Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ινδικού τύπου, η Πολεμική Αεροπορία της χώρας, θα πιστοποιήσει τους πυραύλους Brahmos-NG (Next Generation) στα μαχητικά αεροσκάφη Su-30MKI, MiG-29K, Rafale και Tejas Mk.2. O BrahMos-NG είναι έκδοση μικρότερων διαστάσεων και βάρους του BrahMos. Ζυγίζει 1.500 κιλά, έχει μήκος έξι μέτρα και διάμετρο 50 εκατοστά, δηλαδή είναι κατά 50% ελαφρύτερος σε σχέση με την αρχική έκδοση του BrahMos. Παρά τις μικρότερες διαστάσεις του και βάρους, ο BrahMos-NG διατηρεί το μέγιστο βεληνεκές των 290 χιλιομέτρων και της μέγιστης ταχύτητας των Mach 3,5. Επιπλέον, ο BrahMos-NG έχει βελτιωμένη εξωτερική σχεδίαση για χαμηλότερο ίχνος ραντάρ. Εκτός της έκδοσης αέρος-εδάφους, ο BrahMos-NG θα μπορεί να ενσωματωθεί και σε υποβρύχια. Μια άλλη σημαντική αναβάθμιση του BrahMos-NG είναι η ενσωμάτωση ραντάρ τεχνολογίας AESA, αντί του μηχανικού ραντάρ που ενσωματώνει η αρχική έκδοση του πυραύλου. Να σημειωθεί ότι η Ινδία έχει εκφράσει την πρόθεση της να αποκτήσει 400 BrahMos-NG σε διάστημα πέντε ετών.
Ο BrahMos είναι ένας πύραυλος που αναπτύχθηκε από τη Ρωσία και την Ινδία. Η πρώτη δοκιμαστική εκτόξευση πραγματοποιήθηκε το 2001. O BrahMos είναι υπερηχητικός πύραυλος με δυνατότητα πτήσης σε χαμηλό ύψος από την επιφάνεια της θάλασσας. Ενσωματώνει δύο κινητήρες. Ο πρώτος, ένας πυραυλοκινητήρας, αναλαμβάνει να επιταχύνει το βλήμα μέχρι το σημείο όπου ο κύριος προωθητής να αναλάβει την πρόωση του βλήματος. Μετά την εκτόξευση το βλήμα κινείται αδρανειακά προς το στόχο, με βάση τα στοιχεία που έχει λάβει. Στην τερματική φάση ο BrahMos ενεργοποιεί τον αισθητήρα του, ενώ κινείται σε εξαιρετικά χαμηλό ύψος. O αισθητήρας ερευνά και μετά τον εντοπισμό του στόχου τον εγκλωβίζει και κινείται προς αυτόν. Το βλήμα ενσωματώνει πολεμική κεφαλή βάρους 200-300 κιλών, ανάλογα της έκδοσης και κινητήρα Ramjet υγρού καυσίμου συν προωθητή στερεού καυσίμου. Το μέγιστο βεληνεκές της αρχικής έκδοσης του βλήματος είναι 290 χιλιόμετρα και επιτυγχάνει υπερηχητική ταχύτητα σε όλες τις φάσεις της πτήσης. Έτσι επιτυγχάνει μικρότερο χρόνο πτήσης και ταχύτερο χρόνο εμπλοκής.