H αμερικανική Radia ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει το WindRunner, το μεγαλύτερο μεταφορικό UAV στον κόσμο, μεγαλύτερο ακόμα και από το C-5 Galaxy. Η ανακοίνωση έγινε στο συνέδριο «Air, Space & Cyber Conference 2025». Η εσωτερική μεταφορική ικανότητα του WindRunner θα είναι της τάξεως των 6.800 κυβικών μέτρων, δηλαδή επτά φορές τη μεταφορική ικανότητα του C-5 και 12 φορές τη μεταφορική ικανότητα του C-17 Globemaster III. Το αεροσκάφος θα υποστηρίζει φορτοεκφόρτωση Roll-On/Roll-Off, δηλαδή θα μπορεί να φορτώνει και να εκφορτώνει τόσο από μπροστά όσο και από πίσω. Επίσης, το WindRunner θα μπορεί να μεταφέρει συγκεκριμένα οπλικά συστήματα (οχήματα, άρματα μάχης, ελικόπτερα, μαχητικά αεροσκάφη κ.ά.) χωρίς να χρειάζεται η αποσυναρμολόγηση τους, έτσι ώστε να μειωθεί ο χρόνος μεταξύ της μεταφοράς τους και της χρήσης του στο πεδίο. Για παράδειγμα, το WindRunner θα μπορεί να μεταφέρει έως και έξι ελικόπτερα CH-47 Chinook όπως είναι, χωρίς αποσυναρμολόγηση.
Εναλλακτικά, θα μπορεί να μεταφέρει έως 12 AH-64 Apache ή τέσσερα CV-22 Osprey ή τέσσερα F-16 ή τέσσερα F-35. Το WindRunner θα έχει ανάγκη για διάδρομο απογείωσης και προσγείωσης μήκους 1.800 μέτρων. Το αεροσκάφος θα έχει μήκος 108 μέτρα, άνοιγμα φτερών 80 μέτρα, και ύψος 24 μέτρα. Η μέγιστη του ταχύτητα θα είναι της τάξεως των 740 χιλιομέτρων την ώρα και το μέγιστο μεταφερόμενο βάρος 72.575 κιλά. Ως προς το μέγιστο μεταφερόμενο φορτίο, αυτό του WindRunner θα είναι μικρότερο, συγκριτικά με αυτό του C-5, που είναι 129.274 κιλά, αλλά ο εσωτερικό χώρος φορτίου του WindRunner θα είναι μεγαλύτερος. Με το μέγιστο μεταφερόμενο φορτίο η εμβέλεια του WindRunner θα είναι περί τα 2.000 χιλιόμετρα. Για τη συγκράτηση του κόστους, η Radia ανακοίνωσε ότι πολλά από τα υποσυστήματα του αεροσκάφους βρίσκονται ήδη σε παραγωγή, ενώ στη σχεδίαση του θα χρησιμοποιηθούν ψηφιακά εργαλεία, κάτι που θα μειώσει το χρόνο σχεδίασης και ανάπτυξης. Η πρώτη πτήση του WindRunner έχει προγραμματιστεί για το 2030 περίπου.