Η Γερμανία απέρριψε τη γαλλική πρόταση δανεισμού, με δικαίωμα αγοράς, τεσσάρων αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας Atlantique-2, ως ενδιάμεση λύση μέχρι την έλευση των νέων P-8A Poseidon, για τα οποία έχει εκφράσει ενδιαφέρον το Βερολίνο και έχει εγκρίνει την πώληση τους η Ουάσιγκτον. Η πρόταση της Γαλλίας είδε το φως της δημοσιότητας στα μέσα Απριλίου. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν τότε τα Atlantigue-2 θα παραδίδονταν στη Γερμανία αμέσως μετά την ολοκλήρωση της αναβάθμισης τους στο Standard 6 (ήδη σε αρχική επιχειρησιακή ικανότητα). Στη συνέχεια θα ακολουθούσε νέα σύμβαση για όπλα και αντίμετρα. Το πρόγραμμα αναβάθμισης 18 εκ των 22 Altantique-2 Standard-5 στο επίπεδο Standard-6, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2025, ξεκίνησε το 2019.
Η αναβάθμιση στο επίπεδο Standard-6 θα διατηρήσει ικανά τα αεροσκάφη μέχρι το 2040. Επίκεντρο της αναβάθμισης είναι η υιοθέτηση του νέου συστήματος αποστολής LOTI-NG (Logiciel de traitement de l’information operationelle nouvelle generation). Το σύστημα παράγει μια ολοκληρωμένη εικόνα της τακτικής κατάστασης με βάση τα δεδομένα που συλλέγουν οι αισθητήρες του αεροσκάφους. Επίσης, το αεροσκάφος θα ενσωματώνει πλήρως ψηφιακούς σταθμούς εργασίας, ενώ θα ενσωματώνει και το ακουστικό σύστημα STAN (Sous-système de traitement acoustique numérique), το οποίο φέρει περισσότερους ηχοσυμαντήρες και μπορεί να επεξεργαστεί περισσότερες συχνότητες. Άλλες αναβαθμίσεις αφορούν την υιοθέτηση του ραντάρ AESA έρευνας θαλάσσης Searchmaster εμβέλειας 370 χιλιομέτρων και του ηλεκτροπτικού MX-20.
Τα Atlantique-2 ενσωματώνουν δύο κινητήρες Tyne RTy.20 Mk.21 της Rolls-Royce μέγιστης ισχύος 6.100 ίππων έκαστος. Επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 644 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ η τυπική ταχύτητα πλεύσης είναι τα 322 χιλιόμετρα την ώρα. Με την ταχύτητα πλεύσης η εμβέλεια του ανέρχεται στα 9.072 χιλιόμετρα ή διάρκεια παραμονής στον αέρα για 18 ώρες συνεχώς. Μπορεί να επιχειρεί σε μέγιστο υψόμετρο 30.000 ποδών (9.144 μέτρα). Ο μέγιστος ρυθμός ανόδου είναι της τάξεως των 884 μέτρων των δευτερόλεπτο. Ο οπλισμός τους περιλαμβάνει δύο βλήματα κατά πλοίων AM-39 Block.2 Exocet και έξι ελαφρές τορπίλες MU-90 Impact των 324 χιλιοστών. Να σημειωθεί ότι Γαλλία και Γερμανία συνεργάζονται στο πρόγραμμα MAWS (Maritime Airborne Warfare System), το οποίο έχει ως στόχο την αντικατάσταση των γαλλικών Atlantique-2 και των γερμανικών P-3C Orion, από το 2035 και μετά.