Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο της Raytheon η Αμερικανική Αεροπορία μπορεί να μην αντέξει οικονομικά την ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα για τα F-35 Lighting II. Το 2016, η Αμερικανική Αεροπορία ανέθεσε στην Pratt & Whitney και την General Electric Aviation της Raytheon ένα συμβόλαιο δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη ενός νέου κινητήρα για τα F-35A στο πλαίσιο του προγράμματος AET (Adaptive Engine Transition). Ο νέος κινητήρας θα πρέπει να έχει καλύτερη απόδοση καυσίμου και ώσης αλλά με το ένα τρίτο του αέρα. Ωστόσο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Raytheon, Γκρεγκ Χέις, είπε ότι το πρόγραμμα θα είναι μια «σκληρή διαδικασία» για την Πολεμική Αεροπορία.
Ο λόγος είναι ότι ο νέο κινητήρας δεν προορίζεται για τις εκδόσεις F-35B και F-35C, του Ναυτικού και των πεζοναυτών, άρα η Αεροπορία θα αναλάβει ολόκληρο το κόστος ανάπτυξής του (πάντως η GE έχει δηλώσει ότι ο κινητήρας της βρίσκεται ακόμα υπό δοκιμή και ότι έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται στις εκδόσεις F-35A και F-35C). Η Αεροπορία εξετάζει επίσης το ενδεχόμενο να επιμείνει και να αναβαθμίσει τον F135 της Pratt & Whitney, αντί να υιοθετήσει νέο κινητήρα. Ο Χέις είπε ότι το F-35 θα μπορούσε να επανασχεδιαστεί γύρω στο 2027 ή το 2028 αλλά χαρακτήρισε αυτό το χρονικό πλαίσιο «εξαιρετικά επιθετικό».