Το πρώτο από τα 14 μεταφορικά ελικόπτερα CH-47F Chinook νέας κατασκευής παρέλαβε η Ολλανδία. Τα 14 νέα CH-47F θα προστεθούν στα έξι υπάρχοντα CH-47F, τα οποία θα αναβαθμιστούν στο ίδιο επίπεδο, δημιουργώντας μια δύναμη 20 ελικοπτέρων. Με την ολοκλήρωση των δύο προγραμμάτων, θα αποσυρθούν από την υπηρεσία 11 παλαιότερα CH-47D. Στις αρχές του 1993 η Ολλανδία συμφώνησε με τον Καναδά για την απόκτηση επτά καναδέζικων CH-47C (σε υπηρεσία από το 1974). Το Δεκέμβριο του 1993 η συμφωνία επεκτάθηκε στα 13 ελικόπτερα, εκ των οποίων τα επτά μεταχειρισμένα της αρχικής συμφωνίας (CH-47C) συν έξι νέας κατασκευής (CH-47D). Στη συμφωνία υπήρχε πρόβλεψη για την αναβάθμιση των CH-47C στο επίπεδο CH-47D.
Οι παραδόσεις των επτά μεταχειρισμένων, αλλά αναβαθμισμένων, πρώην καναδέζικων CH-47D παραδόθηκαν το διάστημα Αύγουστος 1995-Φεβρουάριος 1996. Τα έξι νέα ελικόπτερα παραδόθηκαν το 1998. Στο σύνολο τους τα ελικόπτερα ενσωματώνουν ψηφιακό πιλοτήριο, ψηφιακό σύστημα ελέγχου κινητήρων (FADEC : Full Authority Digital Engine Control), ραντάρ καιρού, νέα συστήματα επικοινωνιών, ενώ παραδόθηκαν σε κατάσταση «0 ώρες πτήσης». Από τα 13 ελικόπτερα, δύο έχουν χαθεί σε δυστυχήματα, το 2005 (ήταν από την παρτίδα των ελικοπτέρων νέας κατασκευής), ενώ τα πρώην καναδέζικα CH-47 αντιμετωπίζουν ζήτημα κόπωσης, γι’ αυτό και αποφασίστηκε η απόσυρση-αντικατάσταση τους, λόγω της εκτεταμένης τους χρήσης στα Βαλκάνια (Βοσνία-Ερζεγοβίνηη, Κόσσοβο, Αλβανία), το Ιράκ, στην Ερυθραία, το Αφγανιστάν