Τα ινδικά ναυπηγεία GRSE (Garden Reach Shipbuilders & Engineers) ανακοίνωσαν ότι στις 20 Δεκεμβρίου καθέλκυσαν το πρώτο πλοίο ASW SWC (Anti-Submarine Warfare Shallow Water Craft), το οποίο είναι εξειδικευμένο για ανθυποβρυχιακό πόλεμο σε ρηχές θάλασσες. Συνολικά η Ινδία θα ναυπηγήσει 16 ASW-SWC με κόστος $ 1,9 δισεκατομμύρια. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν ανά οκτώ από τα ινδικά ναυπηγεία GRSE και CSL (Cochin Shipyard). Το πρώτο πλοίο («Armala», ναυπηγεία GRSE) άρχισε να ναυπηγείται τον Αύγουστο του 2021 και είναι αυτό που καθελκύστηκε στις 20 Δεκεμβρίου και αναμένεται να ενταχθεί στο Στόλο εντός του 2023.
Το πρώτο πλοίο των ναυπηγείων CSL («Mahe») άρχισε να ναυπηγείται τον Αύγουστο του 2022, ενώ δύο ακόμη πλοία, από τα ναυπηγεία GRSE βρίσκονται σε φάση ναυπήγησης. Ανάλογα του ναυπηγείου τα πλοία διαφέρουν ελαφρώς σε διαστάσεις και εκτόπισμα (700-900 τόνοι), αλλά έχουν ίδιες επιδόσεις, ίδια ηλεκτρονικά συστήματα, οπλισμό και σύστημα πρόωσης. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβους (46 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 1.800 ναυτικά μίλια (3.334 χιλιόμετρα) με ταχύτητα πλεύσης 14 κόμβους (26 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι της τάξεως των 57 ατόμων (7 αξιωματικών και 50 ναυτών).
Το σύστημα μάχης αναπτύχθηκε εγχώρια, από την DRDO. Τα πλοία ενσωματώνουν σόναρ τρόπιδας και σόναρ μεταβλητού βάθους. Ο οπλισμός τους αποτελείται από δύο πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, σε τηλεχειριζόμενους πύργους, ένα πυροβόλο των 30 χιλιοστών, έξι τορπίλες των 324 χιλιοστών και ανθυποβρυχιακές ρουκέτες RBU-6000. Εκτός του κύριου ανθυποβρυχιακού ρόλου, τα πλοία μπορούν να εκτελέσουν και άλλες αποστολές όπως υδρογραφικές, έρευνας και διάσωσης και ναρκοθέτησης. Επίσης, μπορούν να συνεργαστούν και με αεροπορικά μέσα (ελικόπτερα, αεροσκάφη, UAV), μέσω συστήματος ζεύξης δεδομένων.