Το Υπουργείο Άμυνας της Ιαπωνίας ανακοίνωσε ότι το πρώτο υποβρύχιο κλάσης «Taigei», εντάχθηκε στο στόλο στις 9 Μαρτίου. Η τελετή πραγματοποιήθηκε στα ναυπηγεία της MHI (Mitsubishi Heavy Industries), αναδόχου κατασκευάστριας εταιρίας. Το υποβρύχιο που εντάχθηκε σε υπηρεσία (SS-513 «Taigei») άρχισε να ναυπηγείται το Μάρτιο του 2018 και καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2020. Συνολικά, η Ιαπωνία θα αποκτήσει τρία «Taigei» προς αντικατάσταση ισάριθμων υποβρυχίων κλάσης «Soryu» (τα τρία πρώτα «Soryu» εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2009, το 2010 και το 2011 αντίστοιχα, το τελευταίο «Soryu» εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2021). Η ημερομηνία απόσυρσης των «Soryu» δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά πιθανότατα θα συμβεί μόλις το αντίστοιχο «Taigei» αποκτήσει πλήρη επιχειρησιακή ικανότητα.

Το δεύτερο «Taigei» (SS-514 «Hakugei») άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2019 και καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2021. Αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2023.Το τρίτο «Taigei» άρχισε να ναυπηγείται το 2020, αναμένεται να καθελκυστεί τον Οκτώβριο του 2022 και να ενταχθεί σε υπηρεσία τον Μάρτιο του 2024. Σε σχέση με τα «Soryu» τα «Taigei» ενσωματώνουν βελτιωμένο σύστημα πρόωσης (με συσσωρευτές ιόντων λιθίου, όπως και τα δύο τελευταία «Soryu»), καλύτερο σόναρ και νέο σύστημα διαχείρισης μάχης. Η Ιαπωνία έχει δηλώσει ότι θα ναυπηγήσει, σε βάθος χρόνου 12 «Taigei» για την αντικατάσταση ισάριθμων «Soryu». Τα «Taigei» έχουν εκτόπισμα 3.000 τόνους. Το πρώτο υποβρύχιο κόστισε $ 720 εκατομμύρια. Έχουν μήκος 84 μέτρα, πλάτος 9,1 μέτρα και βύθισμα 10,4 μέτρα. Απαιτούν 70 άτομα πλήρωμα. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες για τορπίλες των 533 χιλιοστών ή βλήματα κατά πλοίων.