση τους εδωσε το παακισταν.

  4. Εχθρος εκ τον εσω. Κλασική ουκρανοι που το 1945 δεν θελαν οι Ελλας να εντάξει την Β Ήπειρο στις συζητήσεις μεταξύ των νικητών και βάζαν βέτο …. κάποιος πρέπει να τα πει αυτα στους Αμερικανους αλλιώς θα τους καταπιούν οι ρωσοι και θα έχουν και ηθικό δίκαιο .

  5. Το πάθημα της Τουρκίας είναι χαρακτηριστικό. Έχουν ξοδεψει δισεκατομύρια από την μεγαλομανία τους να παράγουν οι ίδιοι ένα ελικόπτερο. Ήξεραν ότι οικονομικά είναι ασύμφορο, αλλά έλεγαν στον λαό τους παπάτζες ότι συμφέρει γιατί θα κάνουν πολλές εξαγωγές κτλ.

    Έτσι στην ουσία δεν έκαναν κανένα ελικόπτερο αλλά αγόρασαν τα σχέδια του Α-219 που είναι ένα ιταλικό ελικόπτερο που πρωτοπέταξε το 1983 (πριν 40 χρόνια) και τους πήρε άλλα 10 χρόνια για να το τεειώσουν και πάλι μια έγερνε μία είχε άλλα προβλήματα και όσον αφορά εξαγωγές πάπαλα, οπότε το όλο project ήταν μια οικτρη αποτυχία.

    Αν μοίραζαν τα κόστη του προσωπικού και όλων των δαπανών, επιχορηγήσεων για να τις διατηρούν ζωντανες αυτές τις εταιρείες, το κόστος κάθε Τ-219 θα έφτανε παραπάνω από το κόστος του F-35.

    Και έχουν φτάσει εν έτη 2021 να προσπαθούν να αγοράσουν κινητήρα από Ουκρανική εταιρεία και καλά, που έχει τεχνολογία εποχής Σοβιετικής ένωσης, γελάνε και τα τσιμέντα. Απλά με την Ουκρανία ο Σουλτάνος έχει βρει την φαμπρικα και στην ουσία κάνει ανταλλαγές, τους δίνει μερικά Bayraktar και παίρνει ισόποσα το pullat ή δεν θυμάμαι πως το λένε το Ουκρανικό ψευτοtrophy, μετά τους έδωσε μερικά ακόμη bayraktar και καλά για να πάρει κινητήρες πυραύλων και τώρα θα δώσει μερικά ακόμη για να πάρει κινητήρες ελικοπτέρων εποχής Σοβ. Ένωσης.

    Αντίστοιχα με το Altay που γλύφει δεξιά και αριστερά να πάρει κανέναν κινητήρα που υποτίθεται θα έκαναν δικό τους, παντού λέμε ότι είναι κάτι τουρκικό και στην ουσια είναι μια συναρμολόγηση συστημάτων που αγοράζουν δεξιά αριστερά, ότι έχει τεχνολογία, δεν μπόρεσαν ποτέ να κάνουν οι ίδιοι.

    Τώρα τους κλείνουν την κάνουλα της τεχνολογίας παντού και ….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *