Η αμερικανική Boeing ανακοίνωσε ότι δοκιμάζει τεχνολογία υψηλής ταχύτητας και μειωμένης οπισθέλκουσας για πιθανή χρήση από τα επιθετικά ελικόπτερα AH-64E Apache.
Το πρόγραμμα τροποποίησης, γνωστό ως AH-64E Block.2 Compound, αφορά στη χρήση μεγάλων σταθερών πτερύγων, με κλίση προς τα πίσω, εξατμίσεων με κατεύθυνση προς τα πίσω, κάθετου σταθερού, στην ουρά, με κλίση προς τα κάτω και προωθητικής έλικας, τοποθετημένης στην ουρά. Το κύριο στροφείο του ελικοπτέρου παραμένει.
Σύμφωνα με την Boeing οι συγκεκριμένες τροποποιήσεις δοκιμάστηκαν σε τούνελ αέρος σε κλίμακα 30%. Τα αποτελέσματα των δοκιμών, αναμένεται να δημοσιευτούν τον προσεχή Ιανουάριο.
Η Boeing πιστεύει ότι οι τροποποιήσεις αυτές μπορούν να προσδώσουν στο AH-64E 50% περισσότερη ταχύτητα και εμβέλεια και 24% μείωση καυσίμου με 20% αύξηση της τιμής. Σήμερα, το AH-64E ενσωματώνει εξατμίσεις με κλίση προς τα επάνω, ουραίο κάθετο σταθερό με κλίση προς τα επάνω και μικρά πτερύγια για την ανάρτηση οπλισμού.
Στόχος της του προγράμματος Advanced Apache της Boeing είναι να προσφέρει ένα ελικόπτερο, ικανό να καλύψει το κενό μεταξύ του έτους 2032, έτος τερματισμού της παραγωγής του AH-64E, και του 2045, έτος προγραμματισμένης εισόδου σε υπηρεσία του ελικοπτέρου του προγράμματος Future Vertical Lift (FVL).