Η τουρκική Aselsan ανακοίνωσε ότι διασύνδεσε τα μαχητικά αεροσκάφη Kaan με τα μη-επανδρωμένα αεροσκάφη Anka-3 και Kizilelma. H διασύνδεση επιτεύχθηκε με τη χρήση αμφίδρομου συστήματος ζεύξης δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο τα Kaan αποκτούν ικανότητα συνεπιχειρήσεων και ελέγχου μη-επανδρωμένων αεροσκαφών («Loyal Wingman») και συγκεκριμένα των Anka-3 και Kizilelma. Το σύστημα ζεύξης δεδομένων είναι το IVDL (Indigenous Flight Datalink), το οποίο ανέπτυξε η Aselsan, και επιτρέπει στο Kaan να επικοινωνεί με τα Anka-3 και Kizilelma και να τα ελέγχει. Το IVDL είναι ευρυζωνικό σύστημα, ανθεκτικό στις ηλεκτρονικές παρεμβολές. Σε ένα πιθανό σενάριο δράσης, το Kaan ελέγχει αριθμό Anka-3 και Kizilelema, τα οποία προπορεύονται, εντοπίζουν και προσβάλουν στόχους, όπως εχθρικά ραντάρ και αντιαεροπορικά συστήματα, με αποτέλεσμα τα επερχόμενα Kaan να έχουν ευκολότερο έργο στην αποστολή τους.
Το Anka-3 έχει σχεδιαστεί για να εκτελεί αποστολές συλλογής πληροφοριών, αναγνώρισης, επιτήρησης, καθώς και αποστολές μάχης με διαφορετικά πυρομαχικά αέρος-εδάφους και αέρος-αέρος. Επιπλέον, θα είναι σε θέση να συμμετέχει σε επιχειρήσεις ηλεκτρονικού πολέμου και αναμετάδοσης επικοινωνιών με άλλα φίλια μέσα. Το Anka-3 έχει σχεδιαστεί με έμφαση στην απόκρυψη ίχνους (Stealth). Συνολικά το Anka-3 θα μπορεί να μεταφέρει 1.200 κιλά ωφέλιμου φορτίου και θα μπορεί να παραμείνει στον αέρα για 10 ώρες συνεχόμενα, πετώντας σε υψόμετρο 40.000 ποδιών και με ταχύτητα Mach 0,7. Το Kizilelma αναπτύχθηκε από την Baykar Makina. Η ανάπτυξη του ξεκίνησε το 2013, οι πρώτες δοκιμές εδάφους ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2022, ενώ η πρώτη πτήση του πραγματοποιήθηκε το Δεκέμβριο του 2022. Έχει μήκος 14,7 μέτρα, άνοιγμα φτερών 10 μέτρα, ύψος 3,3 μέτρα και δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου 1.500 κιλών (το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 5.987 κιλά).
Ενσωματώνει έναν κινητήρα Ivchenko-Progress AI-25TLT, ουκρανικής προέλευσης, μέγιστης ισχύος 3.790 λιβρών. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 1.100 χιλιόμετρα την ώρα, με τυπική ταχύτητα πτήσης τα 735 χιλιόμετρα την ώρα. Με την τυπική ταχύτητα πτήσης, η εμβέλεια του ανέρχεται στα 930 χιλιόμετρα ή σε 5-6 ώρες συνεχούς παρουσίας στον αέρα. Μπορεί να πετά σε μέγιστο ύψος 14.000 μέτρων, αν και το επιχειρησιακό ύψος είναι μικρότερο, στα 11.000 μέτρα. Έχει οκτώ σταθμούς ανάρτησης οπλισμού, δύο εσωτερικούς και έξι εξωτερικούς για κατευθυνόμενες ρουκέτες, πυραύλους αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους, μικρού και μεγάλου βεληνεκούς, κατευθυνόμενες και μη βόμβες και ατρακτίδια ηλεκτρονικού πολέμου. Επίσης, ενσωματώνει ραντάρ τεχνολογίας AESA τουρκικής σχεδίασης και ανάπτυξης.