Η νοτιοκορεατική KAI (Korea Aerospace Industries) ανακοίνωσε ότι η παραγωγή των νέων μαχητικών αεροσκαφών KF-21 Boramae συνεχίζεται εντός χρονοδιαγράμματος και ότι το πρώτο αεροσκάφος σειριακής παραγωγής θα παραδοθεί στην Αεροπορία της χώρας το 2026. Οι συνολικές απαιτήσεις της Νότιας Κορέας ανέρχονται σε 120 KF-21 Boramae μέχρι το 2032, με την αρχική παραγγελία να αφορά σε 20 αεροσκάφη. Το KF-21 έχει μήκος 16,9 μέτρα, άνοιγμα φτερών 11,2 μέτρα και ύψος 4,7 μέτρα. Κενό ζυγίζει 11,8 τόνους, ενώ το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 25,6 τόνοι. Μπορεί να μεταφέρει μέγιστο εσωτερικό φορτίο καυσίμου έξι τόνους και μέγιστο φορτίο όπλων 7,7 τόνους. Ενσωματώνει δύο κινητήρες General Electric F414-GE-400K, οι οποίοι κατασκευάζονται, κατόπιν αδείας, από την Hanwha Aerospace, και είναι μέγιστης ώσης 13.000 λιβρών έκαστος ή 22.000 λιβρών έκαστος με μετάκαυση. Αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 2.200 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τυπική ακτίνα δράσης είναι τα 1.000 ή τα 2.900 χιλιόμετρα για μια διαδρομή, χωρίς την ανάγκη επιστροφής. Ενσωματώνει ένα πυροβόλο M-61A2 των 20 χιλιοστών, με 480 φυσίγγια, και 10 σταθμούς ανάρτησης όπλων, τέσσερις στην άτρακτο και έξι στις πτέρυγες. Μέχρι σήμερα έχει πιστοποιηθεί με τα όπλα αερομαχίας Meteor, AIM-120 AMRAAM, IRIS-T, AIM-9 Sidewinder, ASRAAM, ενώ στο μέλλον θα ενσωματώνει και τον SRAAM II (νοτιοκορεατικός πύραυλος αέρος-αέρος μικρού βεληνεκούς). Τα όπλα αέρος-εδάφους που μπορεί να μεταφέρει είναι οι Taurus KEPD-350, AGM-84 Harpoon και  AGM-65 Maverick, καθώς και τους Brimstone και SPEAR-3 στο μέλλον. Επίσης μπορεί να μεταφέρει και τις βόμβες CBU-87/97/105, Mk.82/84, JDAM, GBU-12/39/54/56. Ως προς τους αισθητήρες, ενσωματώνει ραντάρ τεχνολογίας AESA, ηλεκτροπτικό σύστημα στόχευσης, υπέρυθρο σύστημα έρευνας και ανίχνευσης και ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου.