Η ιαπωνική MHI (Mitsubishi Heavy Industries) ανακοίνωσε ότι καθέλκυσε το δεύτερο από τα τρία υποβρύχια κλάσης «Taigei» εκτοπίσματος 3.000 τόνων. Πρόκειται για το SS-514 «Hakugei». Τα υποβρύχια ναυπηγούνται στο πλαίσιο του προγράμματος σταδιακής αντικατάστασης των 12 εν υπηρεσία υποβρυχίων κλάσης «Soryu», εκτοπίσματος 2.900 τόνων. Το πρώτο υποβρύχιο (SS-513 «Taigei») καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2020, ενώ το τρίτο αναμένεται να καθελκυστεί το 2022. Το πρώτο «Taigei» κόστισε $ 720 εκατομμύρια και αναμένεται να παραδοθεί τον Μάρτιο του 2022, ενώ τα επόμενα δύο τον Μάρτιο του 2023 και τον Μάρτιο του 2024 αντίστοιχα.

Είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι το τελευταίο «Soryu» εντάχθηκε σε υπηρεσία μόλις τον Μάρτιο του 2021, ενώ το πρώτο τον Μάρτιο του 2009. Τα υποβρύχια που θα αντικαταστήσουν τα «Taigei» εντάχθηκαν σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2009, τον Μάρτιο του 2010 και τον Μάρτιο του 2011 αντίστοιχα. Τα «Taigei» έχουν μήκος 84 μέτρα και πλάτος 9,1 μέτρα. Απαιτούν 70 άτομα πλήρωμα. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών ή βλήματα κατά πλοίων. Τα 12 υποβρύχια κλάσης «Soryu» εντάχθηκαν σε υπηρεσία την περίοδο 2009-2021. Ενσωματώνουν το σουηδικό σύστημα AIP τύπου V4-275R Stirling και έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών ή βλήματα κατά πλοίων, με συνολική αναχορηγία 30 πυρομαχικών.