Τα ιαπωνικά ναυπηγεία MHI (Mitsubishi Heavy Industries) ανακοίνωσαν ότι καθέλκυσαν το υποβρύχιο SS-515 «Jingei», το τρίτο από τα πέντε υποβρύχια κλάσης «Taigei» που ναυπηγεί η Ιαπωνία. Το υποβρύχιο άρχισε να ναυπηγείται τον Απρίλιο του 2020. Το πρώτο υποβρύχιο (SS-513 «Taigei») άρχισε να ναυπηγείται το Μάρτιο του 2018, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2020 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2022. Το δεύτερο υποβρύχιο (SS-514 «Hakugei») άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2019, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2021 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2023.
Τα πέντε «Taigei» θα αντικαταστήσουν ισάριθμα υποβρύχια κλάσης «Soryu». Τα 12 «Soryu» εντάχθηκαν σε υπηρεσία την περίοδο 2009-2021, ενώ τα πέντε πρώτα, τα οποία και θα αντικατασταθούν, εντάχθηκαν σε υπηρεσία την περίοδο 2009-2013. Σε σχέση με τα «Soryu» τα «Taigei» ενσωματώνουν βελτιωμένο σύστημα πρόωσης (με συσσωρευτές ιόντων λιθίου, όπως και τα δύο τελευταία «Soryu»), καλύτερο σόναρ και νέο σύστημα διαχείρισης μάχης. Τα «Taigei» έχουν εκτόπισμα 3.000 τόνους. Το πρώτο υποβρύχιο κόστισε $ 720 εκατομμύρια. Έχουν μήκος 84 μέτρα, πλάτος 9,1 μέτρα και βύθισμα 10,4 μέτρα. Απαιτούν 70 άτομα πλήρωμα. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών ή βλήματα κατά πλοίων.