Η Γαλλική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι εντός του 2025 θα αποσύρει τα τρία τελευταία αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-135 και θα περάσει στην αποκλειστική χρήση των νέων αεροσκαφών A330 MRTT (Multi Role Tanker Transport). Μέχρι σήμερα η Γαλλία έχει αποσύρει 11 αεροσκάφη του τύπου, από τα 14 που έχει παραλάβει. Να σημειωθεί ότι τα 14 αεροσκάφη αποσύρονται από τη Γαλλική Αεροπορία, αλλά αυτό δεν είναι το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής. Τον Ιούλιο του 2024 έγινε γνωστό ότι η εταιρία Metrea Strategic Mobility (ιδιωτική εταιρία παροχής υπηρεσιών εναέριου ανεφοδιασμού) ανακοίνωσε την απόκτηση του συνόλου των 14 γαλλικών C-135FR και KC-135RG (σήμερα έχει παραλάβει 11 C-135FR και πλέον θα παραλάβει και τα τρία τελευταία KC-135RG).

Τα 14 αεροσκάφη αντικαθιστά η Γαλλία με 15 A330 MRTT. Με την παραλαβή και των υπόλοιπων τριών A330 MRTT η Γαλλία αποφάσισε να αποσύρει και να παραδώσει στην Metrea ισάριθμα KC-135RG. Το A330 MRTT μπορεί να μεταφέρει φορτίο μέγιστου βάρους 45 τόνους (όχι καύσιμο) ή 111 τόνους καυσίμου, ενώ στη διαμόρφωση μεταφοράς προσωπικού μπορεί να μεταφέρει 291 καθήμενους. Το μέγιστο βάρος απογείωσης του ανέρχεται στους 233 τόνους. Ενσωματώνει δύο κινητήρες Rolls-Royce Trent 772B, ή ισάριθμους General Electric CF6-80E1A4 ή ισάριθμους Pratt & Whitney PW 4170. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 880 χιλιόμετρα την ώρα , με τυπική ταχύτητα πτήσης τα 860 χιλιόμετρα την ώρα. Με 50 τόνους καυσίμου ως φορτίο επιτυγχάνει εμβέλεια 1.800 χιλιόμετρα.