Η Ιαπωνία ανακοίνωσε ότι καθέλκυσε το υποβρύχιο SS-516 «Raigei», το τέταρτο υποβρύχιο της κλάσης «Taigei», το οποίο αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το Μάρτιο του 2025 (άρχισε να ναυπηγείται τον Μάρτιο του 2021). Συνολικά, η Ιαπωνία ναυπηγεί πέντε υποβρύχια κλάσης «Taigei», εκ των οποίων τα τρία πρώτα θα αντικαταστήσουν ισάριθμα κλάσης «Soryu», τα οποία εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2009, το 2010 και το 2011 αντίστοιχα (το τελευταίο «Soryu» εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2021).
Το πρώτο «Taigei» (SS-513 «Taigei») άρχισε να ναυπηγείται τον Μάρτιο του 2018, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2020 και εντάχθηκε σε υπηρεσία το Μάρτιο του 2022. Ακολούθησε το δεύτερο υποβρύχιο (SS-514 «Hakugei») άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2019, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2021 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2023. Το τρίτο υποβρύχιο (SS-515 «Jingei») άρχισε να ναυπηγείται τον Απρίλιο του 2020, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2022 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2024. Το πέμπτο υποβρύχιο αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2026.
Σε σχέση με τα «Soryu» τα «Taigei» ενσωματώνουν βελτιωμένο σύστημα πρόωσης (με συσσωρευτές ιόντων λιθίου, όπως και τα δύο τελευταία «Soryu»), καλύτερο σόναρ και νέο σύστημα διαχείρισης μάχης. Η Ιαπωνία έχει δηλώσει ότι θα ναυπηγήσει, σε βάθος χρόνου, 12 «Taigei». Τα «Taigei» έχουν εκτόπισμα 3.000 τόνους. Το πρώτο υποβρύχιο κόστισε $ 720 εκατομμύρια. Έχουν μήκος 84 μέτρα, πλάτος 9,1 μέτρα και βύθισμα 10,4 μέτρα. Απαιτούν 70 άτομα πλήρωμα. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών ή βλήματα κατά πλοίων.