Η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι δεν θα προχωρήσει τελικά στην υλοποίηση διαγωνισμού για την προμήθεια νέων αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού και ότι, ως εναλλακτική λύση, θα προχωρήσει σε επιπλέον προμήθεια 75 KC-46A Pegasus. Ο διαγωνισμός είχε ως στόχο να προσθέσει ένα νέο αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού στο οπλοστάσιο της Αμερικανικής Αεροπορίας, ως «γέφυρα», μεταξύ του KC-46 και του NGAS (Next Generation Air Refueling System) ή KC-Z. Στις αρχές της δεκαετίας του 2020, η Αμερικανική Αεροπορία εξέφρασε την πρόθεση της να αποκτήσει 150 νέα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού, πέραν των KC-46. Ενδιαφέρον για το πρόγραμμα εξέφρασαν η Boeing, με μια βελτιωμένη έκδοση του KC-46, και η Airbus, με μια βελτιωμένη έκδοση του A330 MRTT (Multi Role Tanker Transport). Ωστόσο, το 2022 η Αμερικανική Αεροπορία δήλωσε ότι θα εξετάσει την ακύρωση του προγράμματος, υπέρ της απόκτησης περισσότερων KC-46, ή της μείωσης του τελικού αριθμού, από τα 150 στα 75 αεροσκάφη.
Το 2023 η Lockheed Martin ανακοίνωσε την αποχώρηση της από τη διεκδίκηση του προγράμματος, αφήνοντας μόνη της την Airbus να προωθεί το A330 MRTT. Το KC-46 είναι εξέλιξη του KC-767, πέταξε για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο του 2015. Το αεροσκάφος απαιτεί τρία άτομα πλήρωμα (δύο πιλότους και έναν χειριστή του συστήματος ανεφοδιασμού), ενώ το αεροσκάφος έχει και 15 καθίσματα για επιπλέον προσωπικό. Στη διαμόρφωση μεταφοράς προσωπικού, μπορεί να φιλοξενήσει 114 καθίσματα ή 58 ασθενείς/τραυματίες. Στην έκδοση μεταφοράς φορτίου μπορεί να μεταφέρει 18 παλέτες 463L ή 29,5 τόνους φορτίου. Οι διαστάσεις του (μήκος x πλάτος x ύψος) είναι 50,5 μέτρα x 48,1 μέτρα x 15,9 μέτρα. Κενό ζυγίζει 188,24 τόνους, ενώ η μεταφερόμενη ποσότητα καυσίμου είναι 96,297 τόνοι. Ενσωματώνει δύο κινητήρες PW4062 της Pratt & Whitney μέγιστης ισχύος 280 kN έκαστος. Η ταχύτητα πλεύσης είναι 851 χιλιόμετρα την ώρα και η τυπική του εμβέλεια 11.830 χιλιόμετρα.