Στις 22 Ιουλίου ο Juan Battaleme, Γραμματέας Διεθνών Υποθέσεων του Υπουργείου Άμυνας της Αργεντινής, επιβεβαίωσε ότι η χώρα διαπραγματεύεται με τη Δανία την πιθανή αγορά δύο φρεγατών κλάσης «Iver Huitfeldt», με στόχο να καλύψει το επιχειρησιακό κενό που άφησε η απόσυρση των ARA «Hércules» (Type-42) και ARA «Heroína» (MEKO-360). Αν και ο αρχικός σχεδιασμός ανάφερε ότι η αντικατάσταση των τριών «Iver Huitfeldt» θα ξεκινούσε το 2035, τον περασμένο Ιούνιο, Ο Αρχηγός των Ενόπλων Δυνάμεων της Δανίας πρότεινε την ακύρωση της αναβάθμισης τους και την ταχύτερη αντικατάσταση τους. Η πρόταση βασίζεται σε τρείς παράγοντες. Αρχικά, στις 9 Μαρτίου του 2024, σε εμπλοκή στην Ερυθρά Θάλασσα, το αντιαεροπορική σύστημα της φρεγάτας αντιμετώπισε αρκετές σοβαρές αστοχίες, μεταξύ άλλων και αστοχία λογισμικού στο σύστημα ελέγχου πυρός, με αποτέλεσμα να μην υπάρξει επικοινωνία με τους πυραύλους SM-2 και ESSM για 30 λεπτά.

Μέχρι σήμερα το πρόβλημα δεν έχει επιλυθεί. Ο δεύτερος παράγοντας είναι ότι τα πλοία ήδη αναβαθμίζονται, σε επίπεδο αισθητήρων, συστήματος ελέγχου πυρός και όπλων. Ο τρίτος και τελευταίος παράγοντας είναι το πρόγραμμα αντικατάστασης των «Iver Huitfeldt», που βρίσκεται σε εξέλιξη. Φαίνεται λοιπόν ότι η Δανία είναι θετική στην πώληση των πλοίων, διαφορετικά δεν θα συζητούσε με την Αργεντινή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το πρόγραμμα θα προχωρήσει και τα πλοία θα καταλήξουν στην Αργεντινή. Να σημειωθεί ότι οι φρεγάτες «Iver Huitfeldt» εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2011, είναι δηλαδή πλοία μόλις 14 ετών. Τα πλοία έλκουν την καταγωγή τους από τα πλοία γενικής υποστήριξης κλάσης «Absalon». Οι «Iver Huitfeldt» χαρακτηρίζονται ως φρεγάτες αεράμυνας περιοχής. Έχουν εκτόπισμα 6.645 τόνους (πλήρης φόρτος) και διαστάσεις (μήκος x πλάτος x βύθισμα) 138,7 μέτρα x 19,75 μέτρα x 5,3 μέτρα.

Απαιτούν ελάχιστο πλήρωμα 117 ατόμων, ενώ μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι 165 άτομα πλήρωμα. Το ελικοδρόμιο τους μπορεί να φιλοξενήσει ένα ελικόπτερο κατηγορίας NH-90. Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CADAD (Combined Diesel And Diesel) με τέσσερις πετρελαιοκινητήρες MTU 8000 20V M70 μέγιστης ισχύος 10.996 ίππων έκαστος. Η μέγιστη ταχύτητα τους είναι οι 30 κόμβοι (56 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ με ταχύτητα πλεύσης του 18 κόμβους (33 χιλιόμετρα την ώρα) η εμβέλεια τους είναι της τάξεως των 9.300 ναυτικών μιλίων (17.224 χιλιόμετρα). Ο κύριος αισθητήρας των πλοίων είναι τα ραντάρ έρευνας αέρος και επιφανείας SMART-L μέγιστου βεληνεκούς 400 χιλιομέτρων για αεροσκάφη ναυτικής συνεργασίας ή 65 χιλιόμετρα για βλήματα κατά πλοίων. Επίσης ενσωματώνουν ραντάρ APAR (Active Phase Array radar) έρευνας αέρος και επιφανείας, ιχνήλασης στόχων και καθοδήγησης βλημάτων.

Το APAR μπορεί να ιχνηλατήσει έως και 200 στόχους αέρος ταυτόχρονα και σε αποστάσεις μέχρι τα 150 χιλιόμετρα καθώς και 150 στόχους επιφανείας σε αποστάσεις έως 32 χιλιόμετρα. Η καθοδήγηση των βλημάτων γίνεται με την τεχνική ICWI (Interrupted Continuous Wave Illumination). Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρία (Thales) το APAR μπορεί να καθοδηγήσει ταυτόχρονα 32 βλήματα ημί-ενεργού ραντάρ, 16 εκ των οποίων κατά την τερματική φάση της εμπλοκής. Ο υπόλοιπος ηλεκτρονικός εξοπλισμός αποτελείται από ένα ραντάρ καθοδήγησης ελικοπτέρου SCANTER-6000, σόναρ τρόπιδας ASO-94, δύο ραντάρ ελέγχου πυρός CEROS-200 και ένα σύστημα ηλεκτρονικών μέτρων υποστήριξης ES-3701. Τα πλοία ενσωματώνουν σύστημα ανθυποβρυχιακών ρουκετών Mk.36 SRBOC (Super Rapid Bloom Offboard Countermeasures Chaff and Decoy Launching System) και οκτώ εξαπλούς εκτοξευτές αναλώσιμων αντιμέτρων Mk.137 των 130 χιλιοστών.

Ο οπλισμός του αποτελείται από δύο πυροβόλα OTO Melara των 76 χιλιοστών (η μια θέση πυροβόλου μπορεί να δεχθεί και πυροβόλο των 127 χιλιοστών), αριθμό πολυβόλων των 12,7 χιλιοστών, ένα σύστημα εγγύς υποστήριξης Millennium με πυροβόλο των 35 χιλιοστών, δύο διπλούς εκτοξευτές τορπιλών MU-90 Impact των 324 χιλιοστών και με δύο τετραπλούς εκτοξευτές βλημάτων κατά πλοίων RGM-84 Block.2 Harpoon (τα πλοία έχουν τον απαραίτητο χώρο για την εγκατάσταση τεσσάρων τετραπλών εκτοξευτών βλημάτων κατά πλοίων). Η αντιαεροπορική άμυνα των πλοίων βασίζεται στο κάθετο σύστημα εκτόξευσης Mk.41 VLS των 32 θέσεων, για βλήματα RIM-66 SM-2 Block.3A ή RIM-162 ESSM (Evolved Sea Sparrow Missile). Να σημειωθεί ότι σε κάθε κελί Mk.41 VLS μπορεί να τοποθετηθεί ένας SM-2 ή τέσσερις ESSM. Το κόστος των πλοίων είναι της τάξεως των $ 325 εκατομμυρίων, σε τιμές 2008, χωρίς το κόστος των όπλων και της υποστήριξης.