Η Αμερικανική Αεροπορία ζήτησε από το Κογκρέσο να επιτρέψει την πρόωρη απόσυρση παλαιότερων εκδόσεων των μη-επανδρωμένων συστημάτων RQ-4 Global Hawk. Συγκεκριμένα η Αμερικανική Αεροπορίας θέλει να αποσύρει τα συστήματα των εκδόσεων Block.20 και Block 30, αν είναι δυνατό ακόμα και εντός του 2021. Ο λόγος που η Αμερικανική Αεροπορία θέλει να αποσύρει τα Block.30 έχει να κάνει με δύο λόγους. Ο πρώτος είναι διότι έχουν υψηλότερο λειτουργικό κόστος και είναι λιγότερο ικανά από τα U-2, αν και ενσωματώνουν αισθητήρες συνθετικής απεικόνισης, ηλεκτροπτικούς, υπέρυθρους και SIGINT.
Ο δεύτερος λόγος είναι η εξοικονόμηση δαπανών για η χρηματοδότηση ανάπτυξης και προμήθειας ενός νέου UAV συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης, όπως το RQ-180. Στο πλαίσιο του προϋπολογισμού του 2020 η Αμερικανική Αεροπορία ήθελε να αποσύρει 24 RQ-4 Global Hawk των εκδόσεων Block.20 (3 συστήματα) και Block.30 (21 συστήματα) και να παραμείνει με τα Block.40 και τα U-2. Ωστόσο, το Κογκρέσο δεν επέτρεψε την εξέλιξη αυτή και ζήτηση, για να την επιτρέψει, τη ρητή διαβεβαίωση του Υπουργείου Άμυνας ότι η απόσυρση τους δεν θα περιορίσει τις δυνατότητες συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης της Αμερικανικής Αεροπορίας και ότι ο αντικαταστάτης του θα είναι εξίσου ικανό σύστημα που θα αξίζει την επένδυση.
Η επιμονή της Αμερικανικής Αεροπορίας στην απόσυρση των συγκεκριμένων συστημάτων δεν είναι νέα. Ήδη από το 2012 υπάρχει τέτοια πρόθεση. Να σημειωθεί ότι τα 21 RQ-4 Global Hawk Block.30 απασχολούνται σε ρόλο συλλογής πληροφοριών, επιτήρησης και αναγνώρισης, ενώ τα τρία συστήματα της έκδοσης Block.20 έχουν τροποποιηθεί στο επίπεδο EQ-4B BACN (Battlefield Airborne Communications Node), σε ρόλο υποστήριξης επικοινωνιών. Τα πρώτα RQ-4 Global Hawk εντάχθηκαν σε υπηρεσία, από την Αμερικανική Αεροπορία, το 1998.