Η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ύψους $ 2,18 δισεκατομμυρίων, με την Borsight, για την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών συστημάτων (Avionics) των 442 εν υπηρεσία εκπαιδευτικών αεροσκαφών T-6A Texan II. Η διάρκεια του προγράμματος είναι 10 χρόνια (θα ολοκληρωθεί τον Ιανουάριο του 2034) και εκτός της αναβάθμισης των ηλεκτρονικών συστημάτων των αεροσκαφών περιλαμβάνει και την αναβάθμιση των εξομοιωτών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα JPPT (Joint Primary Pilot Training). Σήμερα, τα αεροσκάφη ενσωματώνουν αναλογικά και ψηφιακά συστήματα 1ης γενιάς και η Αμερικανική Αεροπορία θέλει να τα αντικαταστήσει με ψηφιακά συστήματα τελευταίας τεχνολογίας. Ο λόγος είναι ότι τα περισσότερα συστήματα των αεροσκαφών έχουν πάψει να υποστηρίζονται, με αποτέλεσμα το κόστος υποστήριξης των αεροσκαφών να αυξάνει και η διαθεσιμότητα να μειώνεται.
Το T-6A Texan II έλκει την καταγωγή του από το ελβετικό PC-9 Mk.2, τροποποιημένο όμως με συστήματα επιλογής της Αμερικανικής Αεροπορίας. Ενσωματώνει κινητήρα PT-6A-68 της Pratt & Whitney και χρησιμοποιείται στην βασική και αρχική εκπαίδευση. Η τελευταία έκδοση του αεροσκάφους είναι η T-6C Texan II (στην έκδοση εκπαίδευσης, έχουν αναπτυχθεί και εκδόσεις αεροσκαφών εγγύς υποστήριξης). Η T-6C Texan II είναι αναβαθμισμένη έκδοση του T-6B Texan II, με ενισχυμένους σταθμούς ανάρτησης οπλισμού. Το T-6B Texan II είναι αναβάθμιση των T-6A και T-6A NTA Texan II, τα οποία υπηρετούν και στην Πολεμικής Αεροπορία (ΠΑ). Σε σχέση με τα T-6A Texan II και T-6A NTA Texan II τα T-6B Texan II ενσωματώνουν ψηφιακό πιλοτήριο, με HUD (Head-Up Display), έξι οθόνες πολλαπλών ενδείξεων και χειριστήρια διάταξης HOTAS (Hands on Throttle And Stick).