H Αυστραλία ανακοίνωσε ότι παρέλαβε τα δύο πρώτα επιθετικά ελικόπτερα AH-64E Guardian Apache. Το 2021 η Αυστραλία προχώρησε στην παραγγελία 29 AH-64E Guardian Apache, προκειμένου να αντικαταστήσει τα 22 ευρωπαϊκά Tiger, τα οποία αποφάσισε να αποσύρει πρόωρα. Το σύνολο των 29 ελικοπτέρων αναμένεται να έχει παραδοθεί μέχρι το 2029. Το κόστος αγοράς ανήλθε στα € 3,7 δισεκατομμύρια (μαζί με όπλα και υποστήριξη). Εκτός των Tiger, η Αυστραλία προχώρησε και στην πρόωρη απόσυρση των 47 NH-90 (MRH-90 Taipan σε αυστραλιανή υπηρεσία) που διέθετε και την αντικατάσταση τους από 40 UH-60M Black Hawk (για το Στρατό) και έξι MH-60R Sea Hawk (για το Ναυτικό). Εκτός του AH-64E, το πρόγραμμα διεκδίκησαν και η Bell Helicopter (AH-1Z Viper), ενώ η Airbus Helicopters πρότεινε την αναβάθμιση των 22 Tiger με παράλληλη προμήθεια επτά επιπλέον ελικοπτέρων. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα τα πρώτα AH-64E θα αποκτήσουν Αρχική Επιχειρησιακή Ικανότητα (IOC) το 2026 και Πλήρη Επιχειρησιακή Ικανότητα (FOC) το 2028. Από τα 29 AH-64E τα 24 θα είναι επιχειρησιακά, ενώ τα υπόλοιπα πέντε θα χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Η ιστορία των αυστραλιανών Tiger ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2001 με την υπογραφή σχετικού συμβολαίου για την προμήθεια 22 ελικοπτέρων. Τα αυστραλιανά Tiger ενσωματώνουν βελτιωμένους κινητήρες MTR-390 καθώς και καταδείκτη λέιζερ, ενσωματωμένο στο σκοπευτικό Strix, για την υποστήριξη της χρήσης των αντιαρματικών βλημάτων AGM-114 Hellfire II. Τα πρώτα δύο ελικόπτερα παραδόθηκαν το Δεκέμβριο του 2004, ενώ το σύνολο των ελικοπτέρων είχε παραδοθεί μέχρι τον Ιούνιο του 2010. Τα προβλήματα ξεκίνησαν το 2012 που καταγράφηκαν τρείς περιπτώσεις αναθυμιάσεων στο πιλοτήριο με αποτέλεσμα τα ελικόπτερα να καθηλωθούν προσωρινά. Το 2016 η Αυστραλία ανακοίνωσε την πρόθεση αντικατάστασης των Tiger, λόγω υψηλού κόστους συντήρησης των κινητήρων και του μεγάλου χρόνου που απαιτείται για την επισκευή των συστημάτων που στέλνονται στην Ευρώπη. Σε μια προσπάθεια να πείσει την Αυστραλία να κρατήσει τα Tiger η Airbus Helicopters πρότεινε την αναβάθμιση τους στο επίπεδο Mk.3 και την προμήθεια επτά νέων ελικοπτέρων. Τελικά, η πρόταση της Airbus Helicopters δεν έγινε αποδεκτή και η Αυστραλία επέλεξε τη λύση των νέων AH-64E.