H Pratt & Whitney ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε τον λεπτομερή σχεδιασμό του κινητήρα που αναπτύσσει στο πλαίσιο του προγράμματος νέου κινητήρα NGAP (Next-Generation Adaptive Propulsion). To πρόγραμμα NGAP συνδέεται με το πρόγραμμα νέου μαχητικού αεροσκάφους NGAD (Next Generation Air Dominance). Όπως ανακοίνωσε η εταιρία, ο σχεδιασμός του κινητήρα ΧΑ-103 έγινε σε ψηφιακό συνεργατικό περιβάλλον, το οποίο επιταχύνει το χρόνο σχεδίασης. Πλέον, η εταιρία θα προχωρήσει στην κατασκευή του πρωτότυπου κινητήρα, με τις πρώτες δοκιμές να έχουν προγραμματιστεί προς το τέλος της δεκαετίας του 2020. Τον Ιανουάριο του 2025, η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι υπέγραψε δύο συμβάσεις συνολικού ύψους $ 7 δισεκατομμυρίων, με την Pratt & Whitney και την General Electric (η αξία της κάθε σύμβασης είναι $ 3,5 δισεκατομμυρίων) για την πρόοδο του προγράμματος νέου κινητήρα NGAP. Οι συμβάσεις αφορούν στην ωρίμανση της τεχνολογίας και στην μείωση του ρίσκου του προγράμματος. Στο πλαίσιο υλοποίησης των συμβάσεων οι δύο εταιρίες θα σχεδιάσουν, θα αναλύσουν, θα εκτελέσουν δοκιμές ρίσκου, θα κατασκευάσουν και θα δοκιμάσουν πρωτότυπο κινητήρα και θα αναπτύξουν τον οδικό χάρτη ολοκλήρωσης του κινητήρα. Οι εργασίες αυτές θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούλιο του 2032 (η General Electric εργάζεται στον κινητήρα XA-102).