Ο Γάλλος Πρόεδρος, Εμάνουελ Μακρόν, ανακοίνωσε ότι η Γαλλία ξεκινά τη διαδικασία σχεδίασης, ανάπτυξης και ναυπήγησης ενός νέου αεροπλανοφόρου, το οποίο θα αντικαταστήσει το «Charles de Gaulle», το οποίο εντάχθηκε σε υπηρεσία το 2001. Το νέο αεροπλανοφόρο θα είναι πυρηνοκίνητο και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2038. Κύριος ανάδοχος του προγράμματος θα είναι η Naval Group, ενώ αναμένεται να συμμετάσχουν και οι Chantiers de l’ Atlantique, TechnicAtome και Dassault.

Το νέο αεροπλανοφόρο θα έχει μήκος 300 μέτρα περίπου και εκτόπισμα 75.000 τόνους περίπου (το «Charles de Gaulle» έχει μήκος 262 μέτρα και εκτόπισμα 42.500 τόνους). Η πρόωση του θα βασίζεται σε δύο πυρηνηκούς αντιδραστήρες K22 με επιθυμητή μέγιστη ταχύτητα πλεύσης 27 κόμβους (50 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης θα είναι της τάξεως των 2.000 ατόμων περίπου, ενώ θα μπορεί να φιλοξενήσει-υποστηρίξει 30 Rafale-M.

Comments

    1. Διάβασα την είδηση αυτή και σε ιστοσελίδα του εξωτερικού και δεν αναφέρεται σε Rafale αλλά σε 30 FCAS (Future Combat Air System).
      «designed to deploy the future combat aircraft system (FCAS) and today her ministry confirmed that the vessel would deploy about 30 of these aircraft»

      1. Συμπληρωματικά παραθέτω τα παρακάτω.

        «For the French Navy, the future aircraft were a determining input parameter for the dimensioning of the carrier. Accordingly, it is designed for the future air combat system (FCAS or SCAF in French), the aircraft of which, the NGF (next generation fighter), weighs ten tons more than the Rafale combat aircraft that have been used on board French aircraft carriers. They have a maximum take-off weight of 25 tons.»

        Αξίζει επίσης να επισημανθεί ότι υπάρχει ένδειξη ότι τα δυο προγράμματα FCAS/SCAF και η ναυπήγηση του νέου αεροπλανοφόρου συνδέονται, επειδή έχουν παρόμοια χρονοδιαγράμματα, όπως αφήνει να εννοειθει η παρακάτω αναφορά, στην οποία λέγεται ότι οι θαλάσσιες δοκιμές εκτιμάται να ξεκινήσουν το 2036 μόλις 4 χρόνια πρίν ξεκινήσουν οι δοκιμές του FCAS.

        The French Navy wants to carry out the first sea trials in 2036. A contract is therefore expected to be concluded in early 2021 at the latest. The costs are estimated at around seven billion euros.

  1. Μια που μιλάμε για Γαλλία, ένα Γαλλικό σαιτ το mete-defence έχει ένα άρθρο που γκρινιάζει που οι Έλληνες λέει στρέφονται στις ΗΠΑ με τα ΑΒ’s και τα MMSC αντί να προτιμήσουν τους συμμάχους τους κτλ.

    Κρίμα που δεν επιτρέπεται ο σχολιασμός, γιατί θα έπρεπε να τους πει κάποιος ότι τιμή πάνω από 700 εκατ/Μπελάρα, δεν είναι και ιδιαίτερα συμμαχική, ενώ κάτι τιμες για άοπλες Μπελάρα με 1 δις plus ταιριάζουν σε αποικίες. Ας μας πει το ευγενές σαιτ των Γάλλων πόσο κόστισαν οι Μπελάρες στο ΠΝ της Γαλλίας χωρίς το R&D και αν έμπαιναν στην θέση των Ελλήνων αν θα το παράγγελναν σε αυτή την τιμή…

    Για να μην τα χώνουμε μόνο στις ΗΠΑ και τις MMSC.

    1. Αδερφέ το γαλλικό Ναυτικο πληρώνει για 5 FDI με
      2 sylver A50 με Aster15
      Oto 76mm
      8 exocet MM40 Block 3 C
      2×3 MU-90
      2 τηλεχειριζόμενους σταθμούς για πυροβόλα των 20mm
      Χωρίς CIWS, χωρίς σύστημα αντιμετρων για τορπίλες CANTO κ χωρίς σύστημα ECM
      3,8 δις δλδ 760εκατ ανά πλοίο κ μιλαμε για πλοία που δεν έχουν καμία σχέση με την πλήρως customised BelharraHN που ζήτησε το Π.Ν
      Εμείς ζητήσαμε μόλις 2 πλοία (κ τώρα ακούγεται ότι πάμε για 6 MMSC) κ η προσφορά ήταν 2,7-3δις με όλο το πακέτο μέσα.
      Δλδ 2 πλήρως customised BelharraHN με
      3 sylver A50 με Aster30
      1 sylver A70 για MdCN ή Aster30
      1 STRALES OTO-76MM
      1 RAM Block 2
      8 exocet MM40 Block 3 C
      2×3 MU-90
      2 τηλεχειριζόμενους σταθμούς για πυροβόλα των 20mm
      Πλήρες σύστημα αντιμετρων CANTO
      Πλήρες σύστημα ECM.
      Με όλα τα πυρομαχικά για έναν πλήρη φόρτο δλδ τουλάχιστον 64 Aster30 (ή 48 Aster30 k 18 MdCN),42 RIM 116,16 exocet MM40 Block 3 C,12 MU-90 .
      Με μέσα το R & D cost για το customize.
      Με μέσα την FOS,την εκπαίδευση και την δημιουργία υποδομών για την υποστήριξη,την συντήρηση κ την λειτουργία των BelharraHN.
      Άσε που αν έδινες μία παραγγελία για 4 πόσο μάλλον για 6 BelharraHN το κόστος ανά πλοίο θα κατέβαινε επιπλέον ένα 10-15%

  2. Να υποθέσω ότι τώρα που ΚΑΙ η Γαλλία έχει σχεδιάσει και κατασκευάζει CIWS (έστω το Rapid Fire) τα CIWS είναι καλά και χρειαζούμενα από τα πλοία επιφανείας και δεν υποκαθίστανται από κάτι άλλο.
    Γιατί προσπαθούσαν να μας πείσουν για το αντίθετο μέχρι τώρα

      1. Έτσι ακριβώς φίλε η πτώση διεδιδε ότι τα 2 πλοία κάναν 3μιση δις με όλα μέσα, ενώ το δικό μας σαιτ και ο μαζης είχαν πει με ακρίβεια εκριου ότι το κοστος με τα πάντα όλα πληρωμένα, και την σούπερ ελληνική διαμόρφωση ήταν 2.682 εκρια ευρω.
        Η πτώση προσπαθούσε να μας πείσει επίσης ότι οι Γάλλοι είναι δύσκιλιοι και λοιπές ανοησίες.
        Οι Γάλλοι δεν πουλάνε γκοβιντ στα εμιράτα με essm και Ram?
        Η ίδια η naval group.
        Στις formidable της Σιγκαπούρης, δεν δέχτηκαν να βάλουν χαρπούν αντί εξοσετ?
        Στις γκοβιντ της Μαλαισίας δεν δέχονται nsm αντί για εξοσετ?
        Μία χαρά ευέλικτο είναι η Γάλλοι απλά η πτώση είχε σχέδιο να τους χαλάσει το Ονομα για να φαίνονται σε όλα σούπερ οι Αμερικανοί.
        Πάρτε τώρα 4 δις ευρώ για τις 4 τρατες στην αραβική διαμόρφωση και ακόμα δεν έχουμε κάνει την παραμρη αλλαγή στη διαμόρφωση που θέλουμε επιπλέον.
        Πιο ακριβή από την μπελαρα θα βγει η τρατα και δεν θα προσφέρει τιποτα

        1. Το κακό είναι πως κι οι Μπελλάρες κι οι MMCS έχουν το ίδιο πρόβλημα. Σχεδιάστηκαν σαν φτηνότερα συμπληρώματα των ομάδων μάχης Γάλλων κι Αμερικανών αντίστοιχα. Γι αυτό οι Μπελλάρες είναι υποεξοπλισμένες κι οι LCS άοπλες.

          Το χειρότερο με τις LCS είναι πως απ ότι αποδείχτηκε (και με βάση τις νέες απειλές, οκ) ούτε ως συμπληρώματα κάνουν.

          Οι MMCS δεν μας κάνουν καθόλου.
          Εκτός απ το γεγονός πως αν βληθούν θα πάνε όλοι οι ναύτες μας στον βυθό και θα κλαίν οι μανάδες τους τζάμπα κι άδικα, εκτός απ το γεγονός πως το λειτουργικό κόστος θα είναι μεγάλο, εκτός απ το γεγονός πως δεν προσφέρουν αεράμυνα περιοχής που επίσης ήθελε μετ επιτάσεως το ΠΝ, εκτός απο το γεγονός πως δεν έχουν πυραύλους τύπου τόμαχωκ που επίσης για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω είχε φαγωθεί το PN, το ΠΝ πάντα ζητάει και σόναρ γάστρας, το ζήτησε και για το πρόγραμμα PESCO. Κι οι MMSC ούτε έχουν ούτε μπορούν να πάρουν.
          Και θα κοστίσουν και τα μαλλιά της κεφαλής τους..
          Αν αγοραστούν θα είναι καθαρά στο πλαίσιο της αποτυχημένης διπλωματίας μέσω εξοπλιστικών.

          Ας λέει η ΠΤΩΣΗ ό,τι θέλει.. Οι τύποι είναι απλά μυταράδες. Σαν τον Πινόκιο. Τελευταία λένε πως υποστηρίζουν και γράφουν για τις MMSC επειδή ενδιαφέρθηκε το ΠΝ. Μέγιστη παραμύθα κι αυτή, είχαν αρχίσει να τρίβονται πολύ νωρίτερα, απ το 2019.

          Προφανώς θα έχουν τους λόγους τους. Αλλά είναι κρίμα για το όνομα του ιστορικού αυτού περιοδικού. Πολύ κρίμα.

        2. Κάτσε να δεις που δεν θα κατέβουν καν για τα ναυπηγία και θα γελάσει κάθε πικραμένος. Που είχαν φαγωθεί να μας πείσουν για το πακέτο και ότι το βασικό πλεονέκτημα του πακέτου είναι τα ναυπηγία. Τσίρκο…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *